یک تولید کننده و یا کارخانه دار چطور می تواند به مشتری بیشتری دست یابد؟

چگونه محصولات یک کارخانه به مشتریان بیشتری معرفی می شود؟

این وب سایت با بهره گیری از متخصصین IT و بهینه سازی برای موتورهای جستجو نظیر گوگل به معرفی و نمایش محصولات و خدمات صنعتگران در حوزه های مختلف صنعت پرداخته است و به آنان کمک می کند تا با جستجوی محصولاتشان و نام تجاری آنها در گوگل توسط مشتریان، نام آنها در نتایج دیده شود و به مشتریان بیشتر و در نتیجه فروش و سود بیشتری دست یابند.

وب سایت صنعت یابی

تیم صنعت یابی سعی کرده است تا با گرد هم آوردن کارخانجات و کسب و کارها از صنایع مختلف ، کمک شایانی به ارتباط میان صنعتگران و همینطور مشتری یابی و افزایش فروش آنان نماید. در وب سایت صنعت یابی صنایع مختلف طبق استانداردهای وزارت صمت دسته بندی شده و شما می توانید کارخانه، کارگاه و یا کسب و کار خود را اعم از شخصیت حقیقی یا حقوقی در آن معرفی نمایید.

خدمات سایت صنعت یابی

از این طریق به مرور در نتایج گوگل به رتبه های خوبی دست یافته و مشتریان زیادی را جذب خواهید نمود. وب سایت صنعت یابی سعی بر آن دارد تا با ایجاد این ساز و کار تاثیر مهمی بر صنعت کشور و رونق کسب و کار صنایع و کارخانجات مختلف بگذارد.

از دیگر خدمات وب سایت صنعت یابی ارائه مشاوره بانکی رایگان به صاحبان صنایع و کارخانجات جهت دریافت وام سرمایه در گردش و یا تسهیلات ایجاد یک واحد تولیدی می باشد.

برخی مشتریان صنعت یابی

گیل-راد-شمال

در حال حاضر تعدادی از کارخانجات مطرح در حوزه های گوناگون در سایت صنعت یابی ثبت نام نموده اند. به عنوان مثال کارخانه های مطرحی در حوزه کشاورزی، دامپروری و خوراک دام و طیور مانند شرکتهای آرینا رشد و آرینا داروی شمال و همچنین کارخانجات بزرگی در زمینه تولید مفتول مسی مانند شرکت گیل راد شمال در این سایت وارد شده اند.

شرکتهای دیگری مثلا در زمینه لوله پروفیل هم عضو این سایت هستند. مانند شرکت لوله و پروفیل امید البرز.

در هر صنعتی که فعال هستید می توانید کسب و کار خود را در این سایت معرفی کنید.

هر چه زودتر ثبت نام کنید ، زودتر نتایج آن را در گوگل خواهید دید.

نظرات مشتریان

تقدیرنامه-از-دفتر-کل-کالا

صاحبان صنایع می توانند با ارسال عکس هایی از کارخانه و محصولات خود و همینطور توضیحی کوتاه در مورد شرکت و یا کارخانه خود عضو وب سایت صنعت یابی شوند و لازم نیست دغدغه ای بابت ورود اطلاعات داشته باشید چرا که کلیه اطلاعات توسط تیم صنعت یابی آماده بارگذاری در سایت خواهد شد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.