اما ازسال ۸۶ تاکنون هیچ وقت بانک ملت به‌موقع به تعهداتش عمل نکرده است. وی با بیان اینکه گاهی اوقات واریز وجوه ناشی از فروش جایگاه‌های سوخت تا ۱۰ روز به تاخیر می‌افتد، گفت: این تاخیرها درحالی رخ می‌دهد که جایگاه‌ها باید ظرف ۴۸ ساعت مبالغ سوخت دریافتی خود را به حساب شرکت پالایش و پخش واریز کنند.رئیس اتحادیه جایگاهداران سوخت با بیان اینکه واریز نشدن وجوه سوخت دریافتی ظرف مدت تعیین شده به حساب شرکت پالایش و پخش موجب می‌شود تا حساب جایگاه از حالت نسیه به نقدی تغییر یابد، گفت: این مساله برای جایگاه‌ها مشکلات زیادی را به‌وجود آورده و حتی باعث تعطیلی برخی جایگاه‌ها شده است.

حاج‌محمد‌رضا در ادامه افزود: حتی قرار بود بانک ملت در هر تراکنش به ازای هر لیتر مبلغ ۲۰ ریال یعنی ۲ تومان به حساب جایگاه‌ها به‌عنوان سود واریز کند اما این بانک به جز سه چهارماه ابتدایی سال ۸۶ هرگز به این تعهد خود عمل نکرده و با توجه به فروش ۷۰ میلیون لیتر فرآورده در روز، مطالبات جایگاهداران از بانک ملت در این ۱۰ سال به هزاران میلیارد تومان رسیده است.وی با بیان اینکه بانک ملت جوابگو نیست، گفت: درچنین شرایطی تنها راهی که برای ما باقی مانده بستن کارتخوان‌های ملت و فروش به‌صورت نقدی همچون سنوات گذشته است. حاج‌محمد‌رضا افزود: می‌دانیم این مساله ممکن است مشکلات و زحماتی را برای مردم ایجاد کند اما ما هم چاره‌ای جز این نداریم و تا زمانی که بانک ملت به تعهداتش عمل نکند، استفاده از کارتخوان‌های این بانک در جایگاه‌ها را محدود خواهیم کرد.

در عین حال تسویه وجوه در تراکنش با پوز در کمتر از ۲۴ساعت و انتقال پول ۱۰ روز بعد تکذیب شد. معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفت: این ادعا که انتقال پول در تراکنش با پوز، ۱۰ تا ۱۲ روز بعد انجام می‌شود به هیچ‌وجه صحت ندارد و نهایتا ظرف ۲۴ ساعت وجوه منتقل می‌شوند. در حال حاضر هر تراکنشی که انجام می‌شود، پنج صبح روز بعد به حساب اصناف و اشخاص واریز می‌شود، بنابراین این ادعا که انتقال پول، ۱۰ تا ۱۲ روز بعد انجام می‌شود به هیچ‌وجه صحت ندارد و نهایتا ظرف ۲۴ ساعت وجوه منتقل می‌شوند.  در این زمینه مدیرعامل شرکت ملی پخش  فرآورد‌ه‌های نفتی از رایزنی با بانک مرکزی برای حل مشکل جایگاهداران سوخت درخصوص زمان انتقال وجوه به حساب آنها خبر داد.موسوی‌خواه افزود: اینکه جایگاه‌ها کارت بانکی را پذیرش نمی‌کنند احساس می‌کنم نتیجه شائبه‌ای است که در فضای مجازی منتشر شده، بعضا تعدادی از جایگاه‌ها اطلاعیه‌ای نصب کردند که فقط پول نقد می‌پذیرند از این رو به همکارانم گفتم با همه انجمن‌ها و کانون‌های جایگاهداران هماهنگ کنند که این اتفاق رخ ندهد یا جایی که این اتفاق رخ داده سریعا پوزها را فعال کنند.