در چند هفته آینده قیمت این فلز اهداف قیمتی بالاتری مثل ۱۶.۷۰۰ دلار را دنبال می‌کند که چهار محدوده ممکن است مانع رسیدن به این هدف قیمتی شوند. در حال حاضر قیمت نیکل در محدوده بسیار مهم ۱۴ هزار و ۸۰۰ دلار قرار دارد، شکسته شدن این محدوده به سمت بالا نشانه صعودی است و احتمال رسیدن به هدف یادشده را بالا می‌برد. محدوده‌های ۱۵ هزار و ۴۵۰ دلار و ۱۵ هزار و ۹۵۰ دلار را می‌توان به‌عنوان اعداد مهم مقاومتی قیمت فلز نیکل در چند هفته آتی در نظر داشت.

در صورتی که قیمت به هر دلیلی که کاهش یافت، علاوه بر محدوده‌های حمایتی ۱۳ هزار و ۸۰۰ دلار، ۱۳ هزار و ۴۰۰ دلار و ۱۳ هزار دلار، محدوده خط روند صعودی می‌تواند مانع از کاهش بیشتر قیمت‌ها شوند. در صورت افزایش قیمت‌ها، اولین منطقه‌ای که می‌تواند مانع از افزایش بیشتر قیمت‌ها شود، محدوده ۱۴ هزار و ۸۰۰ دلار است. قیمت ممکن است برای عبور از محدوده ۱۴ هزار و ۸۰۰ دلار با مشکلاتی مواجه خواهد شد. در صورت ادامه روند صعودی، مهم‌ترین منطقه‌ای که می‌تواند مانع از افزایش بیشتر قیمت‌ها شود، محدوده ۱۵ هزار و ۴۵۰ دلار است. شکسته شدن این محدوده مقاومتی به سمت بالا، امید‌ها را برای ادامه روند صعودی افزایش می‌دهد. قیمت برای عبور از محدوده قیمتی ۱۵ هزار و ۴۵۰ دلار به سمت بالا با مشکلات فراوانی مواجه خواهد شد.

در صورت کاهش قیمت فلز نیکل، محدوده خط روند صعودی می‌تواند نقش حمایت را ایفا کند. شکسته شدن این محدوده به سمت پایین مخصوصا با حجم زیاد نشانه نزولی خواهد بود و ترس‌ها را نسبت به پایین رفتن قیمت‌ها افزایش می‌دهد. در صورت کاهش قیمت‌ها، اولین منطقه‌ای که می‌تواند مانع از افزایش بیشتر قیمت‌ها شود، محدوده ۱۴ هزار و ۳۰۰ دلار است. شکسته شدن این محدوده حمایتی به سمت پایین نشانه نزولی نیست، ولی ترس‌ها را برای تشکیل روند نزولی افزایش می‌دهد. در صورت شکسته شدن خط روند صعودی، مهم‌ترین منطقه‌ای که می‌تواند مانع از کاهش بیشتر قیمت‌ها شود، محدوده ۱۳ هزار و ۴۰۰ دلار است. به نظر می‌رسد قیمت برای عبور از محدوده قیمتی ۱۳ هزار و ۴۰۰ دلار به سمت پایین با مشکلات فراوانی مواجه شود.