با کاهش محدودیت‌های کرونا، 90 درصد از خطوط تولید هوآوی بازگشایی شدند

رن ژنگفی بنیان‌گذار شرکت هوآوی به تازگی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که شرکت هوآوی در حال حاضر توانسته با رعایت مسائل بهداشتی و ایمنی در مبارزه با ویروس کرونا، بیش از ۹۰ درصد از خط تولید خود را بازگشایی کند.

همچنین این شرکت روند تحقیق و توسعه خود در بخش‌های پیشرفته را نیز آغاز و اعلام کرده که در حال حاضر مهندسان هوآوی در بخش‌های پیشرفته‌ای مانند توسعه فناوری مخابراتی ۶G و همچنین سطح‌های بالاتر فناوری ۵G مشغول به کار هستند.

بنا بر اعلام هوآوی، این شرکت شرایط کار را برای بیش از ۲۰ هزار محقق، متخصص و مهندس ایجاد کرده تا در توسعه اهداف فناوری شرکت محدودیتی وجود نداشته باشد.

هوواوی1

به گفته رن ژنگفی شرکت هوآوی باید همواره خود را در شرایط کار سخت و سریع قرار دهد تا با وجود مشکلاتی که به واسطه تحریم‌های دولت آمریکا بر تجارت این شرکت ایجاد شده، روند رشد هوآوی را با مشکل روبرو نکند.

طبق اعلام بنیان‌گذار هوآوی، با وجود فشارهایی که روی این شرکت اعمال شده، جای نگرانی خاصی در زمینه تأمین مواد اولیه و قطعات وجود ندارد و هوآوی تضمین می‌کند که تولید محصولاتش را با قدرت ادامه پیدا خواهد داد.

در ادامه مصاحبه، رن ژنگفی به محدودیت‌های دولت آمریکا اشاره کرده و معتقد است که کنار گذاشتن تراشه‌های ساخت شرکت‌های آمریکایی از محصولات هوآوی به صورت کامل ممکن نیست. چرا که که با حذف محصولات آمریکایی، خود این شرکت‌ها نیز با مشکلات بزرگی مواجه می‌شوند؛ چرا که از دست دادن مشتری بزرگی مانند هوآوی، ضربه اقتصادی بزرگی برای آن‌ها خواهد کرد. به گفته‌ی رن ژنگفی، این شرکت‌ها باید با تکیه به مباحث حقوقی و از طریق کسب گواهینامه‌های تجاری، مراوده‌های فناوری با هوآوی را از سر بگیرند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.