خبری خوش برای علاقمندان به ایران و برندهای ایرانی، در نخستین روز از پاییز

در ادامه موفقیت‌های پیاپی برند «زی»، محصول شرکت «زرسیما»، این برند در چهار بخش نامزد جایزه‌ی بین‌المللی خلاقیت گرتی در کشور فرانسه شده است.

این دومین موفقیت برند «زی» بعد از دریافت دو گواهی راهیابی به فهرست کوتاه جشنواره‌ی بین‌المللی نیویورک است. برند زی در رقابت تنگاتنگ و فشرده با برندهای بزرگی نظیر کوکاکولا، برگر کینگ، ژیلت، لوکس، سامسونگ، لگو و گوگل، که با بودجه های هنگفت حمایت می شوند، نامزد نهایی گرتی شده است. داورانی از معروف‌ترین و معتبرترین آژانس‌های بین‌المللی در این جشنواره به داوری می‌پردازند.

زی موی

زی توانسته در قسمت «ارتباطات یکپارچه» و « ارتباطات جایگزین» از ۲۴ جایگاه، فینالیست دو جایگاه شود؛ و در قسمت «سلامت یکپارچه» و «سلامت جایگزین» نیز از ۱۴ جایگاه فینالیست، دو جایگاه دیگر را به خود اختصاص دهد.

زی

در توضیح این جشنواره لازم است اشاره شود که بخش ارتباطات این جشنواره به کمپین‌هایی می‌پردازد که بر پایه‌ی برندینگ طراحی شده‌اند و از داستان‌سرایی و خلاقیت برای انتقال پیامشان به مخاطب بهره‌ می‌برند.

در بخش سلامت این جشنواره نیز برندهایی بررسی می‌شوند که نگاه خلاقانه‌ی آن‌ها زندگی مخاطبین را تحت تاثیر قرار می‌دهد و یا به رشد و سلامت فردی مخاطب کمک می‌کند. در هر دو بخش ارتباطات و سلامت، معیارهای ارزیابی بر قدرت ایده و چالش و راه‌حل نهفته در آن در کنار اثربخشی و قابلیت توسعه‌ی ایده در مدیوم‌های مختلف تمرکز دارد.

این موفقیت مدیون متخصصین برجسته ای است که در زمینه های زیر برند «زی» را یاری کردند: مدیر دیزاین: میترا شاهسوند - مدیر مارکتینگ: پریسا آقاخانی - مدیر برند: نبراس حسینی - کپی‌رایتر: رضا اسلام‌پناه - موسیقی و جینگل: کریستف رضاعی - تصویرسازی دیجیتال: حمید دانشفر - تصویرسازی داستان برند: صبا نصیری - عکاسی پرتره‌ها: علیرضا فانی - طراح گرافیک: مرضیه پردل، بهاره بالغ‌نژاد، شقایق بوند - گرافیک اجرایی: حامد شعبانی صمغ آبادی - مدیر ارتباطات  بین‌الملل: هومن یگانی - تولید ویدیوهای اینستاگرام: شبکه آفتاب - تولید ویدئوی معرفی پروژه: استودیو خلاق مودندو

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.