همه آنها در بهبود مهارت‌‌‌های انگلیسی به شما کمک می‌کنند. هرچند زبان انگلیسی تجاری بخش تخصصی زبان انگلیسی است که روی زبان تجاری و حقوقی متمرکز است که بیشتر در دنیای تجارت استفاده می‌شود. این بخشی از مهارت برای جامعه تجاری بین‌المللی است. دوره‌‌‌های زبان انگلیسی تجاری شامل کلمات و عباراتی است که در تجارت و زمینه‌‌‌های حرفه‌‌‌ای، نوشتن تجاری، ارائه سخنرانی، ارائه پیشنهاد، مذاکرات، تحلیل نمودارها و مشارکت در جلسات استفاده می‌شود. همچنین جنبه‌‌‌های زیادی از زبان انگلیسی تجاری مرتبط با کارگروهی، سفر تجاری، ایجاد روابط و آمادگی برای مصاحبه کاری وجود دارد. بدیهی است که شما می‌توانید دوره‌‌‌های تخصصی زبان انگلیسی تجاری را که زمینه مشخصی را هدف قرار می‌دهند مانند قانون، امور مالی، بازاریابی و تبلیغات، تجارت، سیاست، لجستیک، توریسم، دارویی و... انتخاب کنید. بسیاری از افراد پس از اتمام دوره عمومی زبان انگلیسی تجاری یک موضوع خاص تجاری را برای آموزش انتخاب می‌کنند. با هم نگاهی به فواید یادگیری انگلیسی تجاری بیندازیم.

 زبان انگلیسی خود را به سطح بالاتری ارتقا دهید

یادگیری زبان انگلیسی تجاری به شما کمک می‌کند تا مهارت‌‌‌های زبان انگلیسی فعلی خود را بهبود ببخشید و همچنین دانش جدیدی کسب کنید. شما واژگان و تعاریف مخصوص رشته خود را خواهید آموخت. یاد خواهید گرفت چگونه مکاتبات تجاری بنویسید و سایر کارهای عملی مرتبط با شغل خود را انجام دهید و همزمان فرصت دارید که دستور زبان و تلفظ زبان انگلیسی عمومی خود را ارتقا دهید. علاوه بر این، به دلیل تمرین و فعالیت‌های تعاملی که در یک دوره آموزشی زبان انگلیسی تجاری گنجانده شده است، هنگام صحبت کردن به زبان انگلیسی اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت. شما می‌توانید درمورد موضوعات تجاری و عمومی گفت‌وگو کنید.

 دانستن اخبار و جریان‌‌‌های روز دنیا

در جلسات زبان انگلیسی تجاری اغلب با متون و مقالات روزنامه‌‌‌ها و مجلات از واقعیات زندگی کار خواهید کرد. به عبارت دیگر، شما به میزان زیادی در معرض اخبار و روندهای جهانی در تجارت خواهید بود. همچنین بسیاری از تکالیف شما ممکن است در ارتباط با اخبار روز باشد، پس همیشه به‌‌‌روز می‌‌‌مانید، دانش عمومی زیادی از اقتصاد و جهان به دست می‌‌‌آورید و حتی بر روی مهارت‌‌‌های تحلیلی خود تمرین می‌‌‌کنید.

 دانستن اینکه دنیای‌تجارت چگونه کار می‌کند

ما در دنیایی زندگی می‌‌‌کنیم که در آن سطوح جهانی و ارتباطات دائما در حال رشد است. ارتباطات تجاری زیادی میان شرکت‌ها در همه جای جهان وجود دارد که نیازمند استفاده از یک زبان مشترک برای برقراری ارتباط است. در حین یادگیری زبان انگلیسی تجاری، شما چگونگی همکاری شرکت‌های بین‌المللی با هم و چگونگی ایجاد روابط حرفه‌‌‌ای تجاری را فرا خواهید گرفت. به صورت همزمان بهبود مهارت‌‌‌های زبان انگلیسی تجاری، تاثیر زیادی بر آینده حرفه‌‌‌‌‌‌ای شما می‌‌‌گذارد و سریع‌تر از آنچه که انتظار داشتید، موجب ارتقای شما می‌شود.

