جشنواره فروش فوق‌العاده بازگشت به مدرسه جین‌وست

جشنواره بازگشت به مدرسه جین‌وست %۳۰+%۷۰ از میانه شهریورماه هم‌زمان در سراسر شعبه‌های جین‌وست آغاز شد. در این جشنواره شما می‌توانید تا %70 تخفیف روی کالاهای مختلف دریافت کنید و علاوه‌بر آن، %30 تخفیف بیشتر، بدون محدودیت روی کل فاکتور خرید برخوردار شوید!

جین‌وست همراه همیشگی شما

 البته امسال، شروع سال تحصیلی هیچ شباهتی با سال‌های گذشته ندارد و علی‌رغم تلاش‌های متولیان امر برای بازگشایی سالم مدارس و دانشگاه‌ها، شرایط همه‌ی دانش‌آموزان و دانشجویان یکسان نیست. چرا که عده‌ای در خانه و عده‌ای در کلاس درس سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند.

 شاید شرایط به وجود آمده همه‌چیز را تغییر داده باشد، اما تنها چیزی که تغییر نکرده و شاید هرگز تغییر نکند، علاقه‌ی بچه‌ها به خرید و پوشیدن لباس و کفش نو است. جین‌وست در همین راستا و البته با فرارسیدن فصل پاییز، در جشنواره بزرگ بازگشت به مدرسه، پاییز امسال هم در کنار شما است.

فروش ویژه جین‌وست فرصت مناسبی است تا شما، با توجه به حجم بالا و گسترگی طبیعی خرید آخر تابستان، از نظر اقتصادی هم صرفه‌جویی کنید. در فروشگاه‌های جین‌وست، بهترین کالکشن‌های پاییزه با بهره‌گیری از جدید‌ترین مدل‌های دنیا و همگام با سلیقه‌ی شما در دسترس است.‌

لباس‌های پاییزه شیک و جذاب

فصل پاییز محبوب‌ترین فصل برای شیک‌پوشان است. لباس‌هایی که در این فصل می‌پوشید، علاوه‌بر گرم نگه‌داشتن بدن باید آراستگی ظاهر را هم حفظ کند. آراستگی که به سبب حجم بالای لباس‌ها در این فصل، گاه به خطر می‌افتد. انتخاب لباس مناسب برای هر فصل بخصوص پاییز بسیار مهم است و انتخاب یک برند حرفه‌ای با محصولات جدید و به‌روز می‌تواند خیال ما را از بابت لباس و شیک‌پوشی راحت کند.

جین‌وست با بیشترین تعداد شعب و بیش از 60هزار مترمربع سطح فروش در سراسر ایران بزرگ‌ترین فروشگاه زنجیره‌ای پوشاک و مد به شمار می‌آید. جین‌وست با تکیه‌بر تنوع بالا و گستردگی محصولات خود توانسته تمام رده‌های سنی را در بر بگیرد و برای همه سلیقه‌ها پیشنهاد‌هایی داشته باشد. جین‌وست که یکی از محبوب‌ترین و خلاق‌ترین برند‌های پوشاک و مد دنیا است، امروزه جای خود را در میان خریداران ایرانی نیز بازکرده است.

از آن‌جایی که جین‌وست به‌صورت تخصصی و حرفه‌ای در زمینه‌ی فست فشن و کژوال فشن (لباس‌های روزمره) فعالیت می‌کند و از جمله بهترین و شناخته‌شده‌ترین برندهای حال حاضر دنیا در این حوزه‌ها است، باور عمومی بر این است که جین‌وست فقط در این زمینه‌ها فعالیت می‌کند، اما شما می‌توانید علاوه‌بر پوشاک، کیف و کفش، اکسسوری و زیورآلات را هم از جین‌وست خریداری کنید. در واقع تنوع اجناس در فروشگاه‌های جین‌وست باعث می‌شود، شما تجربه‌ی خریدی کامل داشته باشید.

کارت‌ عضویت جین‌وست

جین‌وست به‌پاس اعتماد همراهان همیشگی خود و در راستای ایجاد همدلی، اقدام به صدور کارت‌های عضویت کرده است. جین‌وست یکی از پیشگامان راه‌اندازی باشگاه مشتریان است و با تخصیص مزایای ویژه، مشتریان همیشگی خود را تکریم می‌کند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارت‌های عضویت و شرایط استفاده از آن‌ها به سایت جین‌وست مراجعه کنید.

فروشگاه‌های زنجیره‌ای جین‌وست همچنین در زمان شیوع ویروس کرونا، با رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی و بخشنامه‌های ستاد ملی کرونا از روزهای ابتدایی شیوع این ویروس، نشان داد که سلامت و رضایت تمام افراد جامعه اعم از مشتریان و همچنین کارکنان خود، مهم‌ترین هدف این مجموعه است.

 جین‌وست با ضدعفونی مداوم انبارها، محیط اداری و فروشگاه‌های خود و ملزم کردن تمام افراد حاضر در مکان‌های نام‌برده به رعایت دستور‌العمل‌های بهداشتی، تلاش کرده محیطی سالم فراهم سازد تا خیال مشتریان از بابت خرید راحت باشد.

همچنین تمامی اطلاعات مربوط به آدرس فروشگاه‌ها، ساعات کاری، محصولات، خدمات و جشنواره‌ها در سایت جین‌وست موجود است. برای آگاهی از تخفیف‌ها، پیشنهاد‌ات روزانه‌ و اخبار مجموعه‌ها می‌توانید جین‌وست را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

@jeanwest.ir

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.