به گزارش «ایسنا» محسن هاشمی روز گذشته در حاشیه جلسه شورای شهر تهران در واکنش به پرسشی درخصوص برنامه احداث تراموا در تهران توسط شهرداری تهران، گفت: در شرایط فعلی اولویت با تکمیل خطوط و ناوگان مترو است و شروع پروژه جدید به صرفه به نظر نمی‌رسد.

وی در مورد سرانجام طرح ترافیک و میزان رضایتمندی مردم نیز گفت: معابر تقریبا خلوت هستند و اعتراضاتی که قبلا در مورد نداشتن مجوز طرح ترافیک نیز به ما واصل می‌شد، دیگر نیست و به نظر می‌رسد طرح موفقیت آمیز بوده است. البته باید بگویم که قبلا برخی دارای مجوزهای شناور تردد طرح ترافیک بودند که بدون پرداخت هزینه وارد محدوده می‌شدند؛ این افراد خواهان تداوم رویه قبل بودند اما مدیریت شهری این روند را متوقف کرده است.

هاشمی در بخش دیگر سخنانش با اشاره به اینکه ساختار شهرداری فربه است و شهرداری با تعداد زیادی معاون، رئیس منطقه، مدیران سازمان‌ها و... اداره می‌شود، افزود: ساختار شهرداری باید مورد بازنگری قرار گیرد و لازم است لایحه‌ای در این خصوص ارائه شود. وی افزود: به‌عنوان مثال عمده پروژه‌های معاونت فنی و عمرانی، در حوزه حمل و نقل است یا معاونت برنامه‌ریزی، پشتیبانی و مالی داریم که می‌توان این سه معاونت را در یک معاونت جدید با عنوان «پشتیبانی» ادغام کرد.