ایجاد فضا

در آغاز کار، شما باید املاک مهم را تنها زمانی که برای مدل‌کسب‌و‌کار ضروری است، به‌دست آورید. کریگ بنسون موسس کالبرتون (تولیدکننده تجهیزات کامپیوتر)، کسب‌و‌کار را در یک گاراژ شروع کرد. این کسب‌و‌کار پیش از اینکه او شرکت را بفروشد، چندین میلیارد دلار رشد کرده بود. برای این نوع کسب‌وکار به دنبال فضایی در مناطقی با اجاره کم، در کنار خیابان‌ها یا در کوچه‌ها یا خیابان‌های بن‌بست‌ باشید. اگر زمانی برای مصاحبه یا ارائه، نیاز به تاثیرگذاری مثبت دارید، فضای یک هتل را اجاره کنید یا از دفتر کار یک وکیل یا حسابدار استفاده کنید. گزینه دیگر شروع کسب‌و‌کارتان در خانه است؛ تا زمانی‌که کارتان را در خانه انجام می‌دهید، مقررات حاکم بر کسب‌و‌کارهای خانگی در حوزه خود را اجرا کنید. به‌خاطر داشته باشید که برخی کسب‌و‌کارها خودشان را به‌عنوان کسب‌و‌کارهای خانگی معرفی می‌کنند؛ درحالی‌که سایرین این کار را نمی‌کنند. تعدادی از کتاب‌های خوب وجود دارند که به‌طور مفصل در مورد این مسائل بحث می‌کنند.اشتراک فضا با یک کسب‌و‌کار سازگار یا مکمل، ممکن است روشی دیگر برای کاهش هزینه‌های استارت‌آپ شما باشد. این کار مشابه رفتن به یک مرکز رشد کسب‌و‌کار که در آن اغلب نمی‌توانید هم‌اتاقی دفتر کارتان را انتخاب کنید، نیست.

آن السون (Ann Olson)، می‌خواست تا یک مرکز ماساژ را افتتاح کند، اما فاقد منابع مالی برای اجاره کردن حتی کوچک‌ترین املاک بود. یک روز او به‌طور اتفاقی به یک آرایشگاه برخورد که فضای خالی در پشت آن وجود داشت و او توانست مالک آن را متقاعد سازد تا آن را اجاره کند. این اتفاق معامله خوبی برای هر دو بود. Ann مکانی را یافت که می‌توانست از پس هزینه‌های آن بربیاید؛ مالک آرایشگاه درآمد اضافی دریافت کرد و هر کدام از کسب‌و‌کارها با ارجاع مشتریان به یکدیگر، رشد کردند. پس از تامین فضا، گام بعدی آماده کردن آن برای کسب‌وکار است. «من راه دشواری را دریافتم که می‌توانید پول بسیار زیادی را با انجام بیشتر کار توسط خودتان ذخیره کنید. آنتونی یاکینتو صاحب رستوران‌های  زنجیره‌ای می‌گوید: برای اولین رستورانم، من با صرف ۲۰۰ هزار دلار یک معمار، یک طراح داخلی و یک پیمانکار عالی استخدام کردم. محصول تمام‌شده از آنچه آنها می‌خواستند، بیشتر بود. در رستوران دوم، تعدادی از شرکت‌های کوچک را استخدام کردم تا وظایف دشوارتری مانند لوله‌کشی و کارهای الکتریکی را انجام دهم؛ درحالی‌که من و شریکم باقی کارها را انجام می‌دادیم. نتیجه کار همان‌طور که تصور می‌کردم شد؛ نتیجه‌ای که به آن افتخار می‌کردم و همه این کارها را با کمتر از ۹۰ هزار دلار انجام دادیم. آنیتا رادیک از Body Shop (شرکت لوازم آرایشی در بریتانیا) در آماده‌سازی اولین فروشگاهش، بیشتر کارها را خودش انجام می‌داد. شری گاتلیب بیشتر فضای فروشگاه کتابش A Change of Hobbitt را خودش آماده کرد و به این ترتیب پول بسیار زیادی پس‌انداز کرد. او سقف کتابفروشی خود را آبی با ابرهای سفید کشید؛ چون تصور می‌کرد این کار اتاق کوچک او را بزرگ‌تر نشان خواهد داد. مالک یک فروشگاه در همان ساختمان برای او قفسه‌های کتاب ساخت. پس از گرفتن یک جعبه پول فلزی، یک دفترچه رسید دو نسخه‌ای، یک صندلی که از خانه‌اش آورده بود و یک میز آرایش استفاده‌شده به ازای ۱۵ دلار برای استفاده به عنوان یک پیشخوان، کسب‌و‌کارش آماده شد. گشایش اولین فروشگاهش کمتر از ۱۵۰۰ دلار برای او هزینه داشت. ما نمی‌گوییم در دیدگاه کسب‌و‌کارتان یا دارایی‌های ضروری برای ارسال ارزش برای مشتریان‌تان سازش کنید. ما پیشنهاد می‌کنیم که با تمرکز بر ماهیت این فرصت و حداقل‌سازی و کنترل منابع، شانس بهتری در دستیابی به دیدگاه‌تان دارید.

گرفتن ماشین‌آلات و تجهیزات

کارهایی وجود دارند که می‌توانید برای کاهش هزینه‌های خرید تجهیزات انجام دهید. ابتدا، به‌جای خرید تجهیزات جدید، ببینید چه می‌توانید در یک تخفیف‌دهنده، فروشگاه دست‌دوم، بازار کهنه‌فروش‌ها یا بازار حراج اشیای خانگی برای مصارف خیریه پیدا کنید. آنچه می‌توانید خودتان بسازید را بررسی کنید.دوما، باید با دقت بررسی کنید که آیا واقعا نیاز به تجهیزات خاصی دارید یا خیر. دوباره، اجزای کلیدی ارزش، برای مشتری خود را امتحان کنید. به‌عنوان مثال، برخی استارت‌آپ‌ها نرم‌افزارهای برنامه‌ریزی بنگاه پیچیده می‌خرند، درحالی‌که همه آنچه آنها واقعا به آن نیاز دارند یک صفحه گسترده اکسل ساده است.

«تصور نکنید که شما حتما باید یک کامپیوتر داشته باشید. در ابتدای کار، ممکن است که همه آنچه نیاز خواهید داشت یک کتاب حسابداری و یک ماشین‌حساب باشد.» آنتونی ایکوئینتو برای هر دوی فضا و تجهیزات، گزینه‌ خرید یا اجاره وجود دارد. اجاره کردن چندین مزیت دارد: می‌تواند منعطف باشد، برخی مزیت‌های مالیاتی داشته باشد و می‌تواند میزان سرمایه اولیه‌ای را که نیاز دارید کاهش دهد. این امر احتمالا نقطه سربه‌سر شما (زمانی که دخل و خرج برابر می‌شود) را کاهش می‌دهد. در راستای کمک به تصمیم‌گیری برای ایده‌تان، تحقیق‌تان را انجام دهید و از شبکه خود استفاده کنید تا اطمینان یابید که گزینه‌ای را انتخاب می‌کنید که برای شما بهترین است و اینکه شما روی قیمت و قراردادی مذاکره می‌کنید که برای شما مطلوب است. فعالیت‌های مرسوم را به خود تحمیل نکنید.