به گزارش بخش ترجمه شرکت‌ها، به نقل از یاهو نیوز، خرید Savion در راستای تکمیل سرمایه‌گذاری‌های شل در ایالات متحده در طیفی از دارایی‌ها و فناوری‌های بدون کربن و کم کربن است و استراتژی شل برای توسعه کسب‌وکار انرژی‌های یکپارچه خود را ادامه می‌دهد، زیرا این شرکت در حال گذار به سمت تبدیل شدن به یک شرکت انرژی با انتشار کربن صفر تا سال ۲۰۵۰ است.

خرید ساویون سبد سرمایه‌گذاری ذخیره‌سازی و انرژی خورشیدی شل را گسترش می‌دهد، جایی که شل با توسعه‌دهندگانی مانند شرکت Silicon Ranch  در ایالات متحده، Cleantech Solar در سنگاپور، ESCO Pacific ، مالک شرکت sonnen در استرالیا که یک شرکت ذخیره‌سازی انرژی هوشمند در آلمان است و شرکت EOLFI یک توسعه‌دهنده بادی و خورشیدی در فرانسه، همکاری دارد.

ساویون در کانزاس سیتی، میسوری، ایالات متحده مستقر است و در حال حاضر ۱۲۶ کارمند دارد. این شرکت دارای یک خط لوله بیش از ۱۸ گیگاواتی پروژه‌های خورشیدی و ذخیره انرژی با بیش از ۱۰۰ پروژه در حال توسعه در ۲۶ ایالت است. این خرید در چارچوب بودجه مخارج سرمایه‌گذاری ۲ تا ۳ میلیارد دلاری راه‌حل‌های انرژی و انرژی‌های تجدیدپذیر شل است که در ۱۱ فوریه  توسط  این شرکت اعلام شد.  شل قصد دارد تا سال ۲۰۳۰ بیش از ۵۶۰ تراوات ساعت انرژی در سراسر جهان به عنوان بخشی از تجارت برق یکپارچه خود بفروشد که این میزان دو برابر برقی است که این شرکت در حال حاضر می‌فروشد و انتظار دارد به بیش از ۱۵میلیون مشتری خرده‌فروشی و تجاری در سراسر جهان به عنوان یک ارائه‌دهنده پیشرو انرژی تمیز خدمات‌رسانی کند.

در فوریه ۲۰۲۱، شل، استراتژی Powering Progress خود را ارائه کرد، از جمله جزئیات چگونگی دستیابی به هدف خود برای رسیدن به یک تجارت انرژی با انتشار کربن صفر تا سال ۲۰۵۰ را منتشر کرد که در راستای اهداف توافق پاریس برای محدود کردن افزایش دمای متوسط جهانی به ۵/ ۱ درجه سانتیگراد است. همچنین در ماه اکتبر ۲۰۲۱، شل هدفی را برای کاهش ۵۰درصدی انتشار مطلق تا سال ۲۰۳۰ در مقایسه با سطوح سال ۲۰۱۶ تعیین کرد که شامل همه انتشارات سطح یک و ۲ است.