شرکت پارسیان صنعت نمایندگی فروش برندهای مطرح دنیا

در مورد نمایندگی های فروش برندهای برتر دنیا چه می دانید؟ شرکت پارسیان صنعت به عنوان بزرگترین کلینیک تامین و تعمیرات اتوماسیون و قطعات صنعتی (از جمله برد) است این شرکت به عنوان یکی از تامین کنندگان برجسته کشوری است. این شرکت در زمینه تامین تجهیزات الکتریکی در اصفهان و تهران و سایر شهر ها پیشگام است شرکت پارسیان صنعت در اصفهان واقع شده. این شرکت یکی از بزرگترین وارد کنندگانSensor ,Relay , Switch ,Encoder ,Flowmeter ,Transmitter ,Valve و.... در سطح کشور می باشد.

مهم ترین ویژگی این شرکت ارائه ی گارانتی طولانی و ضمانت اصالت برای محصولات خود است. از جمله نمایندگی های غیر رسمی این شرکت شامل برند های: Yuken ,Leinelinde ,wohner و yamayo می باشد. همچنین این شرکت قادر به تامین از سایر برند هایی چون Iskra  ،Schenk  ,boellhoff,  Elfab ,Autrol   نیز می باشد.

نمایندگی yuken در ایران

یوکن یک شرکت ژاپنی است که در زمینه ی تولید انواع تجهیزات زیست محیطی و محصولات هیدرولیکی است که به عنوان یک برند نام آشنا در زمینه تولیدات هیدرولیکی شناخته می شود. محصولات تولید شده توسط این کمپانی شامل محصولاتی مانند: ماشین های حکاکی هیدرولیکی، پمپ بنزین های هیدرولیکی، انواع کنترل ولوهای هیدرولیکی و نیز تجهیزات هیدرولیکی است. این محصولات از سال ۱۹۳۱ تا کنون وارد بازارهای جهانی شده و در ایران نیز محبوبیت زیادی دارد از جمله محصولات yuken که در ایران بسیار مورد توجه است عبارتند از پمپ ها، ولوها، واحدهای هیدرولیکی و سیلندرها است که در زمینه هیدرولیکی بسیار پرکاربرد هستند.

حضور نمایندگی yuken در ایران باعث می شود که خرید این محصولات به راحتی صورت گرفته و از گارانتی و خدمات پس از فروش آن برخوردار شوید.

نمایندگی Iskra در ایران

شرکت پارسیان صنعت به عنوان نمایندگی Iskra در ایران است. شرکت Iskra با ۶۵ سال تجربه  به عنوان بزرگترین شرکت بین المللی در زمینه ی ارتباطات و امنیت سیستم ها برای شبکه های توزیع، پردازش اتوماسیون، ارتباطات خطوط قدرت، خط راه آهن و ترافیک جاده ای و همچنین ارائه راه حل های نرم افزاری در زمینه بخش های انرژی و استراتژیکی فعالیت دارد. وجود نمایندگی Iskra در ایران باعث می شود که افراد فعال در زمینه الکترونیک، تجهیزات کاهش دهنده تداخل رادیویی، پست های برق، تجهیزات اندازه گیری الکترونیکی، باتری، آنتن، هسته و پتانسیومتر بتوانند به راحتی محصولات مورد نیاز خود را تهیه کرده و از گارانتی این محصولات بهره مند شوند.

نمایندگی leinelinde در ایران

یکی دیگر از شرکت هایی که در ایران امکان خرید محصولات آن وجود دارد کمپانی leinelinde سوئد است. تولیدات این شرکت در زمینه سنسورها، رمزگذارها و حسگرهایی است که در صنایع مختلف کاربرد دارد است. وجود نمایندگی leinelinde در ایران این امکان را به صاحبان صنایع می دهد که بتوانند به راه حل های حسگر و رمزگذار را به شکل سفارشی برای محیط های مورد نظرشان دسترسی داشته باشند. محصولات تولید شده توسط این شرکت امکان را به وجود آورده که صاحبان صنایع به راحتی به سیستم های اندازه گیری پیشرفته که بازخورد دقیق سرعت را به نمایش می گذارد دسترسی داشته باشند و همچنین از خدمات و گارانتی مربوط به آن ها بهره مند شوند.

