بررسی تکنیکال قیمت شکر

سطح ۴۱۵ دلار، ناحیه ۴۲۳ دلار و محدوده ۴۵۵ دلار را می‌توان به‌عنوان محدوده‌های مهم مقاومتی قیمت شکر خام در چند هفته آینده در نظر داشت. اگر چه سناریوی افزایش قیمت برای شکر محتمل‌تر از سناریوی کاهش قیمت است اما با توجه به شکسته شدن محدوده خط روند صعودی کوتاه مدت، ممکن است تغییر مسیر دهد. اگر کاهش قیمت‌ها منجر به شکسته شدن خط روند صعودی میان مدت شود، سطوح قیمتی ۳۶۰ دلار، ۳۴۵ دلار و ۳۳۳ دلار می‌توانند مانع ریزش بیشتر قیمت‌ها شوند.

بررسی سطوح مهم قیمتی

در صورت افزایش قیمت در کوتاه‌مدت، اولین منطقه‌ای که می‌تواند مانع از افزایش بیشتر قیمت‌ها شود، محدوده ۴۱۵ دلار است. شکسته شدن این محدوده به سمت بالا خصوصا با حجم زیاد نشانه صعودی است و امید‌ها را نسبت به احتمال افزایش بیشتر قیمت‌ها بالا می‌برد. قیمت، برای عبور از این محدوده به سمت بالا با مشکلات فراوانی مواجه خواهد شد. بعد از این محدوده مهم‌ترین منطقه‌ای که می‌تواند از افزایش بیشتر قیمت‌ها جلوگیری کند، محدوده ۴۲۵ دلار است. به نظر می‌رسد قیمت برای عبور از این محدوده به سمت بالا با مشکلاتی مواجه شود.

در صورت کاهش قیمت‌ها دو محدوده خط روند صعودی کوتاه مدت و محدوده خط روند صعودی میان مدت می‌توانند سطوح حمایتی بسیار مناسبی باشند. در صورت کاهش قیمت ها، اولین منطقه‌ای که می‌تواند مانع از کاهش بیشتر قیمت‌ها شود، محدوده ۳۸۰ دلار است. به نظر می‌رسد. بعد از این محدوده، مهم‌ترین منطقه‌ای که می‌تواند از کاهش بیشتر قیمت‌ها جلوگیری کند، محدوده ۳۶۰ دلار است.