نکته مهم در نمودار این فلز شکسته شدن روند صعودی آن است. اتفاقی که روز کاری قبل رخ داد و باعث شد روند صعودی با مشکلاتی مواجه شود و ادامه آن منوط به گذر از محدوده مقاومتی ۱۸.۲۴۰ دلار است. در صورت عبور قیمت فلز قلع از محدوده یاد شده می‌توان انتظار داشت در چند هفته آتی احتمالا قیمت فلز قلع اهداف قیمتی بالاتری مثل ۱۹.۰۵۰دلار را دنبال ‌کند. محدوده ۱۸.۸۱۸ دلار، ممکن است مانع رسیدن به این هدف قیمتی مذکور شود. همچنین محدوده خط روند صعودی شکسته شده نیز می‌تواند مقاومتی قوی برای قیمت فلز قلع باشد.

عبور قیمت از این محدوده به سمت پایین نشانه نزولی نبود. در حال حاضر قیمت این فلز در محدوده بسیار مهم ۱۷.۷۴۰ دلار قرار دارد. عبور از این منطقه به سمت بالا امیدها را نسبت به افزایش قیمت‌ها بالا می‌برد. در صورتی که با توجه به شکسته شدن خط روند صعودی امکان دارد فلز قلع مسیر کاهش قیمت را در پیش گیرد، علاوه بر محدوده‌های حمایتی ۱۷.۱۰۰ دلار، محدوده ۱۶.۷۲۰ دلار و محدوده ۱۶.۳۸۰ دلار نیز می‌توانند به‌عنوان محدوده حمایتی مهم معرفی شوند.

با توجه به شکسته شدن خط روند صعودی در صورت کاهش قیمت فلز قلع، اولین منطقه‌ای که می‌تواند مانع از کاهش بیشتر قیمت‌ها شود، محدوده ۱۷.۱۰۰ واحد است. در صورت ادامه کاهش قیمت‌ها، مهم‌ترین منطقه‌ای که می‌تواند مانع از کاهش بیشتر قیمت‌ها شود، محدوده ۱۵.۹۳۰ دلار است. در صورت افزایش قیمت‌ها، محدوده خط روند می‌تواند نقش مقاومتی بسیار قوی داشته باشد. شکسته شدن این محدوده به سمت پایین، نشانه نزولی نخواهد بود ولی ترس‌ها را از آغاز اصلاح قیمت‌ها افزایش خواهد داد.