آشنایی با دستگاه های بسته بندی مواد غذایی

از جمله دستگاه هایی که در این مطلب قصد داریم به معرفی و توضیح  آن بپردازیم دستگاه بسته بندی ادویه، دستگاه بسته بندی برنج و قند شکن تمام اتوماتیک میباشد.پس با ما همراه باشید.

بسته بندی برنج:

بسته بندی برنج در سلفون و یا کیسه های نخی مخصوص برنج با استفاده از دو دستگاه متفاوت انجام میشود.

دستگاه بسته بندی برنج در کیسه های نخی:

دستگاه کیسه پرکن توزین دار مخصوص بسته بندی برنج در کیسه های نخی است. این دستگاه کاملا اتوماتیک است و  کارتن و گونی را در وزن های ۲، ۵ ، ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۵ و ۵۰ کیلو گرم با خطای +- ۵ گرم بسته بندی مینماید.

عملکرد این دستگاه الکترومکانیک پنوماتیک میباشد و معمولا در ابعاد ( طول ۱۲۰، عرض ۱۵۸ ارتفاع ۲۸۰ سانتیمتر ) ساخته میشود و برق آن سه فاز و طبق سفارش مشتری تک فاز ساخته میشود و همچنین وزن آن ۴۰۰ کیلوگرم است

دستگاه بسته بندی برنج در سلفون بسته بندی

صنعت سازان نام آور

دستگاه بسته بندی توزین دار از جمله دستگاه هایی است که میتوان برنج را در سلفون، با آن بسته بندی نمود، دستگاه بسته بندی توزین دار علاوه بر برنج میتواند مواد گرانولی را همچون نمک، حبوبات ( عدس، نخود، لوبیا و...) ، شیرینی جات (قند، شکر، شکلات و...) را بسته بندی نماید.

عملکرد این دستگاه الکترومکانیک پنوماتیک میباشد وبه طول 200، عرض 170، ارتفاع از مخزن تا کف زمین با احتساب چرخها 290 سانتیمتر تولید میگردد. همچنین برق مورد نیاز این دستگاه سه فاز و بسته به نوع درخواست مشتری قابل تغییر به تک فاز است. وزن دستگاه 1500 کیلوگرم و در وزن 20 الی 2000 گرم بسته بندی مینماید. سرعت بسته بندی این دستگاه در دقیقه بسته به حجم و نوع محصول از 10 تا 20 عدد بسته متغیر است.عرض بسته بندی از 50 تا 245 میلیمتر قابل تغییر است و طول بسته نیز تا 50 الی 400 میلیمتر می باشد.

بسته بندی ادویه :

بسته بندی ادویه جات و در کل مواد پودری را میتوان با دو دستگاه بسته بندی پودری که مخصوص بسته بندی ادویه ها مانند نمک، فلفل، زردچوبه، دارچین و... میباشد، بسته بندی نمود.

از جمله این دستگاه ها:

دستگاه بسته بندی ادویه جات و مواد پودری

نامآور

این دستگاه ادویه و مواد پودری را در سلفون بسته بندی مینماید.

عملکرد این دستگاه الکترومکانیک پنوماتیک میباشد و به طول 230 ، عرض 120 ، ارتفاع 270 سانتیمتر تولید میگردد. همچنین برق مورد نیاز این دستگاه سه فاز و بسته به نوع درخواست مشتری قابل تغییر به تک فاز است.وزن دستگاه 1100 کیلوگرم و در وزن 20 الی 2000 گرم بسته بندی مینماید.سرعت بسته بندی این دستگاه در دقیقه بسته به حجم و نوع محصول از 3 تا 6 عدد بسته متغیر است.عرض بسته بندی از 50 تا 245 میلیمتر قابل تغییر است و طول بسته نیز تا 50 الی 400 میلیمتر می باشد.

دستگاه قوطی پر کن پودری و ادویه جات

نام آور

این دستگاه ادویه و مواد پودری را در قوطی بسته بندی مینماید.

عملکرد این دستگاه الکترومکانیک پنوماتیک میباشد و به طول 230 ، عرض 120 ، ارتفاع 270 سانتیمتر تولید میگردد.همچنین برق مورد نیاز این دستگاه سه فاز و بسته به نوع درخواست مشتری قابل تغییر به تک فاز است.وزن دستگاه 1100 کیلوگرم و در وزن 20 الی 2000 گرم بسته بندی مینماید.سرعت بسته بندی این دستگاه در دقیقه بسته به حجم و نوع محصول از 3 تا 6 عدد بسته متغیر است.عرض بسته بندی از 50 تا 245 میلیمتر قابل تغییر است و طول بسته نیز تا 50 الی 400 میلیمتر می باشد.

دستگاه قند شکن اتوماتیک

صنعت نام آور

دستگاه قند خردکن 42 تیغ دارای ظرفیت تولید بالا و همچنین ایمنی مطلوب می باشد.ابتدا کله قند را در داخل دستگاه گذاشته و با فشار بر روی اهرم کالباس بر شده  و قند بصورت حلقه درآمده و سپس توسط نوار انتقال بررسی خردکن ریخته شده و به اندازه های دلخواه که قابل تنظیم است خرد شده و سپس به روی سرند هدایت شده و ریزه های آن گرفته میشود و در نهایت محصول آماده بسته بندی میشود.

همچنین سیستم غبارگیر نیز جهت جمع آوری خاکه قند بر روی دستگاه قابل نصب است.

عملکرد این دستگاه الکترومکانیک میباشد وبه طول 260 ، عرض 108، ارتفاع  115 سانتیمتر تولید میگردد.همچنین برق مورد نیاز این دستگاه سه فاز و بسته به نوع درخواست مشتری قابل تغییر به تک فاز است.وزن دستگاه 850 کیلوگرم است.این دستگاه مجهز به برش دیسکی میباشد و توان برق مصرفی آن 4 کیلووات است.

صنعت سازان نام آور

شرکت صنعت سازان نام آور جهت پیشرفت و افزایش کیفیت در تولید با ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی توسط متخصصان خود همواره شما را در پیش برد فرایند تولید کنار شما و همراه شما خواهد بود. این شرکت در تمامی ادوار پیشین تا کنون بهترین و حرفه ای ترین تولیدات را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. تیم صنعت سازان حامی تولید ملی خواهد بود و تولیدات شرکت صنعت سازان نام آور، نه برای رقابت بلکه برای تولیدات مواد غذایی با کیفیت بالا و در نهایت سر افرازی تولید کنندگان ملی ما تلاش خواهد نمود. اطلاعات فوق در زمینه دستگاه مورد نظر شما صرفا جهت افزایش اطلاع شما از فرایند تولید و تسلط به تمامی فرایند تولید بوده و این نشانه ای از تضمین پشتیبانی از لحظه ساخت دستگاه تا شروع تولید میباشد.  تمام محصولات قابلیت سفارشی شدن دارند تا شما عزیزان در هر محیطی بتوانید ازاین دستگاه ها استفاده کنید.

تلفن تماس با مشاوران شرکت : ۰۹۱۲۴۸۴۸۱۵۹ و ۰۲۶۳۴۷۰۵۰۰۷

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.