موضوع: راهنمای جامع خرید چمدان، کیف لپ تاپ و کیف چرم از فروشگاه 123 کیف

برای خرید لپ تاپ ابتدا باید با انواع کیف های آن آشنا شویم تا بدانیم کدام یک نیاز ما را پاسخگو می باشد کاور، کیف کوله پشتی و یا کیف دوشی و بند دار.

همچنین اگر می خواهید کیف چرم خریداری نمایید باید بدانید چه نوع چرمی اصل است و چه خصوصیاتی دارد تا بتوانید آن را بشناسید. در نهایت نیز انتخاب و خرید چمدان که نیازمند رعایت و دانستن یکسری نکات و قوانین می باشد که در ادامه برای شما بیشتر توضیح خواهیم داد.

نکاتی برای خرید چمدان

  • دقت کنید که چمدان ها دارای ترمز و فرمان باشند که این یک مزیت عالی برای چمدان های بزرگ می باشد. ترمزها در چرخ های جلویی چمدان موجود می باشد که مانع راه رفتن خود به خود کیف می شود. فرمان ها به صورت کوچک هستند که نزدیک به دسته چمدان قرار گرفته و به این وسیله می توان چمدان را به هر سو به راحتی هدایت کرد.

  • نوع دستگیره چمدان بسیار با اهمیت می باشد. دستگیره کشنده در چمدان ها معمولا از دوجنس ساخته می شود:۱. استیل و ۲. آلومینیوم.

 جنس استیل بهتر از آلومینیوم می باشد زیرا احتمال خم شدن یا شکسته شدن دسته بسیار کمتر می باشد.

  •   سعی کنید چمدان با  گارانتی خریداری کنید زیرا اگر  چمدان  به هر دلیل خرابی در قطعاتی نظیر زیپ و دسته و غیره پیش آمد بتوان از گارانتی استفاده نمود.

  •  چمدان قفل دار بخرید. این کار برای امنیت بیشتر لوازم شما بسیار مهم است.

  •  حتما دیده اید که در بعضی از چمدان ها یک زیپ برای اضافه کردن فضای داخلی چمدان وجود دارد که با نام expand zip یا زیپ افزایش حجم. این زیپ ها به ارتفاع چمدان ۷ الی ۱۵ cm اضافه می کنند.

  •  اغلب چمدان های soft منعطف می باشند. اگر قصد خرید نمونه های باکسی یا کپسولی یا سافت را دارید آن را قبل از خرید تست کنید.

  •  فاکتور و ضمانت نامه را از فروشنده دریافت و تا زمان پایان گارانتی نگهدارید.

آشنایی با انواع کیف کیف لپ تاپ

■ کاور لپ تاپ

کاور لپ تاپ که در واقع شبیه یک کیسه می باشد که به وسیله کش بسته می شود. جنس پارچه آن کمی ضخیم می باشد تا مقدار کمی بتواند از لپ تاپ محافظت نماید خصوصا اینکه جلوی ورود گرد و غبار به دستگاه را به خوبی می گیرد.

■ کیف لپ تاپ دستی یا همون کیف لپ تاپ معمولی

این نوع کیف لپ تاپ که بیشتر از سایر مدل ها مورد استفاده قرار می گیرد و در واقع به یک حالت متداول تبدیل شده است که برای مدرسه و دانشگاه و باشگاه و غیره بسیار عالی ست. این کیف باید دارای بندهای بسیار محکم باشند تا بتوانند وزن لپ تاپ به همراه سایر لوازم داخل کیف را تحمل کنند.

کیف چرم

■ کوله پشتی لپ تاپ

این سبک از کیف ها بیشتر مورد علاقه و انتخاب دانشجویان می باشد که به سادگی می توانند آن را بر روی دوش خود قرار دهند و آزادانه حرکت کنند. خصوصا اینکه یک شیوه حمل لپ تاپ برای مسافت های طولانی می باشد که بسیار هم عالی است. همچنین می توان لوازم دیگری را نیز در کنار لپ تاپ داخل کیف کوله قرار داد.

■ کیف لپ تاپ مسافرتی

این مورد بیشتر برای افری مناسب است که سفرهای بسیاری به خارج از شهر و بین شهرها دارند. شاید تا حدودی این کیف شبیه به چمدان باشد که دارای چرخ و دسته بلند و می باشد. اما بسیار جادار و راحت است که لپ تاپ را در کنار سایر لوازم می توانید به راحتی قرار دهید و حمل بسیار ساده ای را نیز برای شما فراهم خواهد کرد.

نکاتی برای خرید کیف چرم

بوی چرم طبیعی کیف

در زمان خرید کیف چرم بدون شک بوی خاص چرم به مشام شما خواهد رسید. بوی چرم اولین مورد برای تشخیص چرم اصل و طبیعی از چرم های مصنوعی می باشد.

دوام و دوخت کیف چرم

شاید فکر کنید که همه کیف‌های چرمی حتما باید بادوام باشند اما در واقع اینطور نیست. دوام کیف‌‌ چرمی به نوع چرم و کیفیت دوخت آن بسیار وابسته می باشد. به طور مثال چرم دانه کامل بادوام ترین نوع چرم است اما در کنار این کیفیت قیمت بالایی نیز دارد.

نکته بعدی که هنگام خرید کیف چرم باید به آن دقت نمایید نوع دوخت می باشد. دوخت ها باید عالی و بدون نقص باشد و درز دوزی های قوی داشته باشند.

اگر متوجه شدید که دوخت کیف نا مرتب است به احتمال زیاد آن کیف کیفیت خوبی ندارد. همچنین دسته کیف هم باید با دوخت محکم یا یراق آلات فلزی به بدنه متصل شده باشد و نه با چسب.

کیف چرم دستی

یراق آلات کیف چرم

هنگام خرید کیف چرم حتما یراق آلات کیف را به خوبی چک و بررسی نمایید. سگک، قفل و هر اتصال فلزی دیگری را بررسی کنید. همیشه به زیپ های فلزی بیشتر می توان اعتماد کرد. زیپ ها را چندین بار باز و بسته کنید تا مطمئن شوید به راحتی و روان حرکت می کنند و گیر نمی کنند. اتصالات دسته ها و بند رو دوشی را هم فراموش نکنید.

رنگ کیف چرم

رایج ترین رنگ های کیف چرم شامل: مشکی، قهوه ای تیره، عسلی (قهوه ای مایل به زرد) و قهوه ای روشن هستند. رنگ های مشکی و قهوه ای تیره بیشتر مناسب محیط های رسمی و حرفه ای می باشند. در عوض رنگ های عسلی و قهوه ای روشن برای محیط های غیر رسمی مناسب تر می باشند.

برای خرید کوله پشتی، چمدان، کیف چرم و انواع کیف لپ تاپ میتوانید به فروشگاه 123kif.ir مراجعه کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.