هنوز روند بلندمدت صعودی است و تا هنگامی که این روند پابرحا است احتمال رخ دادن سناریوی افزایشی بیش از سناریوی کاهشی است. بنابراین در صورتی که قلع بتواند از محدوده 30 هزار و 600 دلار به سمت بالا صعود کند، انتظار داریم از سطح مقاومتی 31 هزار و 800 دلار نیز عبور کرده و تا هدف 32 هزار و 500 دلار پیش برود.

در صورت ادامه افزایش قیمت‌ها، اولین منطقه‌ای که می‌تواند مانع از افزایش بیشتر قیمت‌ها شود، محدوده 30 هزار دلار است. مهم‌ترین منطقه‌ای که می‌تواند از افزایش بیشتر قیمت‌ها جلوگیری کند، محدوده 30 هزار و 600 دلار است. شکسته شدن این منطقه به سمت بالا امید‌ها را نسبت به ادامه روند صعودی افزایش داده و خریداران ریسک گریز را وارد بازار می‌کند.

شکسته شدن خط روند صعودی کوتاه‌مدت، نشانه نزولی نبود ولی می‌تواند یکی از نشانه‌های آغاز اصلاح قیمتی باشد. در صورت کاهش قیمت‌ها، محدوده خط روند صعودی بلند‌مدت می‌تواند نقش حمایتی بسیار قوی داشته باشد. شکسته شدن این محدوده به سمت پایین، نشانه نزولی خواهد بود و ترس‌ها را نسبت به آغاز ریزش قیمت‌ها افزایش خواهد داد. محدوده خط روند صعودی برای تحلیلگران محافظه‌کار از اهمیت خاصی برخوردار است.

در صورت کاهش قیمت فلز قلع، اولین منطقه‌ای که می‌تواند مانع از کاهش بیشتر قیمت‌ها شود، محدوده 29 هزار دلار است. در صورت ادامه کاهش قیمت‌ها، مهم‌ترین منطقه‌ای که می‌تواند مانع از کاهش بیشتر قیمت‌ها شود، محدوده 28 هزار و 300 دلار است. شکسته شدن این محدوده به سمت پایین خصوصا با حجم زیاد نشانه نزولی است و ترس‌ها را برای تشکیل روند نزولی افزایش می‌دهد.