کسب درامد اینترنتی بدون نیاز به سرمایه اولیه (بدون دانش تخصصی)

اگر قصد دارید در سال جدید یک کسب و کار اینترنتی با درامد قابل توجه به عنوان شغل دوم اینترنتی و یا راه اندازی یک استارتاپ را شروع کنید و در این روزهای قرنطینه و در خانه ماندن نیز درامد داشته باشید، پیشنهاد میکنم با ما همراه باشید تا ایده جدیدی در حوزه کسب درامد اینترنتی بدون نیاز به سرمایه اولیه اما مطمئن را به شما معرفی کنیم.

 از بین کسب و کارهای اینترنتی، کسب و کارهایی که قابلیت کار در منزل را دارند و نیاز به سرمایه نیز ندارند، بیشتر مورد استفاده قرار گرفته اند. ایده های کسب و کار اینترنتی متفاوت است اما به دلیل اینکه خیلی از این روش های کسب و کارهای آنلاین نیاز به تخصص و دانش فنی دارد همه مردم نمی توانند از آن ها استفاده کنند. کسب و کارهای آنلاینی مانند طراحی سایت، ساخت اپلیکیشن و ... هرچند نوعی از کسب درامد آنلاین به حساب می آیند اما مطمعنا نیازمند این هستند که قبلا در این حوزه فعالیت کرده باشید. هدف ما در اینجا معرفی یک کسب و کار بدون نیاز به دانش فنی و سرمایه است.

روش های کسب درامد از طریق اینترنت

نمایندگی پنل اس ام اس یک کسب و کار اینترنتی مطمئن

وقتی اسم از نمایندگی می آید این احساس ایجاد می شود که یک پشتوانه دیگری وجود دارد که برای افزایش درآمد خودش هم که شده شما را حمایت می کند، نمایندگی پنل اس ام اس نیز از این قاعده مستثنی نیست.

اگر به دنبال کسب و کار اینترنتی مطمئن بدون سرمایه و در منزل هستید، نمایندگی پنل اس ام اس بهترین گزینه برای شروع یک کسب و کار آنلاین پولساز است. از آنجایی که این نوع از کسب و کار آنلاین نیازمند صرف هزینه بالای اولیه نمی باشد، می توانید بدون ریسک این نوع از کسب و کار اینترنتی را شروع کنید و از این راه درامد کسب کنید.

با راههای کسب درامد از نمایندگی سامانه پیامک آشنا شوید

شما با دریافت نمایندگی سامانه پیامک از یک شرکت معتبر در زمینه پنل اس ام اس می توانید کسب و کار اینترنتی مطمئنی را شروع کنید. تنها کافی است که یک پنل اس ام اس نمایندگی از یک شرکت مطمئن تهیه کنید و به بازاریابی بپردازید. از آنجایی که امروزه همه افراد به واسطه نوع کسب و کار خود نیازمند ارسال پیامک انبوه و استفاده از پنل اس ام اس هستند، در نتیجه مخاطب شما فقط یک گروه خاصی از مردم نیستند و می توانید بازاریابی خود را با هر گروهی از مردم که با آن ها در ارتباط هستید شروع کنید.

همه افراد می توانند از نمایندگی پنل اس ام اس درامد کسب کنند. هر فردی بسته به وقت و تمرکزی که برای فروش پنل اس ام اس می گذارد، از نمایندگی پنل اس ام اس درامد کسب می کند. یک طراح سایت و یا برنامه نویس اپلیکیشن می تواند با تهیه یک پنل اس ام اس نمایندگی در کنار طراحی سایت از فروش پنل اس ام اس نیز درامد خوبی داشته باشد. نمایندگی پنل اس ام اس برای طراحان سایت درامد بالایی دارد، زیرا همه افرادی که سایت برای آن ها طراحی می کنید برای احراز هویت کاربران خود و ارسال پیامک های سیستمی نیازمند سامانه پیامک هستند.

همانطور که گفته شد به دلیل اینکه همه افراد به واسطه نوع شغلشان نیازمند سامانه پیامک هستند، درنتیجه برای فروش پنل اس ام اس با بازار هدف گسترده ای روبرو هستید که می توانید از این فرصت به نحواحسنت استفاده کنید.

چه کسانی به پنل ام اس نیاز دارند؟

بازار هدف برای فروش پنل اس ام اس چه افرادی هستند؟

افرادی که نیازمند پنل اس ام اس برای شغل خود هستند به سه دسته تقسیم می شود:

  • افرادی که پیامک های تبلیغاتی انبوه ارسال می کنند.

  • افرادی که پیامک های تکی و به مخاطبین خود پیامک ارسال می کنند.

  • افرادی که وب سایت و یا اپلیکیشن دارند و پیامک وب سرویس ارسال می کنند.

دست اول شامل تمامی مشاغل آزاد می باشد که برای معرفی کسب و کار خود نیازمند ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی به همه مردم هستند. فروشگاهها و مراکز خرید، آرایشگاهها، پزشکان و همه مشاغلی که مخاطب آن ها مردم عام هستند، با استفاده از سامانه پیامک و ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خدمات و محصولات خود را معرفی می کنند.

از آنجایی که امروزه دیگر پخش تراکت و هزینه های گزاف تبلیغاتی بیلبوردی و ... بازخورد مناسبی ندارد، بهترین راهکار تبلیغات کم هزینه با ارسال پیامک می باشند. هر چند بعضی از افراد معتقد هستند که مردم پیامک تبلیغاتی را مطالعه نمی کنند، اما آمار نشان می دهد 98% افراد به محض دریافت اس ام اس، پیامک خود را مشاهده می کنند. اگر بازاریابی پیامکی شما به گونه ای باشد که به بازار هدف خود پیامک ارسال کنید حتما بازخورد مناسبی دریافت می کنید.

