انتخاب بهترین آرایش عروس

در نهایت با مشاوره آرایشگر حرفه ای می توانند انتخاب مناسبی از میان مدل های میکاپ اروپایی داشته باشند و شبی زیبا و خاطره انگیز را سپری کنند.  سالن زیبایی نسیم عقیلی، یکی از مجهزترین سالن های زیبایی است که آرایش عروس در آن به ویژه آرایش اروپایی، بسیار حرفه و تخصصی انجام می شود.  

مدل آرایش عروس ۲۰۲۰

آرایش عروس شامل چند بخش است که شینیون و میکاپ از مهم ترین آنها به شمار می رود. میکاپ یا آرایش چهره در سبک های مختلفی انجام می شود که کاملا به سلیقه فرد ، همچنین شکل و فرم ظاهری چهره آنها بستگی دارد. میکاپ جدید عروس در سبک های عربی، اروپایی و ایرانی هر یک دارای ویژگی های خاصی هستند که انتخاب درست و مناسب آنها می تواند نتیجه بسیار مناسبی داشته باشد.

آرایش عروس اروپایی

آرایش عروس اروپایی از آن دسته سبک های آرایش است که از قرون وسطایی رواج داشته است و استفاده از پودرهای روشن کننده پوست،  محبوبیت بالایی داشته است.  در سالهای ابتدایی استفاده از این پودرها بیشتر برای پوشاندن آفتاب سوختگی های ناشی از کار کردن در مزارع کشاورزی بود.

 آرایش عروس اروپایی در آن زمان به معنای زنانی با چهره های سفید و رنگ پریده بود که به مرور دچار تغییر و تحول گردید. به طوریکه در قرن سیزدهم میلادی استفاده از رژ لب در میکاپ عروس اروپایی رواج پیدا کرد و تا امروز از آن استفاده می شود.

نسیم عقیلی

ویژگی های میکاپ اروپایی 

آرایش اروپایی چشم

چشم یکی از مهم ترین اجزای صورت است که تاثیر زیادی بر جلوه و زیبایی چهره ایجاد می کند. در تمام سبک های آرایش عروس به آرایش چشم اهمیت بسیار زیادی داده می شود، به طوریکه در آرایش عربی یا خلیجی از خط چشم های کشیده، دنباله دار و سایه های تیره استفاده می گردد. در مقابل، در آرایش عروس اروپایی، تلاش می شود چشم ها در حین زیبایی، سادگی و طبیعی بودن را به خوبی جلوه دهند.

برای دست یافتن به این هدف، خط چشم های باریک، کوتاه، سایه کمرنگ و بیشتر در طیف کرم و صورتی رنگ می تواند انتخاب مناسبی باشد. از دیگر ویژگی هایی که در این سبک آرایش عروس دیده می شود، عدم استفاده از مژه های بلند با ریمل زیاد است. استفاده از ریمل زیاد یا مژه مصنوعی برای مژه ها بیشتر در آرایش های خلیجی و هندی کاربرد داشته و با سبک میکاپ اروپایی کاملا متناقض است.

آرایش لب 

از دیگر موارد و ویژگی های بسیار مهم در آرایش عروس اروپایی می توان به آرایش لب اشاره کرد. لب از جمله اجزای صورت است که آرایش صحیح آن می تواند تاثیرزیادی بر جلوه کار داشته باشد. در سبک های اروپایی از خط لب های پررنگ استفاده نمی شود و ترجیحا رژ لب با رنگ های مات به رنگ صورتی یا نود  (NUDE COLOR) کاربرد دارد. برق لب های شاین دار نیز در میکاپ های اروپایی تِرند شده است.

مدل مو عروس

از دیگر موارد بسیار مهم در آرایش روز عروسی می توان به شینیون یا مدل موی عروس اشاره کرد که تاثیر بسیار زیادی بر فرم صورت و زیبایی افراد دارد. مدل مو عروس از تنوع بسیار بالایی برخوردار بوده و بهتر است انتخاب آن را به آرایشگر حرفه ای مو (هیر استایلیست) بسپارید. 

آرایش عروس نسیم عقیلی

آرایشگرهای حرفه ای عروس با توجه به فرم صورت، کشیدگی گردن، تراکم مو، نوع آرایش صورت، مدل لباس عروس و سایر موارد در نهایت انتخاب می کند که مدل موی باز عروس مناسب است یا جمع؟ بهتر است موی عروس رنگ شود یا خیر. البته سلیقه عروس خانم ها در اولویت قرار داشته و در نهایت عروس میتواند با آگاهی کامل و در نظر گرفتن تاثیر هر یک از مدل های مو بر زیبایی ظاهری خود بهترین مدل را انتخاب کنید

عروس خانم ها باید قبل از عروسی جستجویی درباره مدل مویی که دوست دارند انجام دهند . در سایت سالن زیبایی نسیم عقیلی می توانید وارد این بخش شوید و بعد از بررسی تمامی مدل ها به صورت حضوری برای مشاوره مراجعه نمایید.

نکته مهم در انتخاب مدل موی عروس این است که ممکن است یک مدل مویی خیلی مورد پسند عروس خانم باشد و برای آن مدل یا عروسی که استفاده شده بسیار زیبا باشد. اما شاید برای خودش مناسب نباشد، چرا که هر مدل مویی مناسب یک فرم صورت است .مدل های انتخاب شده توسط عروس در جلسه مشاوره توسط میکاپ آرتیست و شینیون کار کامل بررسی می شود.

سالن زیبایی نسیم عقیلی

سالن زیبایی نسیم عقیلی برای آماده سازی عروس از مرحله انتخاب مدل آرایش، مول مو و غیره تا آخرین مرحله از آن مشاوره های لازم را توسط افراد حرفه ای در این حوزه ارائه می دهد.

مراحل آرایش در روز عروسی در این مجموعه شامل بررسی سلیقه و خواسته عروس در نوع و سبک آرایش، ارائه آلبوم هایی با نمونه کارهای واقعی اجرا شده توسط سالن زیبایی نسیم عقیلی، مشخص کردن زمان پاک سازی پوست و استفاده از ماسک های متعدد چند روز قبل از تاریخ عروسی و ارائه میکاپ، شینیون و هر آنچه که به زیباتر شدن شما در این شب کمک می کند ، می باشد.

در این سالن زیبایی انواع خدمات مو (براشینگ، شینیون، کوتاهی، رنگ مو، هایلایت، اکستنشن تیپی و شاخه ای) و خدمات پوست (فیشال صورت)،  خدمات ناخن (کاشت پودر، کاشت ژل، لمینت ناخن، بیبی بومر، انواع طراحی و ژلیش ناخن) ارایه می شود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.