بهترین گزینه‌های فروش خودرو 500 تا 600 میلیونی

با توجه به نوسان شدید قیمتی مسلماً پیشنهاد ما فروش خودرو به قیمت‌های نجومی و غیرمنصفانه نیست. اما هوشیارانه رفتار کنید تا در قیمتی بسیار کمتر از محدوده واقعی معامله نکنید و دچار خسران نشوید.

 ما در این نوشتار کوتاه قصد داریم مزایا، مشخصات و معایب سه خودرو در محدوده قیمتی ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومانی را بیان کنیم تا در هنگام خرید و فروش خودرو راهنمای شما در این امر باشد. با ما همراه بمانید.

 ساندرو اتوماتیک مدل ۹۸_ محدوده قیمتی: ۵۲۵ میلیون تومان

 سال ۲۰۰۷ رنو ساندرو توسط یک شرکت خودروی به نام داچیا روی خط تولید رفت و در سال ۱۳۹۴ نیز توسط شرکت پارس‌خودرو وارد ایران شده و مورد استقبال قرار گرفت. اگر قصد خرید و فروش این هاچبک کم‌مصرف اروپایی را دارید بهتر است اطلاعاتی درباره آن داشته باشید.

 اگر در ابتدا داخل اتاقک را بررسی کنیم باید گفت؛ استفاده از مواد کم‌کیفیت و خشک و قطعات پلاستیکی نامرغوب موجب شده در این زمینه‌چندان جذاب نباشد. این مواد نامرغوب را در کنار استفاده چشمگیر رنگ مشکی و طوسی در ساخت قسمت داخلی اتاقک می‌تواند فضایی نه‌چندان جالب به رنو ‌ساندرو بدهد.

 در طراحی ظاهری نیز این خودرو هاچبک اقتصادی خیلی ساده ظاهرشده و حرفی برای گفتن ندارد. چراغ‌های عمودی در دو طرف صندوق عقب، انحنای کم‌عمق و نوار محافظتی در پایین درب‌ها نهایت تلاش رنو برای خارج کردن این خودرو از سادگی بسیار زیاد آن است.

 در بیان خصوصیات فنی خودرو می‌توان به موتور ۴ سیلندری با قدرت ۱۰۵ اسب بخار قدرت و قابلیت تولید ۱۴۰ نیوتن متر گشتاور اشاره کرد. شتاب خودرو از صفر تا صد کیلومتر ۱۱.۸ ثانیه است و مصرف سوخت این مدل ساندرو اتوماتیک ۸.۳ لیتر برای هر ۱۰۰ کیلومتر مسافت است.

 این خودرو در ابتدای ورود به ایران به علت چالاکی، سبکی و مصرف سوخت مناسب از تقاضای خوبی برخوردار بود. اما در حال حاضر با توجه به کیفیت پایین این خودرو و امکانات و تجهیزات سطح پایین آن اصلاً خودرو مناسب در این محدوده قیمتی نمی‌باشد.

 بسترن B۳۰ اتوماتیک مدل ۹۹_ محدوده قیمتی ۵۵۵ میلیون تومان

 سال ۱۳۹۶ اولین روزهایی بود که خودرو B۳۰ در جاده‌های ایران حضور یافت. این خودرو محصول کشور چین است و توسط گروه بهمن خودرو به بازار مصرف داخلی ایران معرفی و عرضه شد. شاید بتوان گفت مهم‌ترین محصول شرکت فاو در ایران، ‌خودرو بسترن B۳۰ اتوماتیک است. این مدل از بسترن در اصل یک مدل ارتقا یافته از خودرو فولکس‌واگن به شمار می‌رود که حق امتیاز آن در دستان شرکت فاو (FAW) است.

 می‌توان یکی از نقاط قوت عالی این خودرو را کسب ۵ ستاره ایمنی از موسسه تست تصادف C_NCAP دانست و امکانات ایمنی به‌کاررفته در خودرو شامل حس‌گر عقب، توزیع نیروی ترمز، ترمز ضد قفل، ترمز کمکی، دو عدد کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو، کمربند ایمنی پیش کشنده و دوربین عقب دانست.

 اما در بحث امکانات رفاهی نیز مواردی قابل‌قبول در خودرو تعبیه‌شده است. آینه جانبی با گرم‌کن، ساندروف، شیشه بالابر آنتی‌ترپ راننده، ایزوفیکس صندلی، روکش چرمی صندلی‌ها، صندلی عقب تاشو، سیستم تهویه دیجیتالی، سیستم صوتی همراه با ۴ عدد بلندگو و هندزفری، مانیتور ۷ اینچی لمسی، اتولایت، دیلایت، فرمان با تنظیم موقعیت دو‌حالته و حساس به سرعت، چراغ‌های هالوژن جلو، چراغ مه شکن جلو برقی برخی از امکانات رفاهی به‌کاررفته در این خودرو می‌باشد.

 ام جی ۳۶۰ اتوماتیک توربو مدل ۹۸_ محدوده قیمتی۵۳۰ میلیون تومان

ام جی 360

این خودرو محصول شرکت چینی انگلیسی MG است که در ایران تولید، مونتاژ و عرضه آن صورت می‌گیرد و هم‌اکنون توسط شرکت صنعت خودرو آذربایجان در شهر تبریز مونتاژ آن انجام می‌شود. خودرو ام جی ۳۶۰ در اصل همان MG350  است که کمی روی امکانات آن تغییرات ایجادشده و مدرن شده است.

 اگر به دنبال خرید و فروش خودرو دست‌دوم و کارکرده هستید می‌توانید روی این خودرو تمرکز کنید. MG360 اتوماتیک در دو نمونه توربو و معمولی عرضه‌شده که در مدل توربو طراحی نسبتاً زیاد و خوب آن از نکات مثبت ام جی ۳۶۰ توربو می‌باشد. اما در کنار این مسئله باید کیفیت پایین مواد به‌کاررفته در اتاقک، کمبود خدمات پس از فروش خودرو و قیمت بالای آن را نسبت به امکانات کارشده روی خودرو هنگام خرید و فروش آن در نظر داشت.

 علاوه بر این قطعات اتومبیل نیز به‌سختی یافت می‌شود و موقع تعمیر و تعویض مشکلاتی برای دارنده خودرو ایجاد خواهد کرد. این سدان چینی در نمای جلو یک پنجره نسبتاً بزرگی دارد و در نمای عقب نیز که چراغ‌های کشیده داشته و به آن زیبایی بخشیده است.

 ازنظر هماهنگی بین سایز و اندازه چرخ‌ها با بدنه می‌توان تناسب و هماهنگی خوبی در آن مشاهده کرد. از امکانات رفاهی به‌کاررفته در خودرو نیز می‌توان به این موارد اشاره کرد: صفحه‌نمایش ۸ اینچی لمسی، چراغ دیلایت، تهویه مطبوع با فیلتر تصفیه هوا، چراغ‌های جلو هالوژن همراه با تنظیم ارتفاع، سانروف برقی و...

 اما در بحث امکانات ایمنی نیز استفاده از ترمزهای  ABS و ESP  و  EBD در آن تا حدودی امنیت خودرو را تأمین کرده است. حس‌گر پارک و دوربین دید عقب و همچنین دارا بودن سیستم نشانگر میزان باد تایر هم باید به موارد ایمنی آن اضافه نمود.

گلف

 در پایان به‌عنوان آخرین راهنمایی همراه مکانیک با 7 سال سابقه در بازار خودروهای دست‌دوم به شما پیشنهاد می‌کند که اگر به دنبال فروش خودرو دست‌دوم خود هستید به نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده همراه مکانیک سری بزنید و برای فروش خودرو کارکرده خود از راهنمایی‌های ما استفاده کنید. همراه مکانیک با چندین سال سابقه کار در این زمینه می‌تواند اطلاعات و مشاوره خوبی در اختیار شما قرار دهد.

مزایای استفاده از طرح فروش خودرو همراه مکانیک فقط با 1 تماس عبارتند از:

• کارشناسی تخصصی خودرو در محل

• ثبت آگهی در سایت‌های معتبر با قیمت درخواستی شما

• عدم نیاز به پاسخگویی تماس خریداران و مواجهه با واسطه‌ها

• جلوگیری از بازدیدهای غیرضروری و صرفه‌جویی در زمان شما

• استفاده از مشاوره عقد قرارداد رایگان در زمان عقد قولنامه 

• کاملا بدون هزینه

همین الان وارد سایت همراه مکانیک به آدرس hamrah-mechanic.com/cars-for-sale شوید و از نمایشگاه بزرگ این شرکت دیدن کنید. 

با همراه مکانیک مطمئن بخرید، آسان بفروشید

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.