به گزارش «دنیای اقتصاد» پس از اتمام این جلسه برخی از جمع حاضران در این نشست شامل محمد توسلی، سید کمال‌الدین نیک‌روش، غلامحسین دلجو، محمدنبی حبیبی، سیدمرتضی طباطبایی، مرتضی الویری، محمدعلی نجفی و محمدعلی افشانی به جمع خبرنگاران آمدند و درباره محتوای جلسه مذکور اطلاعاتی ارائه کردند. در این جلسه همچنین محمود احمدی نژاد، محمدباقر قالیباف، محمدحسن ملک‌مدنی و غلامرضا کرباسچی چهار شهردار پیشین غایب بودند. بر اساس اطلاعاتی که تا لحظه تنظیم این خبر (ساعت ۱۶روز سه‌شنبه) از طریق سایت شهرنوشت و خبرگزاری‌ها منتشر شد، محور اصلی نشست دیروز بحث و گفت‌وگو درباره چالش‌های مهم تهران و راهکارهای حل مشکلات اصلی شهر بود.  

شهردار تهران در این نشست از شهرداران سابق تهران پرسید که اگر اکنون به جای او شهردار بودند، تهران را چگونه اداره می‌کردند تا به واسطه طرح این پرسش از دیدگاه‌های کارشناسی و تجربه شهرداران سابق در طرح راهکارهای کارشناسی حل مشکلات استفاده کند. با این حال بر اساس اخباری که از جلسه دیروز منتشر شد، عمده وقت روز گذشته صرفا به بیان اولویت‌های پایتخت از منظر شهرداران سابق و نیز ذکر خاطرات و مشکلاتی که در دوره مدیریتی خود با آن روبه‌رو بودند، گذشت.

اولویت شهر تهران از منظر شهرداران سابق حل مشکلات ترافیک و  آلودگی هوا بود که همسو با دیدگاه کارشناسان، شهروندان و مدیریت شهری کنونی عنوان شد و این در حالی است که شهرداران سابق به پرسش حناچی که به منزله درخواست راهکار برای حل مشکلات کنونی پایتخت بود، پاسخ روشنی ندادند یا دست‌کم در اخباری که از این نشست منتشر شد، چنین پاسخی وجود نداشت. اولویت‌های تهران امروز بر هیچ کس پوشیده نیست؛ اما انتظار می‌رفت شهرداران سابق مسیر اداره شهر برای پرداختن به این اولویت‌ها و حل مشکلات اصلی پایتخت را از منظر خود با حناچی در میان بگذارند.