دانلود فیلم های ایرانی بر اساس آرشیو کامل

 

جدیدترین فیلم های ایرانی را از سایت دانلود فیلم آپ مدیا از سال های دور تاکنون با بالاترین کیفیت به صورت رایگان و قانونی دریافت کنید.

تاریخچه فیلم های ایرانی

گذشته فیلم های ایرانی به اولین فیلم صامت ایرانی به سال ۱۳۰۹ به نام آبی و رابی برمیگردد اما بیشتر تاریخچه فیلم های ایرانی به زمان پس از انقلاب اختصاص میبابد هر چند که اوایل بعد از انقلاب سال های خوبی برای سینمای ایران نبود اما پس از رونق تدوین و نسل کارگردان هایی همچون عباس کیارستمی، داریوش مهرجویی و مسعود کیمیایی روند مثبتی در سینمای ایران رخ داد.

در دهه ۷۰ و ۸۰ شمسی فیلم های زیادی تولید شدند که کیفیت تصویر برداری ضعیف تری نسبت به هم اکنون داشتند اما داستان هایی پرمحتوایی را میتوانستیم از فیلم ها استخراج کنیم. فیلم و سریال هایی که در این دوران خاطرات بسیاری از مردم شدند، نسل بازیگران مطرحی چون خسرو شکیبایی، علی نصیریان، اکبر عبدی، جمشیدی مشایخی و ... که هر کدامشان خاطرات جذابی را برایمان به جا گذاشتند.

نسل جدید فیلم های ایرانی از کیفیت بالای تصویر برخوردار هستند و داستان های متفاوتی که در قدیم به آن توجهی نداشتند و همچین حضور نمایش خانگی در این نسل باعث شد سانسوری های بعد انقلاب که کمتر دیده میشد در این شبکه راحت تر به نمایش گذاشته شود.

نسل جدید فیلم های ایرانی

در دهه نود سینمای ایران شاهد پیشرفت هایی زیادی در بخش های مختلف بودیم از حضور جلوه ویژه های قدرتمند تا ورود انواع کیفیت ها به فیلم با دوربین های پیشرفته که زیبایی بیشتری به فیلم ها میداد. فیلم هایی که در این دوره جدید تولید میشوند از لحاظ داستانی متفاوت با نسل گذشته است، موضوعات مختلفی که در گذشته هرگز ندیدیم، طنز هایی که رویکرد جدیدی را نشان میدهد و هر چه سال های میگذرد متناسب با همان فرهنگ و دوره زمانی فیلمنامه نگارش میشود.

در این دوره نقش تهیه کنندگان و اسپانسر بیشتر از گذشته به چشم میخورد چراکه هزینه هایی که صرف فیلم ها و دستمزد بازیگران میشود بسیار بالا و درصد سود از فروش فیلم در سینما با ریسک مواجه است، باید ببینیم در آینده این روند ادامه پیدا خواهد کرد یا خیر. با وجود اینکه هر ساله فیلم های پرفروشی وارد سینمای ایران شد اما همچنان توقع ها بیشتر میباشد و یکی از دلایل آن هزینه های مالی است که باعث شده فیلم هایی کمتری تولید شود و همچین رعایت نکردن قوانین خرید فیلم ها که یک معظل به شمار می آید ، مخاطب نمیپذیرد برای تماشای فیلم هزینه آن را پرداخت کند و تمام این دلایل باعث روند کاهشی در تعداد و کیفیت فیلم ها گشته است.

نقش بازیگران در دهه جدید بیشتر بر اساس علاقه مردم صورت گرفته تا جایی که ممکن است بازیگری در یک سال چندین فیلم روی پرده سینما داشته باشد و بالعکس بازیگرانی که چندین سال هیچ نقشی به آنها داده نمیشود و حتی برای هزینه معیشت خود به مشکل خوردند حتی بازیگرانی که در چندین حیطه فعالیت داشتند از طنز گرفته تا سریال های تاریخی و فیلم های اجتماعی که باید کنترل شود تا عدالت رعایت شود.

نقش بازیگران در سن های پایین تر نیز یکی از نقطه قوت هایی است که در چند سال اخیر به چشم میخورد. حضور بازیگران جوانی که استعداد هایی زیادی دارند و اگه به آنها بها داده شود میتوانند خود را نشان دهند. تا اینجا نگاهی کوتاه به گذشته فیلم های ایرانی از قبل تاکنون داشتیم که با حضور پیشرفت تکنولوژی کیفیت بیشتری از فیلم ها را شاهد بودیم اما داستان هایی که در اکنون روایت میشود به ندرت محتوای مفیدی را دربر دارد که این مسئله نگران کننده برای نسل های آینده خواهد بود.

حضور نمایش خانگی در فیلم و سریال ها

با ظهور شبکه نمایش خانگی در سال های اخیر شاهد پیشرفت بسیاری در زمینه فیلم های ایرانی بودیم ، همچنین با ورود سریال ها به این شبکه باعث شد بسیاری از کارگردان ها به جای ورود به تلویزیون سریال ها را برای این شبکه تولید کنند چراکه بخش اعظم درآمد به دست آمده از تولید سریال های نمایش خانگی از طرف خود مردم است.

از مزایای مهمی که نمایش خانگی را از تلویزیون متمایز میکند انتخاب های بیشتر نسبت به داستان و سانسور هایی است که در شبکه تلویزیونی با مشکل مواجه میشود. با پیشرفت فضای اینترنت اکثر مردم برای تماشای فیلم تنها در فضای وب نیاز خود را برطرف میکنند و نیازی به خرید dvd و مشکلات آن نیست به همین سبب حضور نمایش خانگی میتواند نقش مهمی را در پیشرفت سینمای ایران ایفا کند.

یکی از مشکلاتی که متاسفانه هنوز به درستی فرهنگسازی نشده است، مشکل مربوط به رعایت نکردن قوانین کپی رایت و تکثیر غیر قانونی فیلم و سریال هایی است که توسط عده ای سودجو که تنها به منافع خود فکر میکنند باعث ضرر های مالی به عوامل ساخت فیلم میشود. حمایت از فیلم و سریال های این شبکه همانند سینما از مسائلی است که باید فرهنگسازی شود چراکه تماشای فیلم بدون پرداخت هیچ هزینه به سینمای ایران ضرر بزرگی وارد میکند و اگر فرهنگسازی و جدی گرفته نشود میتواند آینده کم رونقی را برای سینما رقم بزند.

سایت های دانلود فیلم

در ادامه این مقاله به بررسی سایت های دانلود فیلم و طبقه بندی فیلم های ایرانی میپردازیم. پیدا کردن آرشیو کاملی از فیلم های ایرانی در چند دهه اخیر کار دشواری است چراکه هر ساله تعداد بسیار زیادی از فیلم های ایرانی تولید شده و همانند فیلم های خارجی که براساس سال میلادی آرشیو میشوند اینگونه نبوده که باعث سردرگمی برای انتخاب فیلم مورد نظر میشود.

فیلم های ایرانی برخلاف فیلم های خارجی از ژانر های کمی برخوردار هستند و این مورد نیز کار بیننده را سخت میکند ، یکی از روش های طبق بندی که میتوان کمک زیادی در این زمینه داشته باشد ، طبقه بندی فیلم ها بر اساس لیست هنرمندان و بازیگران است که میتواند مخاطب فیلم های مورد نظر هنرمند مورد علاقه خود را ببیند. سایت های دانلود فیلم به جهت بازدید بسیاری که در وب دارند ، میتواند نقش مهمی را در فروش فیلم های قانونی ارائه کنند.

آپ مدیا

دانلود فیلم آپ مدیا

یکی از سایت هایی که جدیدا در این زمینه فعالیت میکند وب سایت آپ مدیا است که هدف اصلی خود تکمیل آرشیو کامل و دسترسی سریع به تمامی فیلم و سریال ها در کوتاه ترین زمان ممکن است. این وب سایت در زمینه دانلود فیلم ایرانی و خارجی به صورت کاملا قانونی و متناسب با فرهنگ ایرانی فعالیت میکند.

آپ مدیا یکی از سایت های برتر دانلود فیلم که تمام تلاش خود را در راه فرهنگسازی درست استفاده از فیلم و سریال های کرده است و از هر گونه روش های گول زننده به منظور رایگان بودن اثر های سینمایی قانونی پرهیز کرده است.

همچنین فیلم های خارجی در سایت سانسور شده و به دور از صحنه های غیر اخلاقی هستند تا کسانی که میخواهند به راحتی در کنار خانواده خود به تماشای فیلم بپردازند نگرانی بابت صحنه های بدون سانسور نداشته باشند. در ادامه به دیگر دلایل انتخاب وب سایت آپ مدیا به عنوان مرجع سایت دانلود فیلم میپردازیم.

  • استفاده از ترافیک نیم بها در تمامی فیلم و سریال های رایگان و قانونی

  • سرور های پایدار لینک های دانلود با بالاترین سرعت ممکن

  • دسترسی قدرتمند به هزاران فیلم و سریال ایرانی و خارجی با طبقه بندی جدید

  • ظاهری کاربر پسند و طراحی سبک بدون هیچگونه تبلیغات در سایت

  • تماشای آنلاین فیلم و سریال ها به همراه تریلر اختصاصی

  • آخرین اخبار سینمای ایران و جهان به همراه تحلیل و بررسی فیلم ها

  • جزو برترین سایت های دانلود فیلم و سریال های ایرانی

برای مشاهده و تماشای آنلاین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی و جدیدترین دانلود سریال های ایرانی نمایش خانگی همین الان با سرچ کلمه دانلود فیلم وارد وب سایت آپ مدیا شده و از امکانات بی نظیر آن بهرمند شوید. آدرس وب سایت:  upmedia.me

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.