محدوده ۹۲/ ۱ و ۰۵/ ۲ دلار را می‌توان به‌عنوان قیمت‌های مهم حمایتی در چند هفته آینده در نظر داشت. در صورتی که قیمت گاز طبیعی به هر دلیلی به حضور در منطقه‌ای که بعد از چند روز افزایش تقریبا متوالی به آن می‌رسد، تغییر مسیر داد و کاهش قیمت را در پیش گرفت قیمت گاز طبیعی هدف ۴۳/ ۱ دلار را دنبال می‌کند. علاوه بر محدوده‌های مقاومتی ۶۳/ ۱، ۵۳/ ۱ دلار، محدوده خط روند صعودی کوتاه‌مدت و میان‌مدت و همچنین روند نزولی بلند‌مدت شکسته می‌توانند مانع از کاهش بیشتر قیمت‌ها شوند. (در این تحلیل قیمت هر mmBtu گاز طبیعی آنالیز شده است.)

در صورت ادامه روند صعودی درکوتاه‌مدت، اولین منطقه‌ای که می‌تواند مانع از افزایش بیشتر قیمت‌ها شود، محدوده ۹۲/ ۱ دلار است. قیمت برای عبور از محدوده ۹۲/ ۱ دلار به سمت بالا با مشکلات فراوانی مواجه خواهد شد. در صورت کاهش قیمت محدوده خط روند صعودی کوتاه‌مدت می‌تواند نقش حمایتی داشته باشد. در صورت شکسته شدن روند صعودی کوتاه‌مدت، اولین منطقه‌ای که می‌تواند مانع از کاهش بیشتر قیمت‌ها شود، محدوده ۶۳/ ۱ دلار است.

در صورت افزایش قیمت‌ها، مهم‌ترین منطقه‌ای که می‌تواند مانع از افزایش بیشتر قیمت‌ها شود، محدوده ۰۵/ ۲ دلار است. به نظر می‌رسد قیمت، برای عبور از این محدوده به سمت بالا با مشکلاتی مواجه شود. در صورت کاهش قیمت محدوده خط روند نزولی شکسته‌شده می‌تواند نقش حمایت پر قدرتی داشته باشد. در صورت کاهش قیمت محدوده خط روند نزولی بلند‌مدت شکسته‌شده می‌تواند نقش حمایتی پرقدرتی داشته باشد. شکسته شدن این محدوده به سمت بالا نشانه صعودی بود و امید‌ها را نسبت به ادامه افزایش قیمت‌ها و حتی تشکیل روند صعودی در میان‌مدت و بلند‌مدت بالا برد.