ارز دیجیتال و ارز الکتریکی

ارزهای دیجیتالی معمولا به صورت رمزنگاری طراحی شده اند و بیشتر آن ها از فناوری بلاک چین به منظور داشتن یک سری ویژگی های اساسی استفاده می کنند که این ویژگی ها می تواند شامل غیر متمرکز بودن و تغییر ناپذیر بودن و شفاف بودن ماهیت آن نیز باشد.

از آن جهت می گوییم که ارزهای دیجیتالی به صورت غیرمتمرکز هستند زیرا تحت نظر هیچگونه نهاد یا سازمانی نخواهند بود و کاملا مستقل تحت شبکه بلاک چین فعالیت خواهند کرد.

ارزهای رمز نگاری شده مانند بیت کوین یا تتر یا هر نوع ارز دیجیتالی دیگر براساس سازوکارهای مختلفی ایجاد و توزیع می گردد. به طور مثال فرآیند ایجاد هریک از این ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین با ماینینگ صورت میگیرد و یا برای سکه های دیگر با هر تعدادی فرآیند استخراج از قبل در شبکه بلاک چین صورت گرفته است که این عمل توسط ماینرها صورت خواهد گرفت.

از دیدگاه عموم و بسیاری از کسانی که در حوزه ارزهای دجیتالی فعالیت می کنند بیت کوین به عنوان نخستین ارز رمزنگاری شده می باشد که ارائه داده شده است. اما امروزه علاوه بر بیت کوین مدل های مختلفی از ارزهای دیجیتالی مورد استفاده قرار میگیرد که شامل تتر، اتریوم، ریپل و لایت کوین و .... نیز می باشد.

از همین رو میزان تقاضا برای خرید تتر و دیگر ارزهای دیجیتالی بیشتر شده است و عده ی بسیاری برای انجام تراکنش های مالی خود به سمت خرید ارزهای دیجیتالی رو آورده اند.

ویژگی های مختلف ارزهای دیجیتالی

در کل شاید بتوان گفت ارزهای دیجیتال چندین ویژگی متفاوت دارند که یکی از آن ها غیر قابل بازگشت بودن می باشد، بدین صورت اگر شما عملیات انتقال ارزهای دیجیتالی خود را توسط یک سیستمی انجام دهید و آنگاه تراکنش شما مورد تایید قرار بگیرد آنگاه امکان بازگشت آن وجود نخواهد داشت.

ویژگی دیگر ارزهای دیجیتالی ناشناس بودن آن نیمه شناس بودن آن می باشد، به طور مثال فرض بر آن است که شما با تهیه ی یک کیف پول برای ارز دیجیتالی خود به گونه ای که می توان گفت همان نقش شماره کارت یا حساب بانکی شما را ایفا خواهد کرد می خواهید تراکنش های مالی خود را انجام دهید یا حتی سرمایه ارز دیجیتالی خود را نگه دارید، یعنی در واقع با خرید تتر یا خرید بیت کوین و شارژ آن در کیف پول خود توانسته اید مقداری از سرمایه مورد نظرتان را پس انداز نمائید.

اما در نظر داشته باشید که اطلاعات کیف پول شما شامل اطلاعات هویتی شما نخواهد بود و آدرس کیف پول شما مشتمل از رشته ای از عبارات حروف یا اعداد خواهد بود که با بررسی تاریخچه تراکنش ها و تحلیل و بررسی آن به صورت عمیق می توان به هویت افراد دست پیدا کرد.

ویژگی سوم این ارزهای دیجیتالی که به صورت رمزنگاری شده می باشند، فرارمزی بودن آن ها می باشد. بدین صورت اگر شما تصمیم داشته باشید مقداری از پول خود را به نقطه ای از جهان انتقال دهید امکان دارد توسط سیستم های فعلی این کار طول بکشد اما با استفاده از ارزهای دیجیتالی خواهید توانست این کار را در کمترین زمان ممکن انجام دهید و پول خود را به هر نقطه ای از دنیا انتقال دهید.

یکی از ویژگی های خاصی که ارزهای دیجیتالی دارند آن است که امنیت آن ها بسیار بالا می باشد.

سیستم رمزنگاری ارزهای دیجیتالی

سیستم رمزنگاری

عملکرد سیستم رمز نگاری به گونه ای می باشد که کلید عمومی و خصوصی به افراد می دهد تا خودشان بتوانند کنترل پول دیجیتالی خود را در دست بگیرند و بدین صورت هیچ کس دیگری قادر نخواهد بود به آن دسترسی داشته باشد.

این روزها با توجه به نوساناتی که در بازار ارز دیجیتالی وجود دارد و همچنین فناوری که در آن به کار رفته است و ایده آزادی خواهی آن تواسته است محبوبیت بالایی در بین عموم پیدا کند.

البته این مورد قابل ذکر است که ارزهای دیجیتالی با توجه به این که هنوز نو پاهستند اما با این حال نوسانات زیادی دارند و امکان تغییر قیمت آن در یک روز وجود خواهد داشت.

حال شاید این سوال در ذهن شما شکل بگیرد که چگونه می توانیم تراکنش های مالی خود را در بستر اینترنت به صورت گسترده تر یا در سطح بین المللی انجام دهیم؟

سیستم پرفکت مانی

با استفاده از سیستم پرفکت مانی که شبیه به وب مانی یا پی پال می باشد می توانید این کار را به راحتی انجام دهید. تنها کافی است به سایت پرفکت مانی مراجعه کرده و در آن ثبت نام نمائید که با خرید پرفکت مانی خواهید توانست به راحتی و بدون هیچگونه نگرانی در کوتاه ترین زمان ممکن عملیات تراکنش مالی خود را انجام دهید. شما همچنین قادر خواهید بود در هر زمانی از روز حساب خود را شارژ کرده و یا در آمد خود را توسط این حساب به ریال تبدیل نمائید.

سیستم پرفکت مانی با انواع مختلفی از ارزها از جمله ارزهای دیجیتالی بیت کوین و تتر کار خواهد کرد و قادر به پشتیبانی آن خواهد بود. حال با توجه به این که شما قصد خرید کدام نوع ارز دبجیتالی دارید و یا می خواهید به کدام کشور انتقال دهید، بهتر است کیف پول خود را با ارز دیجیتالی مورد نظرتان شارژ نمائید.

شما با خرید پرفکت مانی و با پرداخت ریال قادر خواهید بود حساب خود را در کوتاه ترین زمان ممکن شارژ نمائید. شما همچنین با تهیه و خرید ووچر پرفکت مانی قادر خواهید بود امور مختلفی را در حساب پرفکت مانی خود انجام دهید. به گونه ای می توان گفت این کارت ها بسیار شبیه به پیمر وب ماتی می باشد.

شما همچنین برای شارژ حساب پرفکت مانی خود می توانید از روش های مختلفی استفاده نمائید که یکی از آن ها تهیه ی ووچر پرفکت مانی می باشد.

شما با استفاده از ووچر پرفکت مانی قادر خواهید بود حساب خود به هر اندازه ای که تمایل دارید شارژ نمائید اما برای انجام این کار بهتر است در ابتدا به منابع معتبر مراجعه و از آموزش های آن ها بهره ببرید.شما همچنین قادر خواهید بود ووچر پرفکت مانی خود را به ارزهای دیجیتالی مختلفی تبدیل نمائید که انجام این کار توسط صرافی های معتبری در سراسر جهان صورت خواهد گرفت.

با مراجعه به سایت bitmher.com میتوانید . سفارش خرید و فروش ارز دیجیتال را در بستری امن انجام دهید .

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.