  شغلی که می‌‌‌خواهید را به‌دست آورید

اغلب اوقات، سطح خوبی از زبان انگلیسی تجاری می‌تواند به شما کمک کند شغلی را پیدا کنید که بدون دانش این زبان جهانی در زمینه تجاری نمی‌توانید آن را پیدا کنید. اگر قصد دارید موقعیتی جالب و پردرآمد به صورت بین‌المللی داشته باشید، امروزه ترجیحا ضروری است که بتوانید نظرات خود را با اطمینان در مورد موضوعات مختلف در محیط کسب و کار بیان کنید. حتی شرکت‌های کوچک نیز با شرکای خارجی خود تجارت می‌کنند که در نتیجه لازم است کارمندان آنها، توانایی ارتباط به صورت نوشتاری و مکالمه انگلیسی را داشته باشند. همچنین به دلیل داشتن مهارت‌‌‌های زبان انگلیسی تجاری به راحتی می‌توانید با استفاده از این مزایا ارتقای شغلی نسبت به دیگر همکاران و متقاضیان خارجی داشته باشید. اگر بتوانید در جلسات تجاری و ویدئو کنفرانس‌‌‌ها، ارائه سخنرانی‌‌‌ها، مذاکرات موثر، برقراری ارتباط و انجام مکاتبات به زبان انگلیسی، مشارکت داشته باشید، شانس ارتقای شغلی شما بیشتر از سایر همکارانتان خواهد بود.

 حرفه‌‌‌ای‌‌‌تر به‌نظر برسید

توانایی استفاده‌‌ با اطمینان و روان از واژگان و عبارات تخصصی باعث می‌شود که نشان دهید یک متخصص واقعی هستید و در تجارت با شما جدی‌‌‌تر رفتار شود. شما ممکن است متخصصی تمام‌‌‌عیار باشید اما اگر نتوانید همان کار را با زبان انگلیسی بین‌المللی در جلسات انجام دهید، به این شکل شناخته نخواهید شد. در نتیجه ممکن است در چنین شرایطی - در نظر افرادی که با آنها معامله می‌‌‌کنید - از ارزش شما به عنوان یک فرد حرفه‌‌‌ای کاسته شود. به عبارت دیگر، برای جلوگیری از این نوع موقعیت‌‌‌ها، چاره‌‌‌ای ندارید جز اینکه انگلیسی تجاری خود را تقویت کنید.

همان‌طور که می‌‌‌بینید، کاملا واضح است که اگر هدف شما برتری در شغل خود در سطح بین‌المللی است، باید برای تکمیل مهارت‌‌‌های انگلیسی تجاری خود اهمیت زیادی قائل شوید. بدیهی است که این کار مستلزم مقداری تلاش، زمان و فداکاری است، اما باور کنید نتیجه خواهد داد. دیگر آن را به تعویق نیندازید و هر چه زودتر شروع کنید. نتایج کار شما رضایت‌بخش‌‌‌تر خواهد بود و در نهایت به اهداف حرفه‌‌‌ای خود که قبلا فقط یک رویا بود، خواهید رسید. واحد توسعه دانش گروه رسانه‌‌‌ای «دنیای‌اقتصاد» با برگزاری دوره‌‌‌های سازمانی و عمومی در حوزه «مراودات و مهارت‌‌‌های بین‌المللی» به کسب و کارها در راستای ارتقای سطح زبان انگلیسی تجاری کمک می‌کند، که این مساله همان‌طور که در این مقاله توضیح داده شده موجب افزایش بهره‌‌‌وری و توسعه خواهد شد. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌‌‌های ۴۲۷۱۰۱۸۹ و ۴۲۷۱۰۱۷۸ در ارتباط باشید و همچنین به وب‌سایت واحد توسعه دانش به آدرس http: / / lms.den.ir/  مراجعه فرمایید.