با پکیج های آموزش سانترال پاناسونیک، به صورت حرفه ای سانترال کار شوید

این یعنی شما اگر هیچ اطلاعاتی در مورد دستگاه های سانترال پاناسونیک یا دیگر مراکز تلفن نداشته باشید هم می توانید از طریق این پکیج های آموزشی به راحتی به یک فرد حرفه ای در این زمینه تبدیل شوید.

پی بی ایکس شاپ این فرصت شغلی را با کمترین هزینه و شاید بتوان گفت به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید در این بازار کمبود شغل به راحتی یک شغل با درآمد مناسب و البته جذاب به دست آورید.

فروشگاه اینترنتی و آموزش های رایگان

یکی از مهم ترین مسائلی که می تواند فروشگاه اینترنتی پی بی ایکس شاپ را از فروشگاه های متناظر که در زمینه فروش تجهیزات مخابراتی و لوازم جانبی دستگاه های سانترال فعالیت می کنند، متمایز کند، توجه به نیاز کسب و کار ها به کالای با کیفیت و البته قیمت مناسب می باشد.

برای تلفن و یا کارت سانترال که از جمله ملزومات راه اندازی مرکز تلفن می باشند، اطلاعات کاملی در صفحه خرید هر محصول قرار گرفته است تا مخاطبان در هنگام مراجعه به این فروشگاه با آگاهی کامل بتوانند خرید با کیفیتی را انجام دهند.

سانترال

آموزش سانترال

 

خرید تجهیزات مخابراتی همواره یک امر تخصصی بوده و پی بی ایکس شاپ با استراتژی که در نظر گرفته است، توانسته است این امر را به خوب برای مشتریان تسهیل نماید.

علاوه بر این در زمینه آموزش سانترال پاناسونیک، شاهد استفاده از ویدیو های آموزشی رایگانی هستیم که توسط اساتید فنی و متخصص در این زمینه تهیه شده و بر روی سایت قرار گرفته است.

این آموزش ها به صورت کاملاً عملی بوده و به کاربران کمک می کند تا بتوانند به راحتی مشکلات خود را در محیط کاری برطرف نمایند.

همچنین به روزترین مقالات در مورد تجهیزات مخابراتی و راه اندازی این تجهیزات بر روی سایت برای کسانی که قصد کسب اطلاعات در این زمینه را دارند، می تواند بهترین گزینه باشد.

پکیج های آموزش سانترال پاناسونیک راهی برای یادگیری سریع تر و بهتر

با توجه به وسعت و گستردگی مطالبی که در مورد راه اندازی و برنامه ریزی دستگاه های سانترال در محیط های مختلف وجود دارد، تیم فنی و تخصصی پی بی ایکس شاپ، سعی کرده است با ارائه ی پکیج های آموزش جامع و کامل تمامی دغدغه های مشتریان را برای یادگیری و رفع مشکلات خود برطرف نماید.

پکیج آموزش جامع سانترال 824 که از جمله دستگاه های پرکاربرد در کسب و کار های کوچک می باشد، به بررسی کامل تمامی قسمت های نرم افزار و برنامه ریزی دستگاه پرداخته است.

سانترال824

آموزش سانترال 824 پاناسونیک

 

این یعنی کسانی که حتی هیچ آشنایی با این دستگاه ندارند نیز می توانند به راحتی تمامی عملیات نصب و برنامه ریزی آن را با خرید و مشاهده فیلم های آموزشی پکیج مورد نظر انجام دهند.

علاوه بر این آموزش های ارائه شده به صورت کاملاً عملی بوده و تیم تخصصی مرکز با توجه به سابقه های فنی که در محیط های مختلف به دست آورده است، سعی کرده است تا مشکلات سر راه کاربران را در هنگام آموزش بیان کند تا آن ها بتوانند به راحتی این مشکلات را از سر راه خود بردارند.

با توجه به مطالبی که در قالب آموزش سانترال و سناریو های عملی در این پکیج قرار گرفته است، همه افراد می توانند بدون هیچ ریسکی برای پذیرش پروژه های بزرگ نیز اقدام نمایند.

پکیج جامع آموزش سانترال TDA

پکیج جامع آموزش سانترال TDA نیز به بررسی تمامی مسائل مربوط به دستگاه های سری TDA و TDE که جز سانترال های پرظرفیت شرکت پاناسونیک بوده و برای کسب و کار های بزرگ تر با ارتباطات بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، پرداخته است.

سانترالTDA

آموزش سانترال TDA پاناسونیک

آموزش های قرار گرفته در این پکیج نیز به صورت کامل و گام به گام و کاملاً عملی بوده و در کنار هر قسمت از نرم افزار مثال ها و سناریو های عملی نیز بر روی دستگاه های مختلف اجرا شده است.

علاوه بر این تمامی موارد و مسائل مربوط به نصب و راه اندازی این دستگاه ها از طریق پست های مخابراتی و نحوه اتصال داخلی ها و خطوط شهری نیز در ویدیو های آموزشی این پکیج قرار داده شده است.

یکی از مهم ترین مواردی که می تواند آموزش سانترال پی بی ایکس شاپ را از دیگر آموزش های ارائه شده متمایز کند، پشتیبانی آنلاین و رایگان تیم مشاوره ای و متخصص مرکز می باشد.

بعد از خرید پکیج های آموزشی در هر مرحله از نصب و اجرا اگر به مشکل خاصی برخورد نمودید می توانید از این پشتیبانی ویژه استفاده نمایید.

علاوه بر این پکیج های آموزشی قرار داده شده بر روی سایت دارای آپدیت نیز بوده و مسائل مختلفی که کاربران ممکن است در اجرای آن ها با مشکلاتی رو به رو شوند و یا اینکه در پکیج آموزشی به آن اشاره ای نشده باشد در قالب ویدیو های آموزشی به این پکیج ها اضافه می شود.

همچنین یک پکیج مقدماتی آموزش سانترال NS500 نیز برای دوستانی که قصد استفاده از این دستگاه تحت شبکه و پر از امکانات را دارند، بر روی سایت قرار گرفته است.

در این پکیج به صورت عملی سناریو های مختلفی از ابتدا تا انتها بر روی دستگاه اجرا شده است تا کاربران به خوبی با نحوه استفاده و برنامه ریزی دستگاه آشنا شوند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.