تجهیز ۸ مرکز درمانی در استان خوزستان

تجهیزات پزشکی و درمانی مراکز درمانی و خانه های بهداشت در استان خوزستان با تامین اعتبار شرکت آدوراطب انجام شد و به این ترتیب ۲ مرکز جامع سلامت در روستاهای «وصیله حلاف» و «البوعید نبی» و ۶ خانه بهداشت در روستاهای «وصیله حلاف»، «علاونه فای»، «علاونه ضعیف»، «پادگان»، «خسرج عوده» و «شیخ طعمه» ازتوابع شهرستان حمیدیه در استان خوزستان صاحب امکانات به روز درمانی و تجهیزات پزشکی شدند.

با تامین تجهیزات پزشکی و درمانی در ۷ روستا در استان خوزستان، هموطنانی که دسترسی مناسب به مراکز بهداشت و درمان نداشتند، از به روز ترین امکانات درمانی بهره مند شدند.

گروه کوبل شامل شرکت کوبل دارو ، داروسازی دکتر عبیدی و شرکت آدوراطب به عنوان یک گروه سلامت محور در موقعیت های مختلف در کنار هموطنان بوده است که ساخت و تجهیز خانه های بهداشت و پایگاه سلامت از جمله فعالیت های این گروه است. از همین رو پس از وقوع زلزله در استان کرمانشاه گروه کوبل اقدام به ساخت یک پایگاه سلامت شهری در شهرستان سر پل ذهاب و ۲ خانه بهداشت در روستاهای گراوه و شیرین آب کرده که درسال جاری دراختیار هموطنان قرار گرفت.

با توجه به شیوع ویروس کرونا امید است با توسعه امکانات بهداشتی و آگاهی بخشی مناسب در جهت رعایت بهداشت فردی و عمومی به هموطنان عزیز، بتوان در جهت ارتقاء سطح سلامت جامعه گام های موثری برداشت تا از اپیدمی شدن کرونا جلوگیری کرد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.