به گزارش بخش ترجمه شرکت‌ها، به نقل از گوگل نیوز، آنسالدو انرژی ساخت آخرین نسل سیکل ترکیبی جدید با توان خروجی تقریبا ۸۰۰ مگاوات را به پایان خواهد رساند. آنسالدو انرژی به عنوان پیمانکار EPC، مسوولیت ساخت کامل واحد جدید، از پی‌ریزی بناها تا راه‌اندازی کارخانه را بر عهده خواهد داشت. قلب این سیستم سیکل ترکیبی از یک توربین گازی کلاس H GT۳۶، دو ژنراتور و یک توربین بخار تشکیل شده است. تمام قطعات به طور کامل در سایت تولیدی آنسالدو انرژی ساخته می‌شوند. علاوه بر تامین تجهیزات، آنسالدو انرژی یک قرارداد چند ساله برای تعمیر و نگهداشت توربین این نیروگاه دارد.

جوزپه مارینو، مدیرعامل آنسالدو در این رابطه اظهار کرد: ما بسیار مفتخریم که نیروگاه EP Produzione آنسالدو انرژی را برای ارتقا و کارآیی کارخانه‌های خود انتخاب کرده است. ما بهترین مهارت‌ها و نوآورانه‌ترین فناوری‌های خود را برای تضمین موفقیت این نیروگاه در این پروژه و در عین حال حمایت از ایتالیا در مسیر انتقال به انرژی‌های پاک در اختیار داریم.  فناوری GT۳۶ به گفته آنسالدو انرژی، قوی‌ترین فناوری تولید شده در ایتالیا است که برای این نیروگاه انعطاف‌پذیری بیشتر و راه‌اندازی سریع‌تر را به همراه خواهد داشت و الزامات ضروری برای شبکه در صورتی که سهم منابع تجدیدپذیر برای تامین انرژی موردنیاز شبکه کافی نباشد را فراهم می‌آورد.

کلودیو نوچی، مدیر عملیاتی آنسالدو انرژی در این خصوص اظهار کرد: این مایه خرسندی است که بتوانیم روی پروژه‌ای که کاملا مشتاق آن هستیم، کار کنیم. ما اولین گام‌های این همکاری را در دوران سخت همه‌گیری کرونا برداشتیم و توانستیم به موقع به برنامه زمان‌بندی خود بازگردیم و در حال حاضر آماده حمایت از EPProduzione و با تعهد کامل به برنامه ارائه شده هستیم. در اوج زمان احداث، بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ کارمند در محل فعالیت خواهند کرد. شروع عملیات تجاری این پروژه برای اول نوامبر ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است.

آنسالدو انرژی در حال حاضر بیش از ۳۵۰۰ کارمند دارد و از طریق شرکت‌های محلی و دفاتر خود در ایتالیا، جایی که مقر اصلی این گروه قرار دارد و همچنین در کشورهای چین، سوئیس، بریتانیا، روسیه و امارات متحده عربی حضور فعالی دارد. حضور گسترده به آنسالدو انرژی اجازه می‌دهد به سرعت به نیازهای مشتریان خود واکنش نشان دهد.