محدوده ۹/ ۹۱، ۵/ ۹۰، ۴/ ۸۹ و ۸۷ دلار را می‌توان به‌عنوان اعداد مهم حمایتی حرکت قیمت در چند هفته آتی در نظر داشت. در صورتی که قیمت گوشت گاو زنده به هر دلیلی از جمله واکنش به محدوده‌های حمایتی یا عکس‌العمل قیمت، تغییر مسیر داد و افزایش قیمت را در پیش گرفت، علاوه بر محدوده خط روند نزولی کوتاه‌مدت، محدوده‌های قیمتی ۳/ ۹۶، ۶/ ۹۷ و ۷/ ۹۹ دلار نیز می‌توانند مانع افزایش قیمت تا محدوده ۷/ ۱۰۱ دلار شوند.

روند کوتاه‌مدت – نزولی قوی

در صورت ادامه روند نزولی کوتاه‌مدت، مهم‌ترین منطقه‌ای که می‌تواند مانع کاهش بیشتر قیمت‌ها شود، محدوده ۵/ ۹۰ دلار است. شکسته شدن این محدوده به سمت پایین، ترس‌ها را برای ادامه روند نزولی افزایش می‌دهد.این منطقه برای تحلیلگران محافظه‌کار از اهمیت خاصی برخوردار است. به نظر می‌رسد قیمت، برای عبور از این محدوده قیمتی به سمت پایین با مشکلاتی مواجه شود و ایفای نقش حمایتی کمی امید را در میان سرمایه گذاران برای افزایش قیمت‌ها افزایش می‌دهد.

روند میان‌مدت – صعودی شکسته شده

در صورت کاهش قیمت‌ها مهم‌ترین منطقه‌ای که می‌تواند مانع از کاهش بیشتر قیمت‌ها شود، محدوده ۸۷ دلار است. شکسته شدن این محدوده قیمتی به سمت پایین خصوصا با حجم زیاد نشانه نزولی است و ترس‌ها را برای ریزش بیشتر قیمت‌ها بالا می‌برد. این منطقه برای تحلیلگران محافظه کار اهمیت خاصی دارد. قیمت، برای عبور از محدوده ۸۷ دلار به سمت پایین با مشکلات فراوانی مواجه خواهد شد.

روند بلندمدت – نزولی شکسته شده

در صورت کاهش قیمت محدوده خط روند نزولی بلند مدت شکسته شده می‌تواند نقش حمایتی قدرتمند داشته باشد. شکسته شدن این محدوده به سمت بالا نشانه صعودی بوده و سرمایه گذاران را به تشکیل روند صعودی میان‌مدت امیدوار کرد.