معرفی نیکات، پلتفرم سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

اما چگونه باید در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنیم؟ چه ارزهایی هم اکنون روند خوبی داشته اند؟ کدام ارز دیجیتال ارزش بیشتری دارد؟ در این مقاله سعی می کنیم به پاسخ این سوالات و در نهایت معرفی پلتفرم سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال بپردازیم.

نخست به سراغ معرفی ارز دیجیتال ترون برویم. برای اطلاعات بیشتر در این باره می توانید به مقاله ترون اسکناس مراجعه کنید.

Tron، یکی از بزرگترین و معروف‌ترین پروژه‌های بلاکچینی در دنیاست که با هدف استفاده از تکنولوژی بلاکچین و تمرکز زدایی به وسیله آن در انتشار محتواهای مختلف است. در واقع ، بلاکچین Tron در صدد آن است که بتواند واسط‌های محتوایی نظیر گوگل ، فیسبوک ، یوتیوب ، نتفلیکس و… را کنار زده و تولیدکنندگان محتوا را از طریق بستر بلاکچین ترون به دست مصرف‌کنندگان آن رسانده و با استفاده از ارز دیجیتال خود (ارز دیجیتال ترون)، بهای آن را بین دوطرف بطور مستقیم مبادله کند.  در بلاکچین ترون ، مانند بلاکچین اتریوم ، امکان ساخت قرارداد هوشمند ، تعریف توکن ، و ساخت برنامه غیرمتمرکز (DApp)، فراهم شده است.

از طرفی دیگر، بلاکچین Tron مدعی است که ظرفیت انجام 2000 تراکنش در ثانیه با کارمزدی نزدیک به صفر را دارد. این در حالی است که در حال حاضر در بلاکچین بیت کوین و اتریوم، امکان انجام 7و 15 تراکنش در ثانیه وجود دارد. در کنار این ظرفیت بسیار چشمگیر، Tron برای آینده‌ی خود، اکوسیستمی فراگیر را متصور شده است که همه در آن میتوانند به انتشار محتواها و خدمات خود پرداخته و از خدمات دیگران برای رفع نیازهای خود استفاده کنند. این امر، Tron را به تکنولوژی آیندگان تبدیل خواهد کرد.

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال چگونه است و نیازمند چه مواردی میباشد؟

کسانی که اندکی تجربه سرمایه گذاری در بورس و بازار سهام را داشته باشند، میتوانند به راحتی با بازار ارزهای دیجیتال آشنایی پیدا کنند. سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال نیز مانند سرمایه گذاری در بورس سهام، با یک خرید مناسب آغاز شده و با یک فروس مناسب تکمیل میشود و این چرخه ادامه دارد.

در واقع، شما همانند بازار بورس که سهامی را به قصد سرمایه‌گذاری خریداری میکنید، اقدام به خرید ارز دیجیتال موردنظر خود کرده و تا زمان مناسب برای فروش، آن را نگهداری مینمایید. برای نگهداری ارز دیجیتال، باید کیف پول ارز دیجیتال (یا والت) داشته باشید.  کیف پول ارز دیجیتال، مانند حساب بانکی برای پول نقد عمل میکند. یعنی در آن میتوانید بصورت امن به نگهداری ارز دیجیتال مبادرت نمایید.

مزایای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال از طریق پلتفرم سرمایه گذاری نیکات چیست؟

با انتخاب پلتفرم نیکات جهت سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، نه تنها می توانید در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنید، بلکه فرصت سرمایه گذاری در سایر زمینه ها، مانند بیمه عمر و بورس نیز خواهید داشت. همچنین در هر لحظه می توانید از مشاوره کارشناسان این مجموعه بهره مند شوید. برای اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت https://skenas.app/ مراجعه کنید.

چگونه میتوانم از طریق نیکات سرمایه‌گذاری کنم؟

اسکناس در ارز دیجیتال

با نصب اپلیکیشن نیکات، و پس از احراز هویت سریع و آسان (با استفاده از سامانه‌های ثبت‌احوال، شاهکار و نهاب)، میتوانید سرمایه‌گذاری را شروع کرده و از سرمایه‌گذاری لذت ببرید.

در حال حاضر از طریق نیکات در چه بازارهای دیگری بجز بازار ارزهای دیجیتال میتوانم سرمایه‌گذاری کنم؟

در حال حاضر، سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال آینده‌دار و با پتانسیلی نظیر بیت‌کوین، ریپل، ترون و... در پلتفرم سرمایه‌گذاری نیکات امکان‌پذیر است.

سرمایه‌گذاری در چه ارزهای دیجیتالی پیشنهاد میشود؟

برای شروع یک سرمایه‌گذاری مناسب در هر بازاری از جمله بازار ارز دیجیتال، اولین قدم، انتخاب بازه‌ی زمانی سرمایه‌گذاری است. در این قدم، شما باید تعیین کنید سرمایه‌ای که برای سرمایه‌گذاری تهیه کرده‌اید را حداقل تا چه زمانی میتوانید کنار گذارید و آن را صرفاً در این سرمایه‌گذاری استفاده کنید. پس از تعیین بازه‌ی سرمایه‌گذاری، و با توجه و بر اساسِ آن، نوبت به انتخاب سبد سرمایه‌گذاری است.

همانطور که پیشتر گفته شد، ارزهای دیجیتال بسیار زیادی در دنیای ارزهای دیجیتال وجود دارد که میتوان برای بازه‌های سرمایه‌گذاری بر روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کرد اما برای بلندمدت، ارزهای پتانسیل‌دار کمی هستند که بتوان به آینده‌‌ی آن‌ها خوشبین بود. در این بین، در حال حاضر و با توجه به نظرات کارشناسی مشاوران سرمایه‌گذاری شرکت نیکات، از ۴ ارز دیجیتال در این پلتفرم پشتیبانی میشود.

ارز دیجیتال بیت‌کوین، اولین ارز دیجیتالی است که به عنوان پادشاه ارزهای دیجیتال از آن پشتیبانی میشود. همواره پیشنهاد شده و پیشنهاد میشود حداقل ۶۰٪ از سبد سرمایه‌گذاری خود در ارزهای دیجیتال را به بیت‌کوین اختصاص دهید.

از بین تعداد انبوه ارزهای دیجیتالِ بجز بیت‌کوین که آلت‌کوین نامیده میشوند، در حال حاضر تنها از ارزهای آینده‌دار و پر پتانسیل ریپل و ترون در نیکات پشتیبانی میشود. ریپل، قصد دارد تا به عنوان سوئیفت یا سیستم مالی بین‌المللی دنیای مدرن در آینده مورد استفاده قرار بگیرد و ترون نیز، به عنوان شبکه توزیع غیرمتمرکز محتوا بر بستر تکنولوژی بلاکچین، جایگزین شکلِ امروزی اینترنت شده و اینترنت غیرمتمرکز آینده باشد و ارز دیجیتال آن نیز، ابزار مالی این سیستم باشد.

ارز دیجیتال تتر نیز، همانطور که میدانید، به دلار دیجیتال معروف بوده و همواره معادل یک دلار است. سرمایه‌گذاری در تتر، مناسب برای کسانی است که تمایل به سرمایه‌گذاری در دلار را دارند اما از مشکلات سرمایه‌گذاری در آن (نظیر محدودیت‌ها، خطرات، و مشکلات اقتصادی که این سرمایه‌گذاری برای کشور ایجاد کرده و میکند) آگاه بوده و تمایل دارند تا از این مشکلات به‌دور باشند. قرار گرفتن این ارز در سبد سرمایه‌گذاری، میتواند ریسک کل سبد را نیز کاهش دهد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.