بررسی تکنیکال قیمت فلز نیکل

بعد منطقه خط روند صعودی، محدوده‌های ۱۴،۸۰۰ دلار، ۱۴،۳۰۰ دلار و ۱۳،۸۵۰ دلار می‌توانند محدوده‌های حمایتی پر قدرتی باشند و مانع اصلاح یا ریزش بیشتر قیمت‌ها شوند. روند حرکتی قیمت فلز نیکل صعودی است بنابراین سناریوی محتمل برای حرکت آینده این فلز نیز صعودی خواهد بود، در چند هفته آینده ممکن است فلز نیکل شاهد افزایش قیمت باشد و هدف ۱۸هزار دلار را دنبال کند که سه محدوده ممکن است مانع رسیدن به این هدف قیمتی شوند که به آنها مقاومت می‌گوییم.

بررسی سطوح مهم قیمتی

در صورت افزایش قیمت در کوتاه مدت، اولین منطقه‌ای که می‌تواند مانع از افزایش بیشتر قیمت‌ها شود، محدوده ۱۵،۵۰۰ دلار است. شکسته شدن این محدوده به سمت بالا خصوصا با حجم زیاد نشانه صعودی است و امید‌ها را نسبت به احتمال افزایش بیشتر قیمت‌ها بالا می‌برد. مهم‌ترین محدوده مقاومتی پیش روی فلز نیکل محدوده ۱۶هزار دلار است که گذر از آن امید‌ها را نسبت به رسیدن به هدف قیمتی ۱۸هزار دلار افزایش می‌دهد.

در صورت کاهش قیمت‌ها و عبور از محدوده ۱۴.۸۰۰ دلار، اولین منطقه‌ای که می‌تواند مانع از کاهش بیشتر قیمت‌ها شود، محدوده ۱۴.۸۰۰ دلار است. شکسته شدن این محدوده به سمت پایین نشانه نزولی است و روند صعودی را با مشکلاتی روبه‌رو می‌کند.  به نظر می‌رسد قیمت، برای عبور از محدوده ۱۴،۸۰۰ دلار به سمت پایین با مشکلاتی مواجه شود. بعد از این محدوده، مهم‌ترین منطقه‌ای که می‌تواند از کاهش بیشتر قیمت‌ها جلوگیری کند، محدوده ۱۴،۳۰۰ دلار است. شکسته شدن این محدوده به سمت پایین خصوصا با حجم زیاد نشانه نزولی است و ترس‌ها را نسبت به تشکیل یک روند نزولی میان مدت یا حتی بلند مدت افزایش می‌دهد.