روند کوتاه‌مدت - خنثی

در صورت کاهش قیمت‌ها در کوتاه‌مدت مهم‌ترین منطقه‌ای که می‌تواند مانع کاهش بیشتر قیمت‌ها شود، محدوده ۲۰۲۰ دلار است. شکسته شدن این محدوده به سمت بالا خصوصا با حجم زیاد نشانه نزولی است و ترس‌ها را نسبت به کاهش بیشتر قیمت‌ها افزایش می‌دهد. در صورت افزایش قیمت در کوتاه‌مدت، مهم‌ترین منطقه‌ای که می‌تواند مانع از کاهش قیمت‌ها شود، محدوده ۲۰۹۰ دلار است. شکسته شدن این محدوده به سمت بالا خصوصا با حجم زیاد نشانه صعودی است و امید‌ها را نسبت به افزایش بیشتر قیمت‌ها بالا می‌برد.

روند میان‌مدت – صعودی

در صورت ادامه روند صعودی میان‌مدت مهم‌ترین منطقه‌ای که می‌تواند مانع افزایش بیشتر قیمت‌ها شود، محدوده ۲۱۵۰ دلار است. شکسته شدن این محدوده به سمت بالا، امید‌ها را برای ادامه صعود قیمت‌ها افزایش می‌دهد. در صورت شکسته شدن روند صعودی میان‌مدت، مهم‌ترین منطقه‌ای که می‌تواند مانع کاهش بیشتر قیمت‌ها شود، محدوده ۱۹۴۰ دلار است. شکسته شدن این منطقه به سمت پایین، ترس‌ها را برای ادامه کاهش قیمت‌ها افزایش می‌دهد.

روند بلند‌مدت – نزولی

شکسته شدن محدوده خط روند نزولی بلند‌مدت، به سمت بالا مخصوصا با حجم زیاد نشانه صعودی خواهد بود و امید‌ها را نسبت به ادامه افزایش قیمت‌ها بالا می‌برد.