سطحی از قیمت که مقدار عرضه در آن زیاد خواهد شد و ممکن است نقطه پایان افزایش قیمت‌ها باشد. بعد از محدوده ۲ هزار و ۸۰۰ دلار، چهار سطح مقاومتی ۲ هزار و۸۸۰ دلار، ۳ هزار دلار، ۳ هزار و ۱۳۰ دلار و ۳ هزار و ۲۰۰ دلار را می‌توان به‌عنوان قیمت‌های مهم مقاومتی در چند هفته آینده در نظر داشت. با توجه به روند صعودی این فلز می‌توان امید داشت سناریوی افزایش قیمت محتمل تر از سناریوی کاهش قیمت باشد.

در صورت وقوع سناریوی اول و افزایش قیمت ها، اولین منطقه‌ای که می‌تواند مانع از افزایش بیشتر قیمت‌ها شود، محدوده ۲ هزار و ۸۰۰ دلار است. شکسته شدن این محدوده به سمت بالا خصوصا با حجم زیاد نشانه صعودی است و امید‌ها را نسبت به احتمال افزایش بیشتر قیمت‌ها بالا می‌برد. در صورت کاهش قیمت‌ها محدوده خط صعودی کوتاه مدت می‌تواند نقش حمایتی ایفا کند. همچنین محدوده خط روند صعودی میان مدت، می‌تواند نقش حمایتی پرقدرتی داشته باشد. شکسته شدن محدوده خط روند صعودی کوتاه‌مدت یکی از نشانه‌های آغاز اصلاح قیمت‌ها است.

در صورت کاهش قیمت‌ها و شکسته شدن خط روند صعودی کوتاه مدت به سمت پایین و افزایش احتمال اتفاق افتادن سناریوی دوم، اولین منطقه‌ای که می‌تواند مانع از کاهش بیشتر قیمت‌ها شود، محدوده ۲ هزار و ۷۰۰ دلار است. شکسته شدن این محدوده به سمت پایین نشانه نزولی نیست و بعد از این محدوده، مهم‌ترین منطقه‌ای که می‌تواند از کاهش بیشتر قیمت‌ها جلوگیری کند، محدوده ۲ هزار و ۶۲۵ دلار است.