سئو روز قیمت های بک لینک و سئو را بروزرسانی کرد

تعرفه‌های خدمات سئو و بک لینک در این تیم به روز شده است. وی افزود تمام تلاش کادر مدیریتی سئو روز این است که برای تمامی خدمات دیجیتال مارکتینگ ارائه شده توسط متخصصین سئو روز، هزینه‌هایی کاملاً بهینه در نظر گرفته شود. 

با توجه به نوسانات قیمت ارز قیمت های خدمات سئو و بک لینک به روز رسانی شد :

قیمت پکیج های بک لینک دائمی و معتبر :

سئو سایت-لینک

ویژگی پکیج های بک لینک در سئو روز چیست ؟

هدف اصلی سئو و خدمات دیجیتال مارکتینگ نیز رشد چشمگیر و بعضاً یک شبه کسب‌وکارها در بستر اینترنت است. 

بهترین ویژگی برای استفاده از پکیجهای بک لینک سئوروز عبارتند از :

1 : دائمی بودن لینکها 

2 : معتبر بودن لینکها 

3 : قوی بودن لینکها

4 : کیفیت بالا و دارای آتوریتی قوی

این مسائل، لزوم مراجعه به یک مجموعه‌ی معتبر و باتجربه در زمینه‌ ارائه خدمات حرفه‌ای دیجیتال مارکتینگ و سئو را تأیید می‌کند.

قیمت انواع خدمات سئو در سئو روز

به صورت کلی قیمت سئو از حدود ۲۰ میلیون تومان آغاز می شود و تا بیش از ۳ میلیارد تومان متغیر است.و گاها برای موضوعات رقابتی ممکن است نیازمند هزینه ماهانه برای پشتیبانی باشد.  هزینه طراحی سایت با سیستم های مدیریت محتوای رایج مثل وردپرس بسته به نیاز مشتری از دو میلیون تومان آغاز می شود و بسته به نیاز شما متغیر است.

همچنین قیمت طراحی سایت با سیستم مدیریت اختصاصی تحت .NET یا PHP از ۵ میلیون تومان تا بیش از ۱۵ میلیون تومان متغیر است. سئو (SEO) دانش روز دنیا و علم نوینی است. می‌توان سئو را قلب تپنده دیجیتال مارکتینگ دانست. چرا که به واسطه آن می‌توان شاهد رشد چشمگیری در کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ در عرصه بازاریابی اینترنتی باشیم.

قیمت طراحی سایت و سئو در سئو روز

از آنجایی که علم سئو و طراحی سایت، روز به روز در حال پیشرفت است، نیاز است که نوع خدمات و هزینه‌ها نیز به روز شود. هر کدام از خدمات دیجیتال مارکتینگ هزینه خاص خود را دارد. مثلاً هزینه سئو داخلی سایت با هزینه طراحی سایت فروشگاهی متفاوت است.

به علاوه، هر کدام از خدمات نیز با توجه به شرایط موجود ممکن است قیمت‌های متفاوتی داشته باشد. به طور مثال، هزینه سئو تکنیکال یک سایت پزشک با یک سایت فروشگاهی متفاوت است.

عوامل تأثیرگذار بر قیمت سئو

از جمله این فاکتورها می‌توان به خدمات مورد نیاز مشتری، نوع وب‌سایت (فروشگاهی، شخصی، خبری، تبلیغاتی و...) 

• کوچک یا بزرگ بودن وب‌سایت

• عمر تشکیل وب‌سایت

• درجه دشواری عبارات کلیدی هدف‌گذاری‌شده تجارات مشتری

• میزان سختی رقابت آنلاین در تجارت مشتری و شرایط فعلی وب‌سایت همچون نوع طراحی سایت

• قالب سایت

• نوع سئو گذشته سایت

• وضعیت سایت برای عبارات کلیدی در لیست نتایج گوگل 

برای مثال کارشناسان سئو روز نرخ قیمت‌های جدید برای سئو داخلی سایت (one-page SEO) را با در نظر گرفتن مواردی مانند نوع و تعداد عبارات کلیدی هدف، نوع و تعداد محتواهای تولید شده (توضیح محصول، مقاله، عکس، فیلم و پادکست)، کیفیت لینک‌سازی داخلی و خارجی سایت، وضیعت فعلی سایت و نیازهای کاربران محاسبه می‌کنند.

و یا اینکه برای تعیین هزینه‌های مربوط به سئو خارجی سایت (off-page SEO)، متخصصین سئو روز به مواردی همچون نوع خدمات مورد نیاز مشتریان، نوع وب‌سایت، وضعیت گذشته سئو خارجی وب‌سایت، کمیت و کیفیت بک‌لینک‌ها، استراتژی شبکه‌های اجتماعی و سوشال مارکتینگ توجه می‌کنند. 

برای مثال در حال حاضر هزینه طراحی سایت‌های شرکتی و ادرای چیزی در حدود 5 میلیون تومان است. با این حال، این قیمت با توجه به نوع خدمات مورد نیاز مشتریان متغیر است. همچنان که گفته شد قیمت سئو نیز با توجه به نیازهای مشتری (مثلاً سئو داخلی، خارجی و یا تکنیکال) و فاکتورهای دیگر تعیین می‌شود.

دریافت جزئیات بیشتر در مورد لیست تعرفه‌های آپدیت شده : 

https://seorooz.net/backlinks

https://seorooz.net/seo-price

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.