نمایندگیjeanmuller در ایران

پارسیان-صنعت

پارسیان صنعت

شرکت پارسیان صنعت به عنوان نمایندگی  jeanmuller در ایران این امکان را برای فعالان در صنعت برق کشور ایجاد کرده است تا به سادگی به محصولات با کیفیت و موثر در صنایع برق دسترسی داشته باشند. وجود نمایندگی jeanmuller در ایران از آن جهت حائز اهمیت است که با صنایع بسیار حیاتی و زیر ساختی کشور در ارتباط است. شرکت jeanmuller عقیده دارد که یک کمپانی هر چقدر هم که قدرتمند باشد باید به مسئولیت های خود متعهد بوده و کیفیت نمایانگر رابط بسیار ویژه ای بین محصولات توزیع برق و مشتریان است. تولیدات این کمپانی با کمک استانداردهای فنی از طریق مشارکت آن ها در نهادهای استاندارد سازی آلمانی و بین المللی تعریف شده است.

با مراجعه به نمایندگی این شرکت می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن به محصولاتی نظیر:

  •  فیوز مینیاتوری تکفاز و سه فاز

  • چراغ سیگنال

  • سافت استارتر

  • اینورتر

  • کلید اتوماتیک

  • کنتاکتور

  • بیمتال

  • کلید حرارتی

  • فیوز مینیاتوری

  • PLC مولر

دسترسی داشته باشید.

نمایندگی Wohnerدر ایران

پارسیان.صنعت

پارسیان صنعت

شرکت پارسیان صنعت با ایجاد نمایندگی Wohner در ایران باعث شده تا کاربران بتوانند کیفیت محصولات آلمانی را لمس کنند. این شرکت امروزه در سراسر جهان با بیش از 90 سال عملکرد برتر و نوآوری در فناوری مترادف بوده است. کمپانی Wohner به عنوان یک شریک مناسب و قابل اعتماد در توزیع انرژی، فناوری کنترل و انرژی های تجدید پذیر به شمار می آید.

امروزه گروه  Wohner، در سراسر جهان به عنوان متخصص سیستم های فیوز و بوبار و یکی از کمپانی های تاثیر گذار در زمینه توزیع برق، فناوری کنترل و انرژی های تجدید پذیر در سطح بین المللی شناخته  می شود. محصولات این شرکت در آلمان تولید شده و در 80 کشور دنیا دارای نمایندگی فروش است. این شرکت از آغاز تاکنون به تعهدات خود پایبند بوده و به عنوان یک برند قدرتمند در زمینه تکنولوژی برق شناخته می شود. وجود محصولات این برند در کشور ایران باعث پیشرفت و حفظ ایمنی صنعت برق در کشور شده است.

نمایندگی شرکت yamayo در ایران

پارسیان

پارسیان صنعت

شرکت پارسیان صنعت با ایجاد نمایندگی yamayo ژاپن در ایران امکان دستیابی کاربران را به وسایل اندازه گیری پیشرفته فراهم کرده است. این شرکت در سال 1906 تاسیس شده و در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و پیشروان صنعت اندازه گیری در ژاپن است. این کمپانی برای تولید هر یک از محصولات خود دارای نشان JIS Mark است که توسط دولت ژاپن به محصولات درجه یک اختصاص داده می شود است. شعار این شرکت "اندازه گیری جهانی با طول قابل اعتماد" است از دیگر اهداف این شرکت جلب رضایت مشتریان است.

همان طور که در بالا اشاره کردیم شرکت پارسیان صنعت با ایجاد نمایندگی برندهای معتبر در ایران در زمینه عادت به تحقق نیازهای یک بازار که به محصولات و خدمات با کیفیت نیاز دارد گام بلندی برداشته است. افراد با خرید از این شرکت امکان تامین قطعات صد در صد اورجینال و اصلی را دارند.

در کنار آن شما بدون اتلاف وقت و انرژی در کوتاه ترین زمان ممکن به سفارشات خود دست خواهید یافت. نکته ای که در بحث خرید و فروش قطعات و لوازم برند خارجی مطرح است وجود واسطه های متعدد است که باعث می شود افراد مجبور به پرداخت هزینه های اضافه باشند این گروه با امکان خرید بی واسطه این مشکل را از سر راه کاربران برداشته است. تیم پشتیبانی فنی و مشاوره متخصص به شما امکان خرید محصولات اورجینال و اصلی را در 24 ساعت شبانه روز خواهد داد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.