پیروزی در دنیای تجارت با MBA شدنیست

اگر تنها یک ساعت از زمان خود را برای گشتن در خیابان ها بگذارید، قطعا با تبلیغات بسیاری درباره MBA و دوره های مدیریت کسب و کار مواجه می شوید. تنها یک چیز را می توان از این حجم تبلیغات فهمید، آن هم اهمیت کسب مهارت ها و تکنیک های تخصصی در بازار کسب و کار است. رسیدن به پیروزی و موفقیت در دنیای تجارت، با وجود تغییراتی که این روزها در اقتصاد داخلی و خارجی به وجود آمده، فقط و فقط با تخصص و توانایی صاحبان کسب و کار امکان پذیر است.

تخصص و مهارت آن چیزی است که باید مدیران و صاحبان کسب و کار به دنبالش باشند، تحصیلات اکادمیک دیگر به تنهایی کارساز نیست. چیزی که شما را از دیگر رقبای تان متمایز می کند ایده های خلاقانه تان در موقعیت های چالش برانگیز است. شاید بگویید، دانشجویان مدیریت هم در این رشته می توانند به خوبی برای تجربه موقعیت های مدیریتی و رهبری آماده شوند؛ شاید این طور باشد اما در دنیای رو به پیشرفت امروز که شاهد تغییرات و به روز رسانی های زیادی هم در اقتصاد و هم صنایع هستیم، نیاز به مهارت های تخصصی تر بیشتر به چشم می خورد. به همین دلیل است که نقش دوره MBA در بازار کار امروز پررنگ تر از پیش شده و می شود.

فراموش نکنید، تغییراتی که امروزه در اقتصاد داخلی و خارجی اتفاق افتاده موجب شده است موانع بسیاری بر سر راه مدیران و صاحبان کسب و کار قرار بگیرد. پس تنها راه عبور از این موانع و مشکلات آموزش صحیح یا بهتر بگوییم کسب دانش و مهارت کافی در این زمینه است.

دوره MBA دوای درد مدیران کسب و کار

همان طور که گفتیم اولین موضوع در مدیریت بخشی از یک شرکت یا مدیریت یک کسب و کار، دست یابی به دانش، مهارت و تخصص روز مدیریتی است. برای کسب این موارد نیز تنها یک راه پیش پای شما، مدیران است، آن هم شرکت در دوره های MBA می باشد. همچنین دریافت مدرک آن نیز می تواند یک محرک خوب باشد برای رسیدن به موفقیت های بیشتر در این راه. این روزها تقریبا همه بر این باورند که داشتن مدرک MBA برای هر فردی که می خواهد در حوزه مدیریت کسب و کار موفق باشد، ضروری است.

MBA1

شاید انتخاب و حضور در دوره MBA یک امر شخصی باشد اما همیشه کسب مهارت های تازه و جدید است که سبب می شود به موقعیت های بهتری برسید. پس اگر می خواهید به یک مدیر و کارآفرین موفق تبدیل شوید حتما به این گواهینامه نیاز دارید. در نظر داشته باشید که گواهینامه MBA تنها یک برگ کاغذ نیست! فردی که توانسته است این گواهینامه را دریافت کند، مهارت ها و توانایی های بسیار ویژه را فرا گرفته است به گونه ای که این مهارت ها به او در مسیر پیشرفت و موفقیت کمک بی نظیری می کنند.

دوره MBA به منظور تقویت مهارت های مربوط به حوزه های کسب و کاری دانش پذیران طراحی شده است. انتظار می رود دانش پذیران در این دوره درباره مباحث مالی، حقوقی و منابع انسانی که همگی در مدیریت کسب و کار ها مورد نیاز هستند، اطلاعاتی کسب کنند. این گواهینامه که طی یک دوره کوتاه مدت به دانش پذیران ارائه می شود، معادل مدرک فوق لیسانس یا کارشناسی ارشد می باشد که تمامی اصول اولیه و لازم مدیریت مانند حسابداری، حقوق و منابع انسانی را شامل می شود. در نتیجه با این کسب این گواهینامه به خوبی برای ورود به موقعیت های تجربی آماده می شوید.

فن پردازان شما را به شرکت در دوره MBA دعوت می کند

با توجه به پیشرفت و نقش تکنولوژی در کسب و کارهای مختلف، تنها تکیه بر دانش قبلی می تواند منجر به ثابت ماندن شما در کسب و کارتان و حتی خروج شما از بازار کار شود. به همین دلیل لازم و ضروری است که دانش خود را به روز و از تکنولوژی های روز دنیا باخبر شوید. اما چگونه می توان این کار را انجام داد؟ بسیار ساده است. همان طور که گفتیم مطالعه بیشتر، شرکت در دوره های تخصصی روز دنیا مانند دوره مدیریت حرفه ای کسب و کار و یادگیری تئوری های صحیح، بهترین راه برای به روز نگه داشتن دانش و مهارت های تان است.

MBA2

اگر می خواهید دریچه هایی نو در کسب و کارتان به روی خود باز کنید و با اعتماد به نفس دو چندان در میدان رقابت جهانی قدم بگذارید، تنها یک راه دارید؛ گذراندن دوره MBA و اخذ گواهینامه آن. موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان می تواند شما را در این راه همراهی کند. دوره مدیریت حرفه ای کسب و کار این موسسه به شما کمک می کند تا به اهداف تجاری تان برسید. شما در پایان این دوره مدرکی را دریافت می کنید که مورد تایید سازمان WES کاناداست؛ این یعنی مسیر مهاجرت به کشورهای دیگر جهت کار نیز برای تان هموار است. در واقع موقعیت شغلی شما قبل و بعد از دریافت گواهینامه مدیریت حرفه ای کسب و کار، تفاوت بسیار زیادی با یکدیگر خواهد داشت.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.