با انواع دفاتر حسابداری آشنا شوید!

 

دفاتر حسابداری علاوه بر موارد ذکر شده شامل دفاتر دیگری نیز می‌باشد اما بطور کل و عامیانه از این دفاتر نام برده می‌شود.

  • دفاتر تجارتی

  • دفتر کل

  • دفتر روزنامه

  • دفتر معین

  • دفتر تفصیلی

  • دفتر دارائی

دفاتر اصلی حسابداری که مورد قبول اداره دارایی می‌باشد شامل دفتر روزنامه و دفتر کل می‌باشد. اطلاعات مالی به صورت روزانه از تراز و اسناد حسابداری به دفتر روزنامه و معمولاً به صورت هفتگی از دفتر روزنامه به دفتر کل منتقل می‌شود.

دفاتر حسابداری سازمان میزان مالیات پرداختی را مشخص خواهد کرد، اگر شما می‌خواهید پیچیدگی‌های پیگیری پرونده‌های شرکت را کاهش دهید بهتر است از منابع خارجی‌، شخصی‌ حسابدار را استخدام کنید؛ کسی‌ که آمادگی روبه‌رویی با چالش‌ها را داشته باشد. خدمات حسابداری به شما کمک می‌کند تا هوشمندانه جزییات نقدی سازمان و برنامه‌ریزی برای آینده را براساس روند مالی مدیریت کنید. در حال حاضر، تعداد زیادی از سازمان‌ها روند برون‌سپاری را برای امور حسابداری خود انتخاب کرده‌اند. کسب‌و‌کارهای تازه‌تاسیس و حتی سازمان‌های بزرگ‌تر نیز مزایای ارزشمند آن را دریافته‌اند.

در سایت شرکت حسابداری باما صاحبان کسب و کار به راحتی می توانند تمام خدمات مالی شرکت خود را با بهترین قیمت به دست بهترین متخصصین حوزه حسابداری ، حسابرسی و امور مالیاتی بسپارند.

ارکان راهبری شرکت ها می توانند امور مالی کسب و کار خود را به صورت پروژه در موضوعات ذیل واگذار نمایند :

1. خدمات حسابداری

فریلنسر های سایت حسابداری باما می توانند با ارائه خدمات حسابداری شامل تهیه صورت های مالی و بستن حساب ها ، تهیه ترازنامه ، نوشتن دفاتر و … یاریگر کسب کار شما باشند.

2. خدمات حسابرسی

فریلنسر های سایت حسابداری باما می توانند با ارائه خدمات حسابرسی شامل حسابرسی صورت های مالی شرکتهای بورس  و حسابرس داخلی ، حسابرسی موارد خاص و … یاریگر کسب کار شما باشند.

 3. خدمات مالیاتی و ارزش افزوده

 فریلنسر های سایت حسابداری باما می توانند با ارائه خدمات مالیاتی و ارزش افزوده شامل ارسال اظهارنامه مالیات عملکرد، خرید فروش فصلی و … یاریگر کسب کار شما باشند.

4. ترجمه تخصصی

ترجمه تخصصی مقالات و متون حسابداری، حسابرسی و مدیریت مالی توسط متخصصین همان رشته.

5. خدمات سرمایه گذاری و مدیریت سرمایه

 فریلنسر های سایت حسابداری باما می توانند با بررسی سرمایه گذاری و مدیریت سرمایه به نوعی روی اظهارنامه‌های مالی، دارایی‌ها و ثروت، انتخاب سهام مناسب در بورس و کنترل روند سرمایه‌گذاری‌ها یاریگر کسب کار شما باشند.

6. مشاوره و خدمات حقوقی شرکت ها

 فریلنسر های سایت حسابداری باما می توانند با ارائه مشاوره و خدمات حقوقی شرکت ها شامل تنظیم قرارداد ها ، دادخواست ، شکوائیه ،واخواهی ، تجدیدنظر خواهی ، لایحه دفاعیه و درخواست های حقوقی و … یاریگر کسب کار شما باشند.

7. خدمات بیمه تامین اجتماعی

 تمام شرکت های بخش خصوصی می بایست پرسنل خود را بیمه تامین اجتماعی نمایند و از این رو درگیر مشکلاتی مثل ارسال به موقع لیست حقوق دستمزد و یا مفاصا حساب بیمه تامین اجتماعی هستند ، فریلنسر های سایت حسابداری باما می توانند در موارد فوق یاریگر کسب کار شما باشند.

8. خدمات اکسل

 اکسل در تهیه گزارشات مالی ، یکی از نرم‌افزارهای مهم برای حسابداری به شمار می‌آید و با توجه به پیچیدگی های این گزارشات  فریلنسر های سایت حسابداری باما می توانند در موارد فوق یاریگر کسب کار شما باشند.

9. نرم افزار های حسابداری

  فریلنسر های سایت حسابداری باما می توانند با ارائه خدمات نرم افزار حسابداری شامل برنامه نویسی، پشتیبانی، آموزش و … یاریگر کسب کار شما باشند.

پس تا دیر نشده مشکلات کسب و کار خود را در قالب پروژه و با شرح کاملی از آنچه برای شما باید انجام شود ارسال کنید تا فریلنسرها (متخصصین در امور حسابداری و حسابرسی )برای شما پیشنهادهای جذابی ارسال کنند و از بین پیشنهادها بهترین را انتخاب و کار را شروع کنید.

آدرس اینترنتی حسابداری باما   https://www.accbama.com/:

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.