در صورتی که قیمت خط روند نزولی میان مدت را به سمت بالا بشکند، می‌توان انتظار داشت در مرحله اول قیمت تا محدوده سقف قبلی یعنی ۳ دلار و ۳۵ سنت افزایش یابد. در این مسیر سطوح مقاومتی ۲ دلار و ۷۵ سنت و ۳ دلار می‌تواند مانعی بزرگ برای فتح قله قبلی باشد. هدف قیمتی مرحله دوم افزایش قیمت‌ها محدوده ۴ دلار است که سطوح ۳ دلار و ۶۰ سنت و ۳ دلار و ۷۵ سنت به‌عنوان سطوح مقاومتی می‌توانند مانع افزایش بیشتر قیمت‌ها شوند.‌

بررسی سطوح مهم قیمتی

در صورت افزایش قیمت در کوتاه مدت، اولین منطقه‌ای که می‌تواند مانع از افزایش بیشتر قیمت‌ها شود، محدوده ۲ دلار و ۷۵ سنت است. شکسته شدن این محدوده به سمت بالا خصوصا‌ با حجم زیاد نشانه صعودی است و امید‌ها را نسبت شکسته شدن سطح ۳ دلار بسیار بالا می‌برد.

در صورت کاهش قیمت‌ها، محدوده خط روند صعودی، می‌تواند نقش حمایتی پر قدرتی داشته باشد. شکسته شدن این محدوده به سمت پایین نشانه تغییر فاز قیمت از اصلاح به ریزش است. در صورت کاهش قیمت‌ها، اولین منطقه‌ای که می‌تواند مانع از کاهش بیشتر قیمت‌ها شود، محدوده ۲ دلار و ۴۵ سنت است. شکسته شدن این ناحیه به سمت پایین نشانه نزولی است و روند صعودی را با مشکلاتی روبه‌رو می‌کند. شکسته شدن این محدوده به سمت پایین، ترس‌ها را برای کاهش بیشتر قیمت‌ها افزایش می‌دهد.