روش های ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی که یک نمایندگی سامانه پیام کوتاه باید داشته باشد

در زمان خرید نمایندگی پنل اس ام اس باید به این نکته توجه داشته باشید که شرکتی را برای خرید نمایندگی سامانه پیامک انتخاب کنید که روش های مختلف ارسال پیامک تبلیغاتی مانند ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت، ارسال پیامک محله ای، ارسال پیامک از روی نقشه، ارسال پیامک به تفکیک اصناف و ... را پشتیبانی کند تا شما بتوانید با تکیه بر این موارد به بازاریابی و جذب مشتری بپردازید. از آنجایی که شرکت های ارائه دهنده خدمات نمایندگی سامانه پیامک زیاد است و ممکن است انتخاب بهترین پنل اس ام اس مشکل باشد، با بررسی های انجام شده در حوزه خدمات پیامک، شرکت فراز اس ام اس به عنوان بهترین ارائه دهنده نمایندگی پنل اس ام اس هم از نظر خدمات و هم نظر پشتیبانی مورد قبول می باشد.

دسته دوم همانطور که گفته شد افرادی هستند که بازار هدف آن ها مخاطبین خودشان هستند و معمولا شماره مخاطبین خود را دارند و به همان افراد پیامک ارسال می کنند. برای مثال مدارس که فقط با اولیا دانش آموزان در ارتباط هستند و یا فروشگاههای که تخفیفات خود را فقط به مشتریان خود و با استفاده از  پیامک اطلاع رسانی می کنند. این افراد نیز برای ارتباط با مخاطبین خود به پنل اس ام اس نیاز دارند و از آنجایی که دسترسی به این قشر از جامعه راحت است به راحتی می توانید بازاریابی خود را برای فروش پنل اس ام اس انجام دهید. این گروه از افراد معمولا پیامک های اطلاع رسانی مانند حضور و غیاب دانش آموزان و یا تعطیلی فروشگاه و ... را به مخاطبین اطلاع رسانی می کنند.

از آنجایی که پیامک های این گروه از افراد معمولا جز پیامک های اطلاع رسانی به حساب می آید با استفاده از خط خدماتی می توانند به همه افراد حتی بلک لیست ها پیامک خود را ارسال کنند. در نتیجه در زمان خرید نمایندگی پنل اس ام اس توجه به ارائه خط خدماتی رایگان توسط شرکت ارائه دهنده پنل اس ام اس نمایندگی مهم است که با بررسی انجام شده شرکت فراز اس ام اس امکان ارائه خط خدماتی رایگان را برای نمایندگان خود فراهم کرده است

دسته سوم افرادی هستند که در زمینه طراحی سایت و اپلیکیشن فعالیت دارند. امروزه کاملا شفاف و واضح است که اکثر کسب و کارها به سمت فروشگاههای اینترنتی و آنلاین برای ارائه محصولات خود روی آورده اند. شیوع بیماری کرونا به همه افراد نشان داد که کسب و کار آنلاین دغدغه ها و حتی هزینه های کمتری نسبت به مشاغل فیزیکی دارد و به همین دلیل تقاضا برای فروشگاه اینترنتی افزایش یافت. تمامی وب سایت ها و اپلیکیشن ها برای احراز هویت کاربران خود که در سایت آن ها ثبت نام می کنند نیازمند پنل اس ام اس و خط خدماتی می باشند که می توانید بازاریابی خود را بر روی این قشر از جامع نیز انجام دهید. با تبلیغات در گروه ها و کانال هایی که طراحان سایت هستند به راحتی می توانید پنل اس ام اس خود را به این افراد معرفی کنید.

کسب درامد از طریق کارافرینی با سامانه پیامک

آیا نمایندگی پنل اس ام اس می تواند برای من درامد ایجاد کند؟

اگر هنوز هم برای خرید پنل اس ام اس نمایندگی دچار تردید هستید، پیشنهاد می کنیم در سیستم همکاری در فروش فراز از اس ام اس عضو شوید و بدون خرید نمایندگی سامانه پیامک و فقط با معرفی فراز اس ام اس پورسانت دریافت کنید، بعد از اینکه اطلاعات کافی از بازار هدف فروش پنل اس ام اس کسب کردید به خرید نمایندگی سامانه پیام کوتاه و شروع کسب و کار مستقل و آنلاین اقدام کنید.

برای ثبت نام در سیستم همکاری در فروش پنل اس ام اس با شرکت فراز اس ام اس تماس حاصل فرمایید. کافی است که در گروه ها و کانال های مختلف لینک همکاری در فروش را قرار دهید و به طور خودکار پورسانت فروش سامانه پیامک برای شما محاسبه می شود.

(لینک همکاری در فروش شرکت فراز اس ام اس https://farazsms.com/affiliate/ )

مطمئنا شرکت های زیادی هستند که سامانه پیامک نمایندگی ارائه می دهند، اما شرکت فراز اس ام اس با در نظر گرفتم امکاناتی مانند فروش بانک شماره موبایل بدون نیاز به تهیه پنل اس ام اس و طراحی سایت با قالب پیامکی و همچنین مشاوره سئو به نمایندگان خود شما را تا رسیدن به درامد دلخواه همراهی می کند.

در زمان خرید نمایندگی پنل اس ام اس از شرکت فراز اس ام اس با وارد کردن کد تخفیف eghtsad از 10 درصد تخفیف بهره مند شوید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.