در حال حاضر قیمت گوشت گاو زنده با محدوده خط روند صعودی خود درگیر است و درصورت شکسته شدن این محدوده به سمت پایین انتظار داریم این کالا تا سطوح107 دلار یا حتی 100دلار افت داشته باشد که البته در این مسیر حمایت‌های بسیار قدرتمند 115دلار، 112دلار و 50سنت و 109دلار قرار دارند. هنوز روند گوشت گاو صعودی است و احتمال در پیش گرفتن سنایوی افزایشی بیش از سناریوی کاهشی است. در صورت ادامه روند صعودی، قیمت می‌تواند تا محدوده‌های 137دلار افزایش پیدا کند که سطوح 122دلار، 127دلار و محدوده 130 تا 133دلار می‌توانند به‌عنوان مقاومت، مشکلات زیادی را در این مسیر ایجاد کنند.

درصورت ادامه افزایش قیمت‌ها، اولین منطقه‌ای که می‌تواند مانع از افزایش بیشتر قیمت‌ها شود، محدوده 122دلار است. مهم‌ترین منطقه‌ای که می‌تواند از افزایش بیشتر قیمت‌ها جلوگیری کند، محدوده 127دلار است. شکسته شدن این منطقه به سمت بالا امید‌ها را نسبت به ادامه روند صعودی افزایش می‌دهد و خریداران ریسک‌گریز را وارد بازار می‌کند.

در حال حاضر قیمت با خط روند صعودی درگیر است که نشان می‌دهد این محدوده نقش حمایتی خود را به خوبی بازی می‌کند. شکسته شدن این محدوده به سمت پایین یا نشانه اصلاح طولانی‌مدت قیمت‌هاست یا می‌تواند یکی از علائم ریزش قیمت‌ها باشد.

در صورت کاهش قیمت گوشت گاو، اولین منطقه‌ای که می‌تواند مانع از کاهش بیشتر قیمت‌ها شود، محدوده 118دلار است. درصورت ادامه کاهش قیمت‌ها، مهم‌ترین منطقه‌ای که می‌تواند مانع از کاهش بیشتر قیمت‌ها شود، محدوده 112دلار است. شکسته شدن این محدوده به سمت پایین خصوصا با حجم زیاد نشانه نزولی است و ترس‌ها را برای تشکیل روند نزولی افزایش می‌دهد.