خرید پهپاد از دامزیک وارد کننده کوادکوپتر در ایران

 دامزیک واردکننده و مرکز فروش محصولات DJI شامل کوادکوپتر های حرفه ای فانتوم، مویک، اینسپایر، پهپاد های صنعتی ماتریس، پهپاد های کشاورزی و سمپاشی مثل DJI Agras T۱۶ و کوادکوپترهای اسباب بازی مثل تلو و اسپاراک، دوربین های پیشرفته زنمیوس، اوزمو در بازار ایران-تهران می باشد.

کمپانی DJI

کمپانی DJI ( Da Jiang Innovation) بزرگترین تولید کننده پهپاد های تجاری و غیر نظامی بیش از ۷۰ درصد بازار جهان را در اختیار دارد. شرکتی که بخاطر داشتن کوادکوپترهای حرفه ای هیچ کمپانی در حال حاضر قادر به رقابت با آن نیست. بخصوص پهپاد های صنعتی خانواده ماتریس این شرکت. برای دریافت جزئیات بیشتر در این مورد کلیدواژه "کمپانی DJI" را در گوگل جست جو یا به سایت دامزیک مراجعه کنید. تا به صورت کامل با این شرکت آشنا شوید.

پهپاد چیست و تفاوت کوادکوپتر با پهپاد؟

دامزیک پهپاد را اینگونه تعریف کرده است. پهپاد یا drone یک نوع هواپیمای بدون سرنشین کوچک هست که بر عکس هواپیما توسط اتاق فرمان و خلبان کنترل نمی شود. بلکه توسط یک رادیو کنترلر از راه دور کنترل و هدایت می شود. و شامل پهپاد نظامی و پهپاد تجاری غیر نظامی می باشد. هر چند در ایران از کلمه هلی شات نیز به جای کوادکوپتر و پهپاد استفاده می شود. بخصوص توسط افرادی که در کار عکاسی و فیلمبرداری هست.

کوادکوپتر به انگلیسی Quadcopter در واقع از خانواده پهپاد های تجاری و غیر نظامی می باشد. که بخاطر مجهز بودن به چهار (کواد) روتور، کوادکوپتر نامیده می شود.

پس تفاوت پهپاد و کوادکوپتر در اندازه، کارایی و کاربرد، ساختار و توان پرواز می باشد. منبع تغذیه کوادکوپتر باتری لیتومی هست. که معمولات از نیم ساعت تا یک ساعت توان پرواز دارند. با خرید پک کمبو یا باتری اضافی می توان تا ساعت ها فیلمبرداری کرد. پهپاد را بیشتر با نوع نظامی و جاسوسی آن می شناسند. در حالی که کوادکوپتر را بیشتر با فیلمبرداری و سرگرمی می شناسند. هر چند بخاطر کاربرد وسیع پهپاد در صنعت انرژی، سینما و فیلمبرداری، کشاورزی، حمل و نقل ، حتی پزشکی و سلامت بخصوص در سال ۲۰۲۰ و نقش آفرینی آن در مقابله با کرونا جهت ضدعفونی کردن اماکن عمومی، انتقال دارو به جزایر دور بیشتر توسط رسانه ها کلمه پهپاد به کار برده می شود.

کوادکوپترهای پیشنهادی دامزیک؟

  • برای خرید کوادکوپتر ابتدا باید نیاز و هدف خود را شناسایی کنید!

  • بدانید که برای چه کاری می خواهید کوادکوپتر خریداری کنید؟

  • آیا هدف شما سرگرمی هست یا برای کار فیلمبرداری حرفه ای و صنعتی؟

  • با توجه به اوضاع آشفته بازار ارز های خارجی برای خرید پهپاد تا چه میزان می توان هزینه کرد؟

موارد ذکر شده بالا نکاتی هستند که باید قبل از خرید مورد بررسی قرار داد. و با دانش کامل نسبت به انتخاب و خرید یک کوادکوپتر خوب متناسب با کار و نیاز خود اقدام کنید.

اگر هدف شما از خرید کوادکوپتر فقط سرگرمی هست ما کوادکوپتر تلو و اسپارک را به شما پیشنهاد می کنیم. هم قیمت ارزانی دارند و کنترل و کار با آنها آسان هست.

اگر اهل مسافرت و طبیعت گردی هستید. می خواهید یک هلی شات داشته باشید تا در مسافرت و رفتن به طبیعت فیلمبرداری کنید. ما محصولات خانواده مویک را به شما پیشنهاد می کنیم. که در زیر به صورت خلاصه به بررسی آنها می پردازیم.

مویک ایر ۲

مویک ایر ۲ پرچمدار جدید DJI در سال ۲۰۲۰، پهپادی که در روزهای قدرت نمایی کرونا به دنیا آمد. و در یک حرکت غیر منتظره از سوی کمپانی دی جی آی رونمایی شد.

مویک ایر ۲ در حال حاضر بهترین هلی شات DJI به لحاظ قیمت و امکانات پیشرفته می باشد. که ما در اینجا به صورت مختصر آن را معرفی کنیم.  DJI Mavic Air ۲ محصولی جدید از خانواده بزرگ و پرطرفدار مویک با توان پرواز ۳۴ دقیقه ای، دوربین ۴۸ مگاپیکسل با توان فیلمبرداری ۴K، سنسور تشخیص موانع و از همه مهمتر برد رادیویی ۱۸.۵ کیلومتر، برد انتقال تصویر ۱۰ کیلومتر، امکانات نرم افزاری پیشرفته   DJIو قیمت فوق العاده مناسب ۷۹۹ دلار بهترین انتخاب برای علاقمندان به مسافرت و فیلمبرداری هست. البته نه فیلمبرداری صنعتی! شما می توانید مویک ایر ۲ را از دامزیک نمایندگی DJI وارد کننده پهپاد در ایران با قیمت ارزان سفارش دهید.

مویک ۲ پرو

مویک ۲ پرو تا قبل از رونمایی مویک ایر ۲ قدرتمندترین محصول خانواده مویک بود که سالها برای خود در بازار دلبری می کرد. پهپادی که به لحاظ ویژگی ها و امکانات از جمله توان پرواز و برد انتقال تصویر از عضو جدید خانواده یعنی DJI Mavic Air ۲ ضعیف تر هست. مویک ۲ پرو دارای توان پرواز ۳۰ دقیقه، دوربین ۲۰ مگاپیکسل، سیستم تشخیص و اجتناب از موانع، دوربین هاسلبلاد با سنسور ۱ اینچی، برد تصویری ۸ کیلومتر دومین پهپاد پیشنهادی دامزیک به مشتریان است.

مویک مینی

مویک مینی کوچکترین کوادکوپتر DJI که ابعاد و وزن آن به اندازه یک گوشی موبایل یعنی 250 گرم است. پهپادی که بخاطر توان پرواز 30 دقیقه ای از این لحاظ با مویک 2 پرو برابری می کند. هلی شات DJI Mavic Mini  دارای دوربین 2.7K با کیفیت تصویربرداری 12 مگاپیسل، توان پرواز 30 دقیقه ای، طراحی تاشو، برد 4 کیلومتری و قیمت 399 دلار بهترین کوادکوپتر ارزان قیمت بازار به شمار می آید. هر چند بخاطر وزن سبک برای فیلمبرداری در فضای باز و ارتفاع بالا مثل طبیعت بخصوص در شرایط وزش باد مناسب نیست.

پهپادهای دوربین دار مویک به همین چند مورد خلاصه نمی شود. بلکه محصولات دیگر مثل مویک 2 زوم برادر مویک 2 پرو و مویک پرو آلپاین، مویک ایر، مویک 2 اینترپرایز،  مویک پرو پلاتینیوم اشاره کرد.

محصولات فانتوم که کوادکوپتر فانتوم اولین محصول این شرکت سرآغازی بود بر یک تحول بزرگ در دنیای هلی شات و شکل گیری کمپانی بزرگ DJI.

پهپاد1

محصولات خانواده فانتوم ازphantom 1  تا فانتوم 4 پرو V2 که یکی از پرفروش ترین محصولات این کمپانی به شمار می آید. مثل محصولات خانواده مویک نیز پرطرفدار هستند. البته محصولات مویک بخاطر تاشو بودن و جابجایی آسان نسبت به محصولات فانتوم برتری دارند. 

فانتوم ۴ پرو v2 تقریبا به لحاظ ویژگی ها و امکانات با مویک 2 پرو برابری می کند. این هلی شات دارای توان پرواز 30 دقیقه ای، دوربین 20 مگاپیکسل، برد قابل کنترل 7 کیلومتر، سنسور تشخیص موانع، گیمبال سه محوره و دیگر امکانات پیشرفته با قیمت 1600 دلار به فروش می رسد. البته به دیگر محصولات فانتوم مثل Phantom 4 RTK که در کشاورزی، صنعت و نقشه برداری و ..کاربرد دارد، نیز اشاره کنیم.

پهپاد کشاورزی DJI agras T16

پهپاد2

DJI AGRAS T16 جدیدترین و پیشرفته ترین پهپاد سمپاش جهان در زمینه کشاورزی است. این پهپاد با داشتن یک تانکر بزرگ با ظرفیت 16 لیتر مایعات جهت سمپاشی سموم و آفت کش های مزارع، دوربین FPV با زاویه دید گسترده، 18 دقیقه توان پرواز، سیستم RTK برای موقعیت یابی دقیق است. شما می توانید این پهپاد قدرتمند را برای سمپاشی و مدیریت مزارع و باغ های خود از دامزیک نمایندگی DJI در ایران سفارش دهید.

محصولات DJI به همین چند مورد ختم نمی شود بلکه صدها محصول قدرتمند دیگر مثل کوادکوپترهای صنعتی ماتریس که در صنعت سینما و فیلم سازی مورد استفاده قرار می گیرند. حتی در صنعت انرژی از آنها استفاده می شود. از جمله پهپاد ماتریس 300 که تیزر جدید آن نشان می دهد از DJI Matrice 300 RTK در صنعت انرژی توسط شرکت داچ شل استفاده می شود.

دامزیک فقط وارد کننده و مرکز فروش کوادکوپتر و دوربین های حرفه ای نیست. بلکه مشتریان می توانند پس از خرید جهت تامین قطعات، لوازم یدکی و جانبی کوادکوپتر همچنین تعمیرات پهپاد به وب سایت رسمی شرکت یعنی ( https://domzik.com ) مراجعه کنند. برای خرید کوادکوپتر از دامزیک فقط کافیست اسم این فروشگاه را در گوگل یا شبکه های اجتماعی جست جو کنید. مشاورین فروش و تکنسین های ما در 24 ساعت شبانه روز راهنمایی ها و مشاوره لازم جهت خرید بهترین پهپاد را به شما ارائه می دهند. نظرات و دیدگاه های خود را در شبکه های اجتماعی و وب سایت شرکت با ما در میان بگذارید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.