افزایش تامین قطعات هوآوی از سوی تامین‌کنندگان ژاپنی

به گزارش وب‌سایت Nikkei Asian Review، هوآوی روز چهارشنبه‌ هفته‌ گذشته اعلام کرد که در سال گذشته‌ میلادی، تامین قطعات مورد نیاز این شرکت توسط شرکت‌های ژاپنی بیشتر از ۵۰ درصد رشد داشته است.

جف وانگ (Jeff Wang)، دبیر زیرمجموعه‌ ژاپنی هوآوی که در توکیو مستقر است، در جریان یک نشست خبری آنلاین این دستاورد را به نقش مهم ژاپن در زنجیره‌ تامین جهانی نسبت داد. بعد از آن که امریکا در ماه جاری میلادی دسترسی هوآوی را به چیپ‌ها و دیگر تجهیزات مبتنی بر فناوری‌های امریکایی محدود کرد، رابطه‌ هوآوی با تامین‌کنندگان ژاپنی‌اش یک‌بار دیگر آزموده شد.

به گفته جف وانگ هوآوی روابط طولانی‌مدت و پایداری با تامین‌کنندگان ژاپنی برقرار کرده است. این شرکت در سال گذشته تقریبا ۱.۱ تریلیون ین (معادل ۱۰.۳ میلیارد دلار) تجهیزات، قطعات و مواد دیگر از شرکت‌های ژاپنی خریده است. برای مقایسه بد نیست بدانید که حجم معاملات تجاری هوآوی با شرکت‌های ژاپنی در سال ۲۰۱۸ به ۷۲۱ میلیارد ین ژاپن می‌رسید.

شرکت هوآوی، بخش ژاپن خود را در سال ۲۰۰۵ تاسیس کرد و در ماه ژوئن امسال، تعداد کارمندان این شرکت ۹۵۰ نفر اعلام شد. هوآوی همچنین بخش زیادی از قطعات مورد نیاز خود را از شرکت‌های چینی، تایوانی و کره‌ی جنوبی تامین می‌کند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.