اتمام موجودی گوشی تاشوی Huawei Mate Xs در چند ثانیه!

در تاریخ پنجم ماه مارس، گوشی هوشمند تاشوی Huawei Mate Xs به طور رسمی برای اولین مرحله فروش در چین آماده شد. فروش این محصول از ساعت ۱۰:۰۸ به وقت چین آغاز شد و نکته قابل توجه اینکه موجودی آن تنها چند ثانیه بعد به پایان رسید. بسیاری از کاربران که منتظر خرید این محصول بودند اعلام کردند دکمه ثبت خرید تنها چند ثانیه پس از آغاز فرایند عرضه، غیرفعال شد.

گوشی Huawei Mate Xs ۶۰۰۰۰ یوان معادل ۲۴۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده و پیش‌فروش آن از تاریخ ۲۶ فوریه در چین آغاز شده بود. این محصول از طریق چند پلتفرم از جمله Vmall در معرض فروش قرار گرفت. مرحله بعدی فروش Huawei Mate Xs هم در تاریخ هشتم ماه مارس ۲۰۲۰ میلادی انجام شد.

هوواوی

این محصول از تراشه پرچمدار HiSilicon Kirin 990 با پشتیبانی از دو استاندارد NSA/SA فناوری ارتباطی 5G، طراحی چشم‌‌گیر، کیفیت بهتر صفحه‌نمایش و سیستم لولای با دوام بالاتر در مقایسه با Huawei Mate X به مرحله تولید رسیده است.

Huawei Mate Xs به تازگی در اسپانیا رونمایی شد و برای پیش‌فروش در آلمان هم در دسترس قرار گرفته و در رنگ آبی و با قیمت ۲۴۹۹ یورو در بازار آلمان موجود است. فرآیند پیش فروش تا ۱۹ مارس ادامه خواهد یافت و عرضه به کاربران از ۲۰ مارس آغاز خواهد شد.

این محصول از قابلیت‌هایی مانند Multi-Window پشتیبانی می‌کند که امکان نمایش دو پنجره را به صورت کنار هم فراهم می‌کند. به این ترتیب، برنامه‌های مختلف می‌توانند کنار هم و به صورت تعاملی در اختیار کاربر قرار بگیرند. فایل‌های متنی، عکس‌ها و دیگر محتواها را می‌توان به سادگی و با کشیدن و رها کردن، از یک اپلیکیشن به اپلیکیشن دیگر منتقل کرد.

هوواوی1

تجهیز به چهار دوربین در پشت گوشی و دوربین ۴۰ مگاپیکسلی، ابزار اصلی برای عکس‌برداری است که کنار دوربین ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی اولترا واید و سنسوری برای اعمال افکت‌های پرتره قرار گرفته. هشت گیگابایت رم در کنار حافظه پایه ۵۱۲ گیگابایت برای ذخیره‌سازی اطلاعات از دیگر مشخصات این محصول محسوب می‌شود. باتری ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع ۵۵ وات‌ساعتی هم انرژی لازم را برای عملکرد دستگاه فراهم می‌کند.

Huawei Mate Xs از رابط کاربری EMUI 10 بر پایه اندروید ۱۰ و سرویس‌های موبایلی هوآوی (HMS) استفاده می‌کند. به این ترتیب سرویس‌هایی نظیر پلتفرم ابری یا فروشگاه نرم‌افزاری هوآوی با عنوان AppGallery در اختیار کاربر قرار دارد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.