وی ادامه داد: پس از بررسی‌های متعدد و بیان دغدغه‌های نمایندگان اصلی شورای‌عالی شهرسازی همچون وزارت کشور، سازمان محیط زیست، وزارت نیرو، سازمان پدافند غیرعامل که دغدغه بارگذاری بیشتر را در منطقه داشتند با جمع بندی به این صورت اعلام رای شد که طرح منطقه ۲۲ با رعایت سقف پیش‌بینی شده در طرح جامع و بررسی حقوق مکتسبه انجام شود. بدین معنا آنچه که به سقف پیش‌بینی شده در طرح جامع تهران اضافه خواهد شد حقوق مکتسبه‌ای است که در طی سال‌ها ایجاد شده است و باید در برنامه‌ریزی‌ها مورد توجه قرار بگیرد.

به گفته وی مطابق اظهارات مقامات شهرداری تهران مطابق با توافقات و پروانه‌های ساختمانی صادر تاکنون سقف جمعیت‌پذیری شهر تهران تا ۴۷۰ هزار نفر قابل پیش‌بینی است.

ایزدی همچنین اعلام کرد: تاکید اعضای شورای‌عالی روی مساله حمل و نقل و ترافیک این منطقه از دیگر موضوعات مورد بررسی بود. توسعه خطوط مترو که مدتهاست که از اولویت شهرداری حذف شده از تاکیدات اعضای شورای‌عالی برای تهیه طرح تفصیلی توسط شهرداری بود. وی از دیگر دغدغه‌های اعضای شورا را مباحث مرتبط با محیط زیست عنوان کرد و گفت: وجود پارک جنگلی چیتگر، استادیوم آزادی و دریاچه به‌عنوان زیستگاه‌ها و زیست‌بوم‌هایی که باید به شدت مورد حراست و حفاظت قرار بگیرند از تاکیدات ما در شورای‌عالی بود. همچنین بحث تامین آب در منطقه از دیگر موارد مورد بررسی بود که باید تلاش کنیم از طریق تعدیل بارگذاری‌ها کارها را پیش‌ببریم.

به گفته ایزدی در جلسه روز گذشته بحث نوسازی ساختمان پلاسکو نیز مطرح و مطابق با تصمیم شورای عالی شهرسازی بنا شد ساختمان پلاسکو براساس آن پنج طبقه زیر تراز صفر – صفر تا ۱۵ طبقه بالای تراز احداث شود.