در صورت ادامه روند صعودی اولین منطقه‌ای که می‌تواند مانع از افزایش بیشتر قیمت‌ها شود، محدوده ۱۶۷ دلار است. شکسته شدن این محدوده قیمتی به سمت بالا خصوصا با حجم زیاد نشانه صعودی است و امیدها را نسبت به ادامه روند صعودی بیشتر می‌کند. این محدوده برای تحلیلگران محافظه‌کار از اهمیت خاصی برخوردار است. قیمت، برای عبور از این محدوده به سمت بالا با مشکلاتی روبه‌رو می‌شود. در صورت ادامه روند صعودی، مهم‌ترین منطقه‌ای که می‌تواند مانع از افزایش بیشتر قیمت‌ها شود، محدوده ۵/ ۱۷۰ دلار است. شکسته شدن این محدوده مقاومتی به سمت بالا، امید‌ها را برای رسیدن به اهداف قیمتی بالاتر افزایش می‌دهد. این محدوده برای تحلیلگران محافظه‌کار از اهمیت خاصی برخوردار است. قیمت، برای عبور از محدوده قیمتی ۵/ ۱۷۰ دلار به سمت بالا با مشکلات فراوانی مواجه خواهد شد.

در صورت کاهش قیمت، محدوده خط روند صعودی می‌تواند نقش حمایتی قوی داشته باشد. شکست این خط روند به سمت پایین نشانه نزولی است و احتمال تشکیل روند نزولی را افزایش خواهد داد. محدوده خط روند صعودی برای تحلیلگران محافظه‌کار از اهمیت خاصی برخوردار است.

در صورت کاهش قیمت‌ها، اولین منطقه‌ای که می‌تواند مانع افزایش بیشتر قیمت‌ها شود، محدوده ۱۶۱ دلار است. شکسته شدن این محدوده حمایتی به سمت پایین نشانه نزولی نیست ولی ترس‌ها را برای تشکیل روند نزولی افزایش می‌دهد. این محدوده برای تحلیلگران محافظه‌کار از اهمیت خاصی برخوردار است. در صورت شکسته شدن خط روند صعودی، مهم‌ترین منطقه‌ای که می‌تواند مانع کاهش بیشتر قیمت‌ها شود، محدوده ۱۵۶ دلار است. شکسته شدن این محدوده حمایتی به سمت پایین خصوصا با حجم زیاد نشانه نزولی است و ترس‌ها را برای تشکیل روند نزولی افزایش می‌دهد. این منطقه برای تحلیلگران محافظه‌کار از اهمیت خاصی برخوردار است. به نظر می‌رسد قیمت برای عبور از محدوده قیمتی ۱۵۶ دلار به سمت پایین با مشکلات فراوانی مواجه شود.