محدوده ۱۷.۷۴۰، ۱۸.۳۴۳ و ۱۸.۸۱۸ دلار را می‌توان به‌عنوان اعداد مهم مقاومتی قیمت فلز قلع در چند هفته آینده در نظر داشت. در صورتی که قیمت این کالا به هر دلیلی از جمله واکنش به محدوده‌های مقاومتی تغییر مسیر داد و کاهش قیمت را در پیش گرفت، علاوه بر محدوده‌های حمایتی ۱۷.۱۰۰ دلار، محدوده خط روند صعودی نیز می‌تواند مانع کاهش بیشتر قیمت‌ها شود. در این بین محدوده ۱۶.۷۲۰ دلار و محدوده ۱۶.۳۸۰ دلار نیز می‌توانند به‌عنوان محدوده حمایتی مهم معرفی شوند.

در صورت ادامه افزایش قیمت ها، اولین منطقه‌ای که می‌تواند مانع از افزایش بیشتر قیمت‌ها شود، محدوده ۱۷.۷۴۰ دلار است. مهم‌ترین منطقه‌ای که می‌تواند از افزایش بیشتر قیمت‌ها جلوگیری کند، محدوده ۱۸.۳۴۳ دلار است. شکسته شدن این منطقه به سمت بالا امید‌ها را نسبت به ادامه روند صعودی افزایش داده و خریداران ریسک‌گریز را وارد بازار می‌کند. در صورت کاهش قیمت، محدوده خط روند می‌تواند نقش حمایتی بسیار قوی داشته باشد.

شکسته شدن این محدوده به سمت پایین مخصوصا با حجم زیاد نشانه نزولی خواهد بود و ترس‌ها را برای تشکیل روند نزولی افزایش خواهد داد. قیمت برای عبور از این ناحیه با مشکلات فراوانی روبه‌رو خواهد شد. در صورت ادامه کاهش قیمت‌ها، مهم‌ترین منطقه‌ای که می‌تواند مانع از کاهش بیشتر قیمت‌ها شود، محدوده ۱۵.۹۳۰دلار است. شکسته شدن این محدوده به سمت پایین خصوصا با حجم زیاد نشانه نزولی است و ترس‌ها را برای تشکیل روند نزولی افزایش می‌دهد.