آیا آنر 9A ارزش خرید دارد؟

اخیرا علاقه به خرید گوشی‌های میان‌رده در بازار ایران با توجه به شرایط اقتصادی مردم، بیشتر شده است. به همین دلیل شاهد علاقه زیاد کاربران به خرید تلفن های هوشمند ارزان قیمت ولی با امکانات بالا هستیم. آنر ۹A (HONOR ۹A) در همین راستا یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار به‌شمار می‌رود. مانند اکثر محصولات آنر، المان‌های اصلی جوان‌پسند بودن، فناوری‌های نو و طراحی مدرن در این گوشی نیز رعایت شده است. اما چه ویژگی‌های دیگری باعث خواهد شد، کاربران آنر ۹A را برای خرید انتخاب کنند؟

طراحی مدرن و به‌روز

امروزه طراحی و جذابیت یک گوشی هوشمند برای بسیاری از خریداران حائز اهمیت است. اما بسیاری از برندها، طراحی را فدای امکانات می‌کنند. اما برند آنر، توجه خاصی به این موضوع داشته و در طراحی این گوشی ظرافت خاصی به خرج داده است. آنر ۹A با وجود بهره‌گیری از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری نازک و زیبا طراحی شده و در رنگ‌های خاص سبز یخی، آبی فانتوم و مشکی که امضای محصولات آنر هستند، به بازار عرضه می‌شود. ضمنا لنز‌های آنر ۹A دارای برجستگی نیستند. 

باتری حجیم

یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ و نگرانی‌های کاربران هنگام خرید یک اسمارت‌فون، باتری آن است. آنر ۹A با یک باتری نسبتا بزرگ   ۵۰۰۰ میلی‌آمپری، تقریبا می‌تواند بالغ بر ۳۵ ساعت پخش مداوم ویدیو، ۳۷ ساعت پخش مداوم موسیقی و ۳۷ ساعت تماس صوتی نسل چهارم را برای کاربر فراهم کند. اما این تمام ماجرا نیست، این گوشی قابلیت استفاده به‌عنوان پاوربانک به‌وسیله کابل OTG را از طریق فناوری شارژ معکوس دارد. این قابلیت هیجان‌انگیز در زمان‌های خاص بسیار کاربردی خواهد بود.

دوربین سه‌گانه فوق عریض

کمتر پیش می‌آید که شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های هوشمند در محصولات اقتصادی خود، از دوربین سه‌گانه همراه با لنز فوق عریض استفاده کنند. آنر با بهره‌گیری از یک دوربین سه‌گانه متشکل از سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با لنز عریض، سنسور ۵ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و سنسور ۲ مگاپیکسلی کمک به تشخیص عمق میدان، سعی کرده تا تجربه عکاسی نسبتا خوبی را برای کاربران گوشی‌های اقتصادی فراهم کند.

امنیت بالا

در HONOR ۹A امکان استفاده از سنسور اثر انگشت و سیستم تشخیص چهره به‌صورت همزمان وجود دارد. به همین خاطر با خیال راحت می‌توانید از این امکانات امنیتی استفاده کنید. سیستم تشخیص چهره بعد از فعال‌سازی تنها با بالاآوردن گوشی و قرارگیری مقابل چهره شما، گوشی را به سرعت بازگشایی می‌کند.

قابلیت افزایش حافظه

در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که فضای ذخیره‌سازی به یکی از نیازهای اصلی کاربران تبدیل شده است. هرچند آنر ۹A از حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی بهره می‌برد اما این امکان برای کاربران فراهم شده تا حجم ۵۱۲ گیگابایت افزایش حافظه از طریق MicroSD داشته باشند. آنر ۹A این امکان را برای خریداران فراهم کرده تا در کنار ۲ سیم کارت از کارت حافظه جانبی بصورت همزمان (۲+۱) استفاده کنند.

عملکرد قابل قبول

پردازشگر Mediatek MT۶۷۶۲R Helio P۲۲ در کنار ۳ گیگابایت رم همراه با آخرین نسخه اندروید، که با رابط‌کاربری اختصاصی آنر یعنی Magic UI ۳.۱ همراه شده، تجربه قابل قبولی را برای کاربران این محصول فراهم خواهد کرد.

در نهایت به نظر می‌رسد در شرایط اقتصادی کنونی آنر ۹A به عنوان یک محصول مقرون‌به‌صرفه، نهایت تجربه را برای کاربران به ارمغان می‌آورد و گزینه مناسبی برای خرید حساب می‌شود. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.