راهنمای خرید و فروش مواد شیمیایی از مبتکران شیمی

کدام مواد شیمیایی را می توان از مبتکران شیمی خریداری نمود؟

تهیه مواد شیمیایی رایج در بازار شاید خیلی مشکل نباشد، اما زمانی که قصد خرید مواد خاص مورد استفاده در  صنایع مختلف  را دارید چالش های متنوعی پیش روی شماست. از یافتن محصول در بازار تا اطمینان از کیفیت آن و در نهایت فاکتور تعیین کننده قیمت همگی در یک خرید مطمئن دخیل هستند.

شاید به جرات بتوان گفت ارائه تنوع کامل مواد شیمیایی اعم از مواد پرکاربرد تا محصولات خاص مورد استفاده در صنایعی مانند تصفیه آب، صنایع غذایی، شوینده ها، آرایشی و بهداشتی و حلال های شیمیایی باعث تمایز مبتکران شیمی با سایر رقبا گردیده است.

موادی نظیر: پلی الکترولیت ها، فلوکولانت (آنیونی و کاتیونی)، اسید استیک، استات سدیم، نیتریت سدیم، تری سدیم سیترات، تری سدیم پلی فسفات، ادتا (۲ و ۴ سدیم)، هیدروسولفیت سدیم، اسید فسفریک، سدیم هگزا متا فسفات، پروپیلن گلیکول، سود پرک و سود مایع تنها بخشی از سبد متنوع مواد شیمیایی قابل ارائه توسط این مجموعه  به بخش های فعال صنعت می باشند.

مشاهده لیست کامل این محصولات از طریق وبسایت مجموعه به آدرس mbkchemical.com  امکان پذیر می باشد.

خرید مواد شیمیایی

نحوه خرید مواد شیمیایی از این موسسه به چه صورت است؟

به یاد داشته باشید رفتار حرفه ای یک مجموعه باعث ایجاد رضایت از خرید درمصرف کننده و تداوم همکاری می شود.

سهولت در خرید، ارائه خدمات مشاوره و پشتیبانی پیش از خرید ماده شیمیایی تا زمان تحویل، ارائه آنالیز اختصاصی از محصول خریداری شده توسط مشتریان و تطابق کامل محصول ارائه شده با آنالیز تنها بخشی از استاندارد های از پیش تعیین شده مجموعه در فروش محصولات می باشد جهت خرید مواد شیمیایی از مبتکران شیمی تنها کافیست با مراجعه به سایت موسسه و یا برقراری تماس با کارشناسان فروش مجموعه با شماره 02174926 پروسه خرید را آغاز کنید.

عمده فعالیت های این مجموعه کدامند؟

  • فروش مواد شیمیایی را نمی توان تنها فعالیت مجموعه مبتکران شیمی تلقی کرد، بهره گیری از کارشناسان متخصص در مجموعه و ایجاد بستر مناسب جهت تبادل اطلاعات پیرامون مواد شیمیایی در قالب پرسش و پاسخ، نمونه ای از فعالیت های این موسسه در جهت افزایش میزان آگاهی وشناخت مصرف کنندگان از مواد شیمیایی می باشد. بخش پرسش و پاسخ در وبسایت مجموعه، خدمتی کاملا رایگان و پلی برای کمک و تبادل اطلاعات میان صنعتگران و پژوهشگران کشور می باشد.

مبتکران

  • ارائه تنوع بالایی از مقالات و همچنین توضیحات کامل پیرامون محصولات قابل ارائه از قبیل خواص فیزیکی و شیمیایی، کاربردها، روش تولید، خطرات، MSDS، سمیت، نحوه حمل و نقل، نگهداری و غیره از منابع معتبر در وبسایت مجموعه، دید کاملی از مواد شیمیایی را در اختیار مصرف کنندگان و همراهان مبتکران شیمی قرار می دهد.

