سررسید و تقویم رومیزی 1400 به عنوان هدیه تبلیغاتی

در سال های اخیر سالنامه هایی از این دست چاپ شده اند، که سالنامه شهدا، عرفا، طبیعت ایران و جهان، آثار تاریخی، ورزشی و مهندسی در این گروهند.سررسید ها اطلاعات مختلفی را در اختیار کاربران قرار می دهند. کاربر نیز می تواند اطلاعاتی که به آن نیاز دارد؛ مانند یادداشت های روزانه، کارهای در دست اقدام، دریافت و پرداخت ها و شمار تلفن های مورد نیاز و غیره را در آن ثبت کند و همراه داشته باشد.

محتویات سررسید می تواند مواردی باشد که هر یک در تخصص افراد با شاخه های کاری متفاوت است. به طور مثال سررسید هایی با موضوعات مختلف برای قشر های گوناگون همچون سررسید جامعه پزشکان، سررسید نظام مهندسی، سررسید خانه عمران، سررسید مذهبی، تاریخی و غیره در همین دایره هستند.

انواع سر رسید ۱۴۰۰

اطلاعات سررسید می تواند اطلاعاتی مانند انواع نقشه ( کشور، جهان، مترو، راه ها و …) ، ساعات رسمی، زمان بین المللی، مسافت های زمینی و هوایی، کد تلفن های داخلی و خارجی، تلفن های ضروری و غیره را در اختیار ما قرار میدهد که می تواند برای کاربران بسیار مفید و کاربردی باشد.

بر فرض مثال سررسیدی با تاریخ نگاری یک روز در یک صفحه می تواند به استثنای مواردی مانند تاریخ سال و ماه و روز تقریبا فضایی به اندازه تمام صفحه را جهت ثبت و یادداشت اطلاعات به ما بدهد و از سوی دیگر در سررسید هایی با فرمت ماه در دو صفحه فضایی برای یادداشت و ثبت اطلاعات باقی نمی ماند.

تاریخ نگاری در سررسید به معنی نوع چیدمان تاریخ در هر صفحه از سررسید است.

تاریخ نگاری های مختلف سررسید که به صورت عمومی مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از:

سررسیدهای روزانه جمعه جدا

که در آن هر روز یک صفحه جداگانه را به خود اختصاص می دهد و مناسب افرادیست که برای ثبت مطالب خود در روزهای تعطیل نیز به فضایی همچون دیگر روز های هفته نیاز دارند. به طور عمومی تعداد فرم در سررسید های روزانه جمعه جدا 23 فرم چاپی و صحافی می باشد. که اغلب با اطلاعات ابتدایی و صفحات ضمیمه انتهایی به 24 یا 25 فرم نیز میرسد که خود موجب قطور شدن سررسید می گردد.

سررسید

سررسیدهای روزانه پنج شنبه جمعه با هم

در تاریخ نگاری این سررسید بجز روزهای پنج شنبه و جمعه که در یک صفحه قرار دارند بقیه روزهای هفته هر یک در صفحه ای جداگانه هستند.

در کشور ما روز های جمعه تعطیل و روز های پنج شنبه نیمه وقت کاری محسوب می شود لذا اقلب کاربران در این دو روز به فضای چندانی برای درج مطالب نیازی ندارند، همین امر موجب می شود 52 صفحه از سررسید که روز های پنج شنبه و جمعه را در خود جای داده و از حجم سررسید تولید شده کم می شود که خود اثر مستقیمی در کم شدن تعداد فرم چاپ، صحافی و خرید کاغذ و در نهایت پایین آمدن قیمت نهایی محصول دارد.

سررسید دو روز در یک صفحه

در هر صفحه از این سر رسید 2 روز هفته جانمایی می شود با این استثنا که روز های چهار شنبه، پنج شنبه و جمعه آن در یک صفحه قرار می گیرند. دلیل استثنای سه روز آخر هفته این است که هر یک هفته از تاریخ در سه صفحه از سررسید قرار بگیرد.

این کار موجب می شود تعداد فرم سررسید کمتر شده و همچنین از نظر گرافیکی تمام هفته های سال از یک سمت شروع شوند و نیز محصول نهایی با قیمت پایین تری در اختیار متقاضی قرار گیرد.

سررسید هفته شمار 1400

در این مدل هر هفته از سال در دو صفحه روبروی هم قرار می گیرند. و این امکان را به مجری و تولید کننده می دهد. که در بقیه صفحات سر رسید از مواردی مانند یادداشت، کارهای در دست اقدام، شیت های ترسیم، اطلاعات فنی و مهندسی و غیره را قرار دهند که به همین دلیل به آنها سررسیدهای دستیار هفتگی نیز گفته می شود.

سررسیدهای ماه شمار 1400

طراحی و تاریخ نگاری سررسیدهای ماه شمار به صورتی است. که هر ماه از سال در یک یا دو صفحه روبروی هم قرار می گیرد.

معمولا در جلد های ارگانایزر چند کاره با قفل های کلاسوری در کنار برگه های یادداشت، کار های در دست اقدام، شیت های ترسیم، اطلاعات مهندسی، قرار و ملاقات و … قرار می گیرند. مناسب اشخاصی است که میخواهند در کنار بقیه این موارد تاریخ را نیز به صورت فشرده داشته باشند.

تقویم رومیزی

تقویم رومیزی ۱۴۰۰

تقویم رومیزی در مدل های مختلف ، قطع های مختلف و تعداد صفحات متفاوت طراحی و تولید می شود. در متریال این نوع تقویم از انواع کاغذ با گرماژ مختلف استفاده می شود علاوه بر آن در بعضی موارد از انواع کاغذ های فانتزی نیز استفاده می شود و می توان از انواع اجناس مختلف برای تولید پایه استفاده کرد.

پایه هایی که به طور معمول برای تولید تقویم رومیزی استفاده می شود پایه های سخت و پایه های سست می باشد. برای تولید پایه های سخت از مقوای کرجی با روکش های مختلفی استفاده می کنند. جنس های روکش پایه نیز تنوع زیادی دارند که متداول ترین آنها گالینگور، ترمو و کاغذ های گلاسه با چاپ روکش سلفون می باشند.

روکش های چاپی مناسب موسساتی است که می خواهند روی پایه تقویم نیز اطلاعات خود را داشته باشند و پایه تقویم را تا حد امکان به المان ها و رنگ های سازمانی خود نزدیک نمایند. که در نگاه اول بیننده شرکت مد نظر را در ذهن بیننده تداعی نماید. این المان ها شامل اطلاعات تماس، لوگوی شرکت مربوطه، تصاویر محصولات تولیدی و … در هرکدام از صفحه های تقویم رومیزی می باشد.

در تقویم های عمومی تر برای پایه تقویم رومیزی از روکش با جنس گالینگور استفاده می شود. که از نظر رنج قیمت در سطح متوسط بازار است. برای تبلیغات روی این محصول از تکنیک هایی مانند طلاکوب، نقره کوب و داغکوب استفاده می شود که بر روی تقویم از پیش تولید شده زده خواهد شد.

سررسید و تقویم رومیزی که در بالا سعی کردیم اطلاعات مفیدی از آنها ارائه بدهیم به عنوان بهترین و تاثیرگذارترین هدایای تبلیغاتی شناخته می شوند که هر سازمانی برای پیشبرد اهداف تبلیغاتی خود از آنها استفاده میکند؛در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید از امکان مشاوره رایگان مجموعه چاپ و تبلیغات پارت که یکی از پیشرو ترین و با سابقه ترین شرکت های حوزه طراحی و تولید سررسید و سالنامه است بهره ببرید

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.