جوایز VGP به هندزفری‌های بی‌سیم HUAWEI FreeBuds 3/3i تعلق گرفت

سری هندزفری‌های بی‌سیم HUAWEI FreeBuds ۳ شناخته‌شده‌ترین هندزفری‌های بی‌سیم هوآوی هستند و شامل ۲ مدل HUAWEI FreeBuds ۳ و HUAWEI FreeBuds ۳i می‌شوند. به تازگی هر دو این محصولات موفق به دریافت جایزه VGP شده‌اند که جایزه‌ای برتر در حوزه صوت و تصویر محسوب می‌شود  و به نام گرندپری صوتی و تصویری (VGP) معروف است.

این جایزه یکی از جوایز معتبری است که در ژاپن به محصولات صوتی و تصویری اهدا می‌شود و حالا به دستاوردهای هوآوی در زمینه‌ تولید هندزفری بی‌سیم و فناوری حذف نویز تعلق گرفته است.

هندزفری HUAWEI FreeBuds ۳  جایزه‌ فناوری سال ۲۰۲۰ را از VGP دریافت کرد. از زمانی که هندزفری HUAWEI FreeBuds ۳ در نمایشگاه۲۰۱۹  IFA معرفی و عرضه شد، طراحی ساده، کاربردهای متنوع و قابلیت حذف نویز فعال آن توسط رسانه‌ها و کاربران مورد تحسین قرار گرفت. در این هندزفری از چیپ‌ست اختصاصی هوآوی برای محصولات پوشیدنی با نام Kirin A۱ استفاده شده است و با استفاده از همین چیپ، عملکرد پایدار، اتصال بلوتوث پرسرعت و همگام‌سازی دقیق صوت و تصویر را به کاربران ارائه می‌کند تا از انجام بازی‌ و تماشای ویدیو نهایت لذت را ببرند. هوآوی همچنین زمستان گذشته نسخه‌ HUAWEI FreeBuds ۳ Red Edition را هم عرضه کرد تا به کاربران یک انتخاب شیک و ویژه داده باشد.

حالا VGP جایزه‌ فناوری سال ۲۰۲۰ را به هندزفری HUAWEI FreeBuds ۳ اهدا کرده که نشان‌دهنده‌ دستاوردهای هوآوی در زمینه‌ طراحی و سازگاری با گوش و همچنین عملکرد عالی در حذف فعال نویز (ANC) است.

جایزه طلایی VGP ۲۰۲۰ نیز به HUAWEI FreeBuds ۳i تعلق گرفت. این هندزفری، با اینکه قیمت کمتری نسبت به FreeBuds ۳ دارد اما بر مبنای همان طراحی حذف نویز فعالی ساخته شده که در HUAWEI FreeBuds ۳ هم به کار رفته بود. در مدل جدید با استفاده از سرگوشی‌های منعطف سیلیکونی، یک لایه فیزیکی اضافه هم برای حذف نویز به کار گرفته شده است. در نتیجه هندزفری HUAWEI FreeBuds ۳i توانایی کاهش سطح نویز تا ۳۲ دسی‌بل را دارد. این هندزفری با استفاده از درایورهای داینامیک ۱۰ میلی‌متری، توانایی خاصی در تولید صداهای باکیفیت در شرایط گوناگون دارد.

به دلیل قیمت رقابتی و عملکرد بسیار خوب این هندزفری در حذف نویز، مدل HUAWEI FreeBuds ۳i توانست جایزه طلایی VGP را از آن خود کند.

هوواوی

در استراتژی AI Life که هوآوی در پیش گرفته، محصولات صوتی نقش مهمی در سرگرمی، تناسب اندام، کارهای اداری و مسافرت به عهده دارند. هوآوی به سرمایه‌گذاری روی تولید هندزفری‌های بی‌سیم ادامه خواهد داد تا صدایی بهتر و تجربه کاربری روان‌تری را به کاربران خود ارائه دهد.

درباره گرندپری صوتی و تصویری VGP

گرندپری صوتی و تصویری (VGP) در سال ۱۹۸۷ آغاز به‌کار گرده است و در حال حاضر، یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین جوایزی است که در ژاپن به محصولات صوتی و تصویری داده می‌شود. این جایزه توسط یکی از بانفوذترین رسانه‌های صوتی و تصویری ژاپن به نام ONGEN PUBLISHING CO. LTD مدیریت می‌شود؛ رسانه‌ای که به صورت متمرکز و حرفه‌ای روی محصولات صوتی و تصویری کار می‌کند.

در سال گذشته میلادی حدود ۲۵۰ برند جهانی تولیدکننده‌ دستگاه‌های الکترونیک، بیش از ۲۰۰۰ مورد از محصولات‌شان را برای مراسم VGP ارسال کردند. تمام محصولات در چندین دور رای‌گیری توسط داوران حرفه‌ای و نمایندگان خرده‌فروشی‌های صنعت صوت و تصویر ژاپن قضاوت می‌شوند. محصولات بر اساس فاکتورهایی مثل کیفیت محصول، عملکرد و بازارپذیری (Marketability) ارزیابی می‌شوند و از محصولاتی که بیشترین امتیازها را در هر بخش کسب کنند، تقدیر می‌شود. VGP به دلیل حضور طیف وسیعی از محصولات، داشتن داوران حرفه‌ای و روندهای مشخص توانسته اعتماد حرفه‌ای‌های حوزه صوت و تصویر را به دست بیاورد. VGP همچنین توانسته به یکی از شاخص‌های مهم و تاثیرگذار بر تصمیم مشتری در هنگام خرید محصولات صوتی و تصویری تبدیل شود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.