چگونه برای بیمه کرونا ثبت‌نام کنیم؟

این روزها دیگر کسی چین را به جنس‌های بنجل و ارزن قیمتش و یا آدم‌های چشم بادامی‌اش نمی‌شناسد، یک ویروس مرموز و مرگبار این روزها با نام چین گره خورده و پایش به کشورمان هم باز شده است. سازمان جهانی بهداشت، نام «کووید۱۹» را برای آن انتخاب کرده است، همان ویروس عجیبی که این روزها همه آن را با «کرونا» می‌شناسند.

ماجرا از شهر ووهان در استان هوبی کشور چین آغاز شد، جایی که مردم شهر بدون علت مشخصی دومینووار دچار علائم سرماخوردگی و سینه پهلو می‌شدند و درمان‌های معمول روی آنها جواب نمی‌داد. پس از مدتی معلوم شد که نوع جدیدی از کروناویروس‌ شیوع پیدا کرده است.

کرونا ویروس‌ها یک خانواده بزرگ از ویروس‌ها هستند که از سرماخوردگی تا بیماری‌هایی مانند سارس و مرس را شامل می‌شوند؛ دو ویروسی که پیش از کرونا در چین و عربستان همه‌گیر شده بودند.

حالا اما آمریکا، اسپانیا، ایتالیا، انگلیس، فرانسه، آلمان، روسیه، ترکیه و بسیاری از کشورهای جهان درگیر مبارزه با این ویورس تازه از راه رسیده هستند و ایران نیز از این ویروس‌ در امان نمانده است. تا جایی که لشکر کرونایی‌های جهان به بیش از ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر رسیده است و جان بیش از ۲۵۸ هزار نفر را گرفته است.

در ایران هم آمار مبتلایان به کرونا از مرز ۱۰۰ هزار نفر عبور کرده است و بیش از ۶ هزار نفر جان خود بر اثر ابتلا به بیماری کرونا از دست داده‌اند.

چرا باید خود را بیمه کرونا کنیم؟

تب طولانی مدت، گلودرد، سرفه، سردرد و تنگی نفس از مهمترین علائم کرونا است و در موارد خفیف هم علائمی شبیه سرماخوردگی دارد و با شدت گرفتن بیماری، سرفه‌های شدید، تب بالا و درد و ضعف بدن هم به آن اضافه می‌شود و در موارد حاد می‌تواند دستگاه تنفسی و کلیه‌ها را درگیر ‌کند.

تا چندی پیش گفته می‌شد که ویروس کرونا بیشتر از میان افراد مسن قربانی می‌گیرد، اما با گذشت زمان حالا جوان‌ها هم بیش از تصور پزشکان به کووید-۱۰ مبتلا می‌شوند و این روزها اخباری از حمله این ویروس به سیستم گوارشی به گوش می‌رسد. حتی شنیده‌هایی درباره بیماری‌های پوستی ناشی از ابتلا به کرونا به تازگی مطرح شده است.

ناشناخته و مرموز بودن مهمترین ویژگی این ویروس عجیب و غریب است. روزهای اول هیچ پزشکی فکرش را نمی‌کرد که شاید این ویروس وضعیت تهاجمی‌تر بگیرد و به جای دستگاه تنفسی، به دستگاه گوارش هم جمله کند. برای همین بهتر است در کنار رعایت اصول فاصله‌گذای اجتماعی و نکات بهداشتی مثل استفاده از ماسک و دستکش، خود را در برابر هزینه‌های احتمالی ابتلا به کرونا هم مصون کنیم.

هزینه درمان بیماری کرونا و داروهای آن، هزینه‌های زیادی را بر دوش مبتلایان به کووید-۱۹ می‌‌گذارد. اما شما نیازی نیست نگران این هزینه‌ها باشید. می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای اندک خود را «بیمه کرونای سرمد» کنید، تا خیالتان از بابت هزینه‌های درمانی آسوده باشد.

بیمه کرونای سرمد چیست؟

اگر تحت پوشش بیمه‎های تکمیلی نیستید و یا حتی بیمه درمانی ندارید، لازم نیست نگران هزینه‎های درمانی بیماری کرونا باشید. می‌توانید با خرید «بیمه کرونا» خیالتان را بابت هزینه‌های ابتلای احتمالی به بیماری کووید-۱۹ راحت کنید.

با خرید بیمه کرونا، شما علاوه بر پوشش هزینه‌های پزشکی، تحت پوشش بیمه فوت نیز قرار می‌گیرید.

بیمه کرونای سرمد، ابتکار ویژه بیمه سرمد در حوزه مسئولیت اجتماعی است که با مجوز رسمی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی راه‌اندازی شده است. همه کسانی که از مزایای بیمه‌های تکمیلی درمان و بیمه‌های درمانی بی‌بهره‌اند، می‌توانند با خرید این بیمه‌نامه برای خود و خانواده‌شان، تحت پوشش هزینه‎های درمانی و فوت «بیمه کرونای سرمد» قرار بگیرند.

سرمد

مزایای بیمه کرونای سرمد

«بیمه کرونای سرمد» در 12 طرح مختلف و با سطح پوشش مختلف در زمینه هزینه‌های پزشکی و پوشش فوت ارائه شده است. شما بر اساس انتخاب طرح مورد نظرتان، در صورت ابتلای احتمالی به بیماری کرونا از 1 تا 5 میلیون تومان هزینه پزشکی بهره‌مند خواهید شد. پوشش فوت «بیمه کرونای سرمد» نیز بر اساس انتخاب طرح‌های مختلف از 10 تا 50 میلیون تومان است.

مدت زمان بیمه کرونای سرمد

شما با خرید هر یک از بسته‌های «بیمه کرونای سرمد» به مدت یک سال تحت پوشش بیمه سرمد خواهید بود.

هزینه و خدمات بیمه کرونای سرمد

شما می‌توانید با انتخاب هر یک از طرح‌های «بیمه کرونای سرمد» و پرداخت هزینه اندک از پوشش خدمات درمانی بیمه کرونا استفاده کنید و خود و اعضای خانواده‌تان را تحت پوشش بیمه قرار دهید.

تعرفه بیمه سرمد

نحوه خرید بیمه کرونای سرمد

برای خرید «بیمه کرونای سرمد» نیاز نیست از خانه خارج شوید و یا به نمایندگی‌های بیمه سرمد مراجعه کنید. خرید «بیمه کرونای سرمد» در حال حاضر در وب اپلیکیشن سرمد امکان‌پذیر است. برای رعایت طرح فاصله‌گذای اجتماعی و نکات بهداشتی، شما می‌توانید با مراجعه به وب اپلیکشین سرمد، در بخش صدور بیمه‌نامه، «بیمه کرونای سرمد» را به صورت آنلاین برای خود و اعضای خانواده‌تان خریداری کنید و تحت پوشش «بیمه کرونای سرمد» قرار بگیرید.

آدرس وب اپلیکیشن سرمد: webapp.sarmadins.ir

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.