خرید بهترین باتری یو پی اس

باتری یو پی اس ups می تواند به عنوان یک واسط بین برق شهری و دستگاه مصرف کننده برق قرار گیرد و مانع تغییرات ناگهانی جریان مدار و نوسانات ولتاژ و نهایتا قطعی ناگهانی برق و خسارات مریوط به آن شود.

باتری یو پی اس چیست؟

بسیاری از شما ممکن است باتری یو پی اس را به دلیل تشابه ظاهری و برخی کارکردها با باتری اتومبیل اشتباه بگیرید اما لازم است بگوییم که این دو نوع باتری با یکدیگر تفاوت های بسیاری دارند.

یو پی اس با نام اختصاری UPS در واقع مخفف Uninterruptable power supply است که به معنی منبع تغذیه بدون وقفه می باشد. تکنولوژی ساخت باطری های یو پی اس و خودرو با یکدیگر کاملا متفاوت است. ما در ادامه این مطلب به تفاوت های این دو نوع باتری اشاره ای خواهیم داشت.

کارن باطری

تفاوت باتری یو پی اس و باتری خودرو

به باطری ماشین ها معمولا باتری معلق در آب نیز گفته می شود دلیل این است که که در این باتری ها معمولا نیروی الکتریسیته از طریق واکنش اسید سولفوریک بر روی صفحه ای سربی که معلق در مایع است تولید می شود. استفاده از این تکنولوژی در باتری های UPS می تواند مشکلات خطرناک و آسیب جدی را ایجاد کند. در مواقعی اسید سولفوریک موجود در باتری ها می تواند به بیرون نشت کند همچنین هنگام شارژ باتری گاز قابل اشتعال هیدروژن تولید شود که هر دو این اتفاق می تواند حوادث خطرناکی را ایجاد کند. در صورتیکه از ویژگی مهم باتری یو پی اس این می باشد که مناسب برای فضاهای بسته است و مشکلاتی این چنین ایجاد نخواهد کرد.

درپوش باتری یو پی اس برای جلوگیری از هر گونه نشتی به طور کامل بسته و پرس شده است و از اینرو با نام باتری سیلد ساکن نیز شناخته میشود. برای جلوگیری از نشتی های احتمالی اسید، محفظه اسید یا جعبه باطری با لایه هایی از نمد و فیبرکه به آن separator (سپریتور باتری) نیز گفته میشود پوشانده شده است. باتری یو پی اس را می توان بدون نگرانی در مسافت های طولانی به راحتی حمل نمود و نسبت به باتری ماشین کاملا ایمن و بدون خطر هستند. تمام این خصوصیات برتر و کاربردهای منحصر بفرد وتکنولوژی ساخت  باتری یو پی اس ups موجب افزایش قیمت آن در مقابل باطری خودرو شده است.

 خب از قدیم گفته اند هر چقدر پول بدهی همانقدر آش میخوری!

اهمیت باتری یو پی اس

با باتری های یو پی اس قطعی برق برای شما به خاطره ای دور تبدیل می شود. باتری یو پی اس به نوعی بین دستگاه مصرف کننده برق و برق شهری قرار می گیرد و علاوه بر تامین الکتریسیته در زمان قطعی برق شهری برای دستگاه مصرف کننده از نفوذ نویزها  و اختلال در شبکه جلوگیری می کنند. در واقع استفاده از باطری یو پی اس به عنوان یک پشتیبان عمل می کند و در بسیاری از موارد از ایجاد خسارات نیز جلوگیری به عمل می آورد. قطعی برق در بسیار از موارد می تواند باعث ایجاد تخریب و یا از دست دادن اطلاعات در سیستم های ادارات و سازمان ها و در دستگاه های مصرف کننده برق و تجهیزات پزشکی ونیروگاهی شود.

برای درک بیشتر اهمیت باتری های یو پی اس تصور کنید که شما مدیریت شرکت پخش مواد پروتئینی را برعهده دارید در صورت قطع شدن برق، فساد مواد غذایی به سرعت اتفاق خواهد افتاد و خسارات بالا و مشکلات جبران ناپذیری به سرمایه شرکت شما وارد خواهد شد یا در مثال دیگر فرض کنید ساعتها بروی پروژه ای که به روی کامپیوتر شما میباشد زمان صرف نموده اید، قطع ناگهانی برق سبب از بین رفتن تمام زحماتتان خواهد شد؛ در حالی که با استفاده از باتری UPS جریان مداوم برای شما برق همیشگی و بدون قطعی برقرار خواهد بود و زمان لازم را برای ذخیره سازی اطلاعات مهمتان در اختیار دارید .

باتری UPS چگونه عمل می کند؟

در شرایط عدم استفاده از  باتری یو پی اس دستگاه ها از یک منبع تغذیه مستقیم استفاده می کنند اما در شرایطی که از باطری یو پی اس به عنوان یک واسط بین برق شهری و دستگاه مصرف کننده استفاده شود، دستگاه مصرف کننده به یک منبع اولیه یا همان برق شهری و یک منبع ثانویه یا همان الکتریسیته حاصل از شارژ باتری وصل خواهد بود. به محض قطع شدن برق سوئیچ باتری، مدار را به روی منبع ثانویه تنظیم می کند و در صورت وصل شدن مجدد برق این فرایند به صورت معکوس تکرار خواهد شد.

  • انواع باطری

  • باتری های سیلد اسید

  • باتری های نیکل کادمیوم

  • باتری های لیتیوم

  • باتری های سیلور آلکالین

  • باتری های خشک

  • باتری های ژله ای

مناسب ترین و با کیفیت ترین باتری ها برای یو پی اس نوع سیلد اسید و باتری نیکل کادمیوم است.  این نوع از باتری ها کاملا بسته هستند و از نوع باتری های بدون نگهداری محسوب می شوند اما باطری نیکل کادمیوم از نظر طول عمر ماندگارتر از باتری های سیلد اسید می باشد لیکن از قیمت بالاتری (حدود سه برابر گرانتر) نیز برخوردار بوده و در ضمن برای محیط زیست نیز بسیار خطرناک هستند. در این مقاله هدف ما معرفی بهترین باتری یو پی اس با بهترین قیمت باتری یو پی اس است و توصیه می کنیم بهتر است قبل از تهیه و صرف هزینه با کارشناسان فنی و متخصص مشورت نمایید . پیشنهاد کارشناسان فنی کارن باتری هیرو به شما استفاده از باتری سیلد ساکن میباشد.

چگونه طول عمر باتری را افزایش دهیم؟

آدمی هم عمری دارد، چه برسد به باتری! اما میتوانید با مراقبت از باتری عمر آن را افزایش دهید. این مراقبت به شرایط نگهداری باتری و قراردادن باطری ها در فضای مناسب بستگی دارد .

در شرایط زیر باتری خراب می شوند:

  • باتری ها در حرارت بالا آسیب خواهند دید.

  • شارژ در ولتاژهای نامناسب موجب کاهش طول عمر باتری می شود.

  • اشکال در اتصالات درون سلولی باتری روند عملکرد باتری را مختل می کند.

  • خشک شدن باتری و ازدست دادن الکترولیت در آن ها موجب اختلال در کارکرد باطری می شود.

  • استفاده از شارژر های نامناسب: توصیه می شود از شارژرهای اتوماتیک استفاده شود تا از شارژ زیاد باطری جلوگیری به عمل آید.

  • سولفاته شدن قطب های باتری ناشی از خوردگی و زنگ زدگی در نتیجه نگهداری نامناسب نیز از دیگر دلایل کوتاه شدن عمر باطری هستند.

این نکته مهم را به یاد داشته باشید که مهم ترین عامل در نگهداری باتری یو پی اس و باتری خودرو دما است. نگهداری در دمای مناسب برای سلامت و طول عمر باطری بسیار مهم است. دمای 25 درجه برای باطری ها بسیار ایده آل است. به ازای زیاد شدن هر 8.3 درجه دمای هوا عمر باتری تا 50 درصد کاهش می یاید.

کارن باطری2

خرید باتری خودرو و باتری UPS از فروشگاه های آنلاین

امروزه با گسترش اینترنت و قابل دسترس بودن آن در وقت و هزینه بسیاری از ما صرفه جویی می شود. بسیاری از خریدهایی که ممکن است با طی مسافت و صرف هزینه و وقت باعث شود از کارهای ضروری خود عقب بمانیم از طریق آنلاین شاپ های معتبر و نمایندگی های رسمی آنلاین امکان پذیر است.

یک سایت معتبر برای خرید باطری و محصول موردنظرتان باید چه خدماتی را به شما ارائه دهند؟

  • چه چیزی بهتر از آن که شما در منزل بنشینید و خرید خود را بدون واسطه و با قیمت درب کارخانه تهیه نمایید؟!

  • ارسال و نصب رایگان جزیی از خدمات نمایندگی های رسمی آنلاین می باشد .

  • نکته حائز اهمیت دیگر اینکه باتری ها باید با به روز ترین تاریخ ها ارائه شوند؟

 در شرکت کارن باتری هیرو تمامی باطری ها از جمله باتری یو پی اس و باتری خودرو از برندهای معتبر چون صبا تری و باتری واریان و سپاهان باطری و باطری سوزوکی و باتری اوربیتال قرمز و  باطری اوربیتال سیلورپلاس از به روز ترین تاریخ و جدیدترین تولیدات هستند و همچنین همگی دارای ضمانت اصالت کالا وگارانتی معتبر تعویض یکساله تا 18 ماهه می باشند.

همه این نگرانی ها و دغدغه ها را می توان با یک انتخاب درست و دقیق به یک تجربه لذتبخش تبدیل کرد .

زمانی که شما باطری مورد نظرتان را از یک درگاه امن و سایتی معتبر و رسمی با دارابودن نماد دوستاره اعتمادالکترونیکی خریداری می نمایید، می توانید از خرید خود رضایت خاطر داشته باشید . سایت کارن باتری هیرو نمایندگی رسمی فروش باتری یو پی اس ups و باتری خودرو از برندهای معتبر صبا باتری ، سپاهان باتری و باتری سوزوکی و باتری اوربیتال و سیلور پلاس می باشد. بهترین قیمت باتری خودروهای ایرانی و خارجی، بهترین قیمت باتری یو پی اس با آمپراژهای مورد نیازتان را با بهترین کیفیت و بالاترین خدمات در این نمایندگی آنلاین خواهید یافت. اگر تشویش بابت قطعی جریان برق و خسارات مربوط به آن عذابتان میدهد و همچنین پاک شدن بسیاری از اطلاعات مهم مورد نیازتان شما را نگران کرده است ، با یک تماس با کارشناس فنی خیالتان را از هرگونه نگرانی راحت کنید. سامانه فروش اینترنتی صبا باتری و سپاهان باتری در فروشگاه کارن باتری هیرو فعال و آماده خدمت رسانی به صورت شبانه روزی می باشد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.