محدوده‌های ۱۳.۸۰۰، ۱۴۳۳۰، ۱۴.۸۰۰ و ۱۵،۵۰۰ دلار را می‌توان به‌عنوان اعداد مهم مقاومتی قیمت فلز نیکل در چند هفته آتی در نظر داشت. در صورتی که قیمت به هر دلیلی از جمله واکنش به محدوده‌های مقاومتی کاهش یافت، علاوه بر محدوده‌های حمایتی ۱۳،۰۰۰، ۱۲،۵۷۰، ۱۲.۲۵۰دلار، محدوده خط روند صعودی می‌تواند مانع از کاهش بیشتر قیمت‌ها شود.

در صورت افزایش قیمت‌ها، اولین منطقه‌ای که می‌تواند مانع از افزایش بیشتر قیمت‌ها شود، محدوده ۱۳.۸۰۰ دلار است. شکسته شدن این محدوده قیمتی به سمت بالا، مخصوصا با حجم زیاد، نشانه صعودی است و امید‌ها را نسبت به افزایش بیشتر قیمت‌ها بالا می‌برد. قیمت برای عبور از محدوده ۱۳.۸۰۰ دلار با مشکلاتی مواجه خواهد شد. در صورت ادامه روند صعودی، مهم‌ترین منطقه‌ای که می‌تواند مانع از افزایش بیشتر قیمت‌ها شود، محدوده ۱۴.۸۰۰ دلار است.

در صورت کاهش قیمت فلز نیکل، محدوده خط روند صعودی می‌تواند نقش حمایتی را ایفا کند. شکسته شدن این محدوده به سمت پایین مخصوصا با حجم زیاد نشانه نزولی خواهد بود و ترس‌ها را نسبت به پایین رفتن قیمت‌ها افزایش می‌دهد.

در صورت کاهش قیمت‌ها، اولین منطقه‌ای که می‌تواند مانع از افزایش بیشتر قیمت‌ها شود، محدوده ۱۳.۴۰۰ دلار است. شکسته شدن این محدوده حمایتی به سمت پایین نشانه نزولی نیست ولی ترس‌ها را برای تشکیل روند نزولی افزایش می‌دهد.

در صورت شکسته شدن خط روند صعودی، مهم‌ترین منطقه‌ای که می‌تواند مانع از کاهش بیشتر قیمت‌ها شود، محدوده ۱۲.۵۷۰ دلار است. شکسته شدن این محدوده حمایتی به سمت پایین خصوصا با حجم زیاد نشانه نزولی است و ترس‌ها را برای تشکیل روند نزولی افزایش می‌دهد. به‌نظر می‌رسد قیمت، برای عبور از محدوده قیمتی ۱۲.۵۷۰ دلار به سمت پایین با مشکلات فراوانی مواجه شود.