همواره به خاطر داشته باشید با وجود اینکه مطالب موجود در وبسایت موسسه توسط کارشناسان نگاشته می شوند، اما امکان وجود نقص در اطلاعات ارائه شده وجود داشته بنابراین از گزارشات شما پیرامون مشکلات احتمالی استقبال خواهد شد، همچنین توصیه می شود در هنگام مطالعه پیرامون موضوعات خاص چندین منبع را بررسی نموده تا از صحت اطلاعات ارائه شده اطمینان حاصل نمایید.

  • فروش پروفرمایی مواد شیمیایی نیز خدمتی دیگر از مبتکران شیمی می باشد که صنعتگران را قادر می سازد تا ترکیب مورد نظر خود را در هر نقطه از جهان تامین نمایند.

حداقل میزان سفارش خرید چقدر است؟

فروش محصولات شیمیایی برای مواد جامد در بسته بندی های 25، 30 و 50 کیلوگرمی و برای ترکیبات مایع به صورت بشکه ای صورت می گیرد که حداقل میزان سفارش یک بسته برای جامدات و یک بشکه برای مواد شیمیایی مایع می باشد.

 چگونه از کیفیت محصول اطمینان حاصل نمائیم؟

همانطور که پیشتر ذکر شد از آنجایی که فروش عمده مواد شیمیایی  در مبتکران شیمی با ارائه آنالیز اختصاصی صورت می گیرد بنابراین تمامی محصولات پیش از فروش آزمایش و با آنالیز ارائه شده توسط تولید کننده مقایسه می شوند و در نهایت تنها در صورت تطابق کامل به مصرف کننده تحویل می گردند، با این حال سیاست مشتری مداری مجموعه باعث امکان مرجوع نمودن محصول، در صورت عدم تطابق آن با آنالیز ارائه شده می گردد که این امر اطمینان از خرید بی دردسر را دو چندان می کند.

نحوه ارسال و بسته بندی محصولات خریداری شده به چه صورت  است؟

از آنجایی که بسیاری از ترکیبات شیمیایی در تماس با هوا، آب، فلزات و سایر شرایط می توانند خطر ساز باشند، هر ماده دارای برگه ای به نام MSDS ( برگه اطلاعات ایمنی ماده ) بوده که حاوی نکات مهم پیرامون نحوه بسته بندی و حمل و نقل امن محصول می باشد.

برای حفظ کیفیت و رعایت کامل نکات ایمنی در نگهداری مواد شیمیایی، تمامی محصولات ارائه شده ی توسط مبتکران شیمی پیش از فروش مطابق با شرایط ذکر شده در MSDS ماده، نگهداری و پس از سفارش توسط مصرف کننده طبق استانداردهای موجود در برگه مذکور جهت تحویل به مشتری، بسته بندی و حمل می شوند.

دلیل عدم وجود قیمت در سایت چیست؟

از آنجایی که فروش مواد شیمیایی  توسط مجموعه به صورت عمده انجام می شود، تامین این مواد به صورت روزانه صورت می گیرد، با توجه به نوسات موجود در این حوزه (نوسانات ارز و بازار) و تغییر قیمت، برای جلوگیری از سردرگمی و متضرر شدن خریداران، قیمت ها تنها توسط کارشناسان فروش و به صورت روزانه ارائه می شوند.

جمع بندی

  • خرید مواد شیمیایی از مبتکران شیمی به صورت عمده امکانپذیر بوده و محصول خریداری شده در کمترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت ارائه می شود.

  • ضمن تامین مواد اولیه شیمیایی ، ارائه خدمات مشاوره تخصصی در حوزه شیمی و مهندسی شیمی به صورت رایگان تا حد امکان توسط مبتکران شیمی انجام می گردد.

  • وبسایت مجموعه به آدرس mbkchemical.com علاوه بر معرفی محصولات موجود و قابل فروش، توضیحاتی جامع و کامل،در خصوص مواد اولیه شیمیایی مختلف و موضوعات صنعتی ارائه می نماید.

جهت ارتباط با مبتکران شیمی و سفارش محصول مورد نظر خود می توانید از طریق شماره تماس 02174926، واتساپ 09198991006، اینستاگرام @mobtakeranshimi و یا فرم های تماس موجود در وبسایت مجموعه، اقدام به ثبت سفارش نمایید.  

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.