به گزارش خبرگزاری مهر، سید مجید غمخوار ضمن اعلام این خبر افزود: سازمان عمرانی مناطق که اجرای پروژه‌های ساماندهی میدان امام حسین (ع) و میدان شهدای هفتم تیر را در کارنامه دارد، تلاش خواهد کرد به کمک تجارب و درس‌‌‌‌آموخته‌های فنی کسب شده از پروژه‌های قبلی، عملیات ساماندهی و ارتقای کیفی میدان امام خمینی (ره) را با سرعت و دقت به سرانجام برساند.

وی عملیات تراش آسفالت، آماده‌سازی بستر، اجرای سنگ‌فرش و پیاده‌راه را از جمله جبهه‌های کاری در حال اجرا در پروژه ساماندهی و ارتقای کیفی میدان امام خمینی (ره) ذکر کرد و گفت: بهسازی و احداث خیابان موسوم به «پشت شهرداری» نیز همزمان با پیشبرد عملیات ساماندهی میدان امام خمینی (ره) ادامه داشته و به مرحله اجرای جدول‌گذاری رسیده است.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق ابراز امیدواری کرد اجرای سریع و دقیق این پروژه‌ها، ضمن رونق بخشیدن به گردشگری شهری، سبب بهبود امکانات رفاهی شهروندان شود.

سازمان عمرانی مناطق علاوه بر ماموریت ساماندهی میدان امام ‌‌خمینی (ره) و بهسازی خیابان پشت شهرداری، اجرای سنگ فرش خیابان لاله‌زار جنوبی و احداث ساختمان خانه شهر (بلدیه سابق) را در این میدانگاه بزرگ و تاریخی پایتخت بر عهده